Odin Inlagd April 2 Dela Inlagd April 2 On 2024-03-31 at 20:04, skrev ellim63: Stark korv, köpepotatissallad och några rädisor.. helt okej! Å Rädisorna smakade inte ett skit? Käkade såna på Finska nationaldagen 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd April 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 2 Personalen ville inte ha tårta så det blev pizza istället. 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2 Dela Inlagd April 2 9 minuter sedan, skrev rolba: Personalen ville inte ha tårta så det blev pizza istället. finns det någon ätbar tårta där då? Enis 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd April 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 2 Ikväll blev det kycklinggryta 🍻 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd April 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 2 Stekt kycklinglårfilé och gul lök tillsammans med fond, dragon, rosépeppar och grädde.. fantastiskt gott! 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 12 timmar sedan, skrev Enis: finns det någon ätbar tårta där då? Enis Absolut. Här i det riktiga Thailand finns det mesta man kan önska sig. 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd April 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 3 Khao Man Gai blev det idag. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 Fish n' crisps Jag vet inte vad frun köpt för j-a pommes, men skitgoda och krispiga blev dom... 9 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 Kebab 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 Papperstallriksmat 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 Grillkorv och pommes blev det ikväll 🍻 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd April 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 3 frukost påskdagen enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd April 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 3 lammstek samt Yello på kvällen enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd April 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 3 Idag stod frugan vid spisen! 💕 Neua phat prik bai kaprao kai Dao,(köttfärs wokat med chili, vitlök thaibasilika och ostronsås, serveras med stekt ägg uppepå)... fantastiskt gott! 😋 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd April 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 3 Blev inget revbensspjäll på annandag påsk för då stöp jag i backen med efterföljande ambulans hur jag lyckades peta i mig en smörgås sedan på kvällen samt en på morgonen och sedan lite pasta med kyckling och bacon till lunch innan de skeppade hem mig igen i från sjukhuset vet jag ej åt inte ett jotta när jag kom hem i morse försökte jag pigga på mig själv med lite lyxfrulle men det mesta fick åka i soptunnan tyvärr i kväll gick det lite bättre tuggade i mig dessa enis 15 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 1 timme sedan, skrev Enis: Blev inget revbensspjäll på annandag påsk för då stöp jag i backen med efterföljande ambulans hur jag lyckades peta i mig en smörgås sedan på kvällen samt en på morgonen och sedan lite pasta med kyckling och bacon till lunch innan de skeppade hem mig igen i från sjukhuset vet jag ej åt inte ett jotta när jag kom hem i morse försökte jag pigga på mig själv med lite lyxfrulle men det mesta fick åka i soptunnan tyvärr i kväll gick det lite bättre tuggade i mig dessa enis ojoj. krya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 Äntligen. Jam Pla Khem, ris och omelett. Nöjd med livet nu. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd April 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 4 Rester i låda 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 Tydligen fel approach Får börja om, blev en order i från Wolt enis 8 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 22 minuter sedan, skrev Enis: Tydligen fel approach Får börja om, blev en order i från Wolt enis Mycket fibrer i de där rulladerna. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 Plasttalriksmat på Chicken Coop April månads dos av ris intagen. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd April 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 4 Hamnade här. Åt detta, en liten favorit eftersom det är omöjligt att slänga i sig den på 5 min, som jag brukar göra. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 Dom stängde för 2 timmar sedan, personalen har åkt hem, och här sitter vi. 8 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 23 minuter sedan, skrev gorjos: Dom stängde för 2 timmar sedan, personalen har åkt hem, och här sitter vi. Får citera mig själv. Är frugan, jag och de 3 delägarna till stället. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd April 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 4 Strömming blev det ikväll 🍻 15 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu