Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 11 Fick ju en ostkorg av Jittra, blev lite fundersam över kolasåsen. Men denna combo var jäkligt god 😋 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 11 Idag stod frugan vid spisen! ❤️🇹🇭 Moo phat prik bai kaprao kai Dao,(fläskfärs wokat med chili, vitlök, ostronsås och thaibasilika. Stekt ägg uppepå,)..för lite extra styrka och syrlighet serverades prik nam plaa, chili och vitlök som blandas med lime och fisksås...så gott att man blir förbannad! 😉😋💕 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12 Dela Inlagd Juni 12 Blev kaviar på frukostmackan idag. Man vill ju variera sig så man inte åker på skörbjugg. För kallt i uterummet imorse 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 12 Dela Inlagd Juni 12 2 timmar sedan, skrev rolba: Blev kaviar på frukostmackan idag. Man vill ju variera sig så man inte åker på skörbjugg. För kallt i uterummet imorse På tal om skörbjugg ja... Bäste herr Rolba... Jag ber om ursäkt, jag ber om tillgift - det höll inte längre abstinensen blev för stor... Dagens mini lunch: 6 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12 Dela Inlagd Juni 12 Entrecote med råstekt färskpotatis 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 12 2 timmar sedan, skrev Odin: På tal om skörbjugg ja... Bäste herr Rolba... Jag ber om ursäkt, jag ber om tillgift - det höll inte längre abstinensen blev för stor... Dagens mini lunch: Blev hemlagat till lunch här åxå 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juni 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 12 Skitungen gick ut nionde klass idag han ville fira med en smörgåstårta 😉 Så jag fick fixa till en 🍻 18 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 12 Två stekta ägg med skånsk senap och lite filmjölk efter träningen.. görgott! 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juni 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 13 Lunch 😉 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 13 Igår blev det stekt potatis gul lök och spicy lammkorv som kryddades med nymalen svartpeppar, stark paprika och Worcestershiresås... stekta ägg serverades till, fantastiskt gott! 😋 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 13 Ärtsoppa med sånt som hör till. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 2 timmar sedan, skrev rolba: Ärtsoppa med sånt som hör till. Var är pannkakerna? 2 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 13 Ett par mackor med sallad och salami i botten stekt ägg uppepå åsså skånsk senap och chilisås. Färsksaltad gurka serverades till..fantastiskt gott! 😋 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 2 timmar sedan, skrev FF: Var är pannkakerna? Ska man äta barnmat hade det varit mjölk i glaset. 🤣😎😉 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 14 Stekt salt sill med löksås 😋😋😋 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 Faan det är jobbigt nu... Massor av sparris i kylen, men jag känner att jag vill stödja och suporta min gravt Bacon och Ägg beroende vän... Ähh faan jag går och sparkar fast fingrarna i sovrumsdörren. 1 3 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juni 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 14 Det blev varma mackor till lunch 🍻 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juni 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15 Fisk i hummersås igår enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15 Vannameiräkor och vitt vin fick bli fredagsmys.. fantastiskt gott och trevligt! 💕 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juni 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15 Köttfärslimpa enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15 Många år sedan jag åt en fläskkotlett, men nu fick jag tag i några som ser ut som de morsan styckade för länge sedan 😋 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15 Börjar närma sig hemresa, så nu är vi utbjudna nästan varje kväll. Idag blev det på stamstället. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 11 minuter sedan, skrev gorjos: så nu är vi utbjudna nästan varje kväll. Tänk om det ändå vore så.... / Mannen med plånboken 1 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Juni 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15 Memma 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 1 minut sedan, skrev MickeN: Memma 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu