måne Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 3 timmar sedan, skrev rolba: Frukost Har du och enis separerat?Eller har banken spärrat hans kort? 4 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 44 minuter sedan, skrev måne: Har du och enis separerat?Eller har banken spärrat hans kort? Har alltid varit svårt att få Enis att betala frukosten, åxå. 😇 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 Precis nyss, skrev rolba: Har alltid varit svårt att få Enis att betala frukosten, åxå. 😇 En PREMIUM Burgare ifrån Max kan komma väl till pass, kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 17 Pannbiff med löksky, salt gurka, rårörda lingon och kokt potatis. Betalt med egna surt förvärvade slantar. 12 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 17 Igår kväll revbensspjäll 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 17 Grillade tjocka revben som förkokades i en god buljong tillsammans med morötter och potatis 🙂 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Grillade tjocka revben som förkokades i en god buljong tillsammans med morötter och potatis 🙂 Efter buljong badet, Grill eller panna? Ser fin, fint ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 1 timme sedan, skrev kolla min fot: Efter buljong badet, Grill eller panna? Ser fin, fint ut! På grillen 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 17 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 17 Igår blev det kaviar på äggmackorna.. fantastiskt gott! 😋 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 18 Frukost ☕️ 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 18 Snart dags för Kalas. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 18 Lammkebab med lök- och persiljesallad, vitlökssås, ris och pitabröd. 110 spänn, helt utan bidrag. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 18 Dagens 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 18 Kabanoss med stuvad vitkål till lunch enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 18 Hamburgare ikväll igen denna gång min egna bacon och cheddarost burgare 🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 18 Dela Inlagd Juli 18 Fryspucken.nu till middag en lucka i husfasaden mitt i stan ok men inte bra, ingen kryddning av köttbiten, brödet inte rostat på insidan, slarvigt skurna tomatbitar istället för en fin skiva enis 9 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 19 Dela Inlagd Juli 19 9 timmar sedan, skrev Enis: Fryspucken.nu till middag en lucka i husfasaden mitt i stan ok men inte bra, ingen kryddning av köttbiten, brödet inte rostat på insidan, slarvigt skurna tomatbitar istället för en fin skiva enis Gävle, och då ska vi inte prata om pizzeriorna, vilken ökenvandring. Men det kanske finns en bra indier? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 19 Dela Inlagd Juli 19 1 timme sedan, skrev Nicholas: Gävle, och då ska vi inte prata om pizzeriorna, vilken ökenvandring. Men det kanske finns en bra indier? Tro det! Men det finns ett bra ölställe nära julbocken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 19 Spagetti med köttfärssås 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19 Dela Inlagd Juli 19 6 timmar sedan, skrev Nicholas: Gävle, och då ska vi inte prata om pizzeriorna, vilken ökenvandring. Men det kanske finns en bra indier? nästa gång pröva The Crust nä… ingen pakistanier heller enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 19 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Spagetti med köttfärssås lika här till lunch enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 19 Till frukost korv och ägg enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 19 Dela Inlagd Juli 19 Lammrulle förstärkt med extra tzaziki. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 19 Kebab med bröd en liten men riktigt bra 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu