Detta inlägg gillas... Webstar Inlagd Juli 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15 (ändrad) Var fortfarande sugen och när jag såg den gul-blå skylten måste jag ju testa. Lätt remarkabelt var att mitt svenska Ikea family medlemskap inte gav den utlovade rabatten på 20 baht. Köttbullarna smakade i allafall som i Sverige och lingonsylten var helt okej. Säkert var råvaran till den ihopjobbad av en risbonde får Korat i ett myggigt Sveg. 217 baht är dock inget pangpris för mat i Bangkok. Khrap! Ändrades Juli 15 av Webstar Rättade stavning. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15 Big C i Sukhothai skitungen och frun är och hälsar på mormor blev en fika 😉 14 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15 Dagens stärkande frukost innan hemresan 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 15 Dela Inlagd Juli 15 1 timme sedan, skrev Webstar: Var fortfarande sugen och när jag såg den gul-blå skylten måste jag ju testa. Lätt remarkabelt var att mitt svenska Ikea family medlemskap inte gav den utlovade rabatten på 20 baht. Köttbullarna smakade i allafall som i Sverige och lingonsylten var helt okej. Säkert var råvaran till den ihopjobbad av en risbonde får Korat i ett myggigt Sveg. 217 baht är dock inget pangpris för mat i Bangkok. Khrap! Låter väl som ett pangpris på farangmat! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 15 Dela Inlagd Juli 15 2 timmar sedan, skrev Webstar: ...i ett myggigt Sveg. Är du Svegar? Själv från huvudorten Vemdalen 🙂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15 Sallad till lunch idag 😉 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15 Nu så ska lilla maggen få sitt. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15 västerbottenpaj enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Juli 15 Dela Inlagd Juli 15 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Är du Svegar? Själv från huvudorten Vemdalen 🙂 Hälsing, men Härjedalen ligger mig varmt om hjärtat ❤️ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Juli 15 Dela Inlagd Juli 15 4 timmar sedan, skrev Wangthong: Låter väl som ett pangpris på farangmat! Så kan man också se det 😄🇸🇪 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15 Det blev korv för andra gången igår... Makaroner och korv för vuxna, kryddades med pepparmix från kvarn, chilisås, parmesan och basilika från växthuset.. fantastiskt gott! 😋 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15 Korv ikväll 🍻 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15 En skitdag från början till slut. Gick inte att frukostera ute imorse sen ringde telefonen så det blev ingen bild på min fantastiska macka. Hann inte med någon lunch och orkar inte gå ut och äta så det fick bli något enkelt på rummet. En fantastisk gulaschsoppa toppad med creme fraiche paprika & chili. Slutet gott, allting gott. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15 Kycklinglårfilé med mycket gul lök, kycklingfond, cream fraiche och grädde som kryddades med rosépeppar och dragon... kvarngryn och matvete serverades till, fantastiskt gott! 😋 Självklart fick frugan en matlåda och frukostmacka att ta med sig till jobbet! 💕 Åsså blev det jordgubbar som lite sött efteråt.. underbart! 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 16 Lunch 😉 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 16 Pulled beef med nachos, pico de gallo, smetana och ris. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16 Dela Inlagd Juli 16 Lunch 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 16 Dela Inlagd Juli 16 Frukost 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juli 16 Dela Inlagd Juli 16 24 minuter sedan, skrev kolla min fot: Frukost Får mig att tänka på en studieresa till London i mitten på 70-talet. Hotellet hade ingen mat, men det låg en Wimpys precis utanför. Så där blev det både frukost och kvällsmat. Inte konstigt att jag inte käkat en burgare på över 25 år. 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 16 5 timmar sedan, skrev Hua Hin: Lunch 😉 2 timmar sedan, skrev kolla min fot: Frukost ser mycket trevligare ut än min middag Brödernas och Burgerdudes kan stoppa upp sina premiumburgare där solen inte lyser Dubbel chliliburgare (kan inte bara många gram), pommes, dricka och en chipottlemayo 204 kr och då är de deras sommarlunchpriser ingen hetta i varken burgaren eller dippen och deras bröd lika platta som pannkakor som vanligt enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 16 Dela Inlagd Juli 16 3 timmar sedan, skrev Enis: ser mycket trevligare ut än min middag Brödernas och Burgerdudes kan stoppa upp sina premiumburgare där solen inte lyser Dubbel chliliburgare (kan inte bara många gram), pommes, dricka och en chipottlemayo 204 kr och då är de deras sommarlunchpriser ingen hetta i varken burgaren eller dippen och deras bröd lika platta som pannkakor som vanligt enis Jag var på Nyhets grillen tunnbröds kungen Janne gör även riktigt goda burgare som jag åt idag 😉 5 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 16 Efter träningen blev det kvarg med en klick äppelsylt... Å middag fixade frugan, gris wokat med pak choy, chili, vitlök och ostronsås... fantastiskt gott! 💕 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 17 Frunch 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 Kvällsvickning igår 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 Frukost 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu