Detta inlägg gillas... Dalton Inlagd Mars 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 21 För topic, körv med bröd! För offtopic, så beställde jag denna idag, så ni med pizzaugn, vad tror ni? Är ni nöjda med eran pizzaugn? Vad lagar ni för gott i era pizzaugnar förutom pizza? 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 22 Dela Inlagd Mars 22 Lätt frukost idag så man pallar gratis lunch och kvällsvard. 9 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Mars 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 22 (ändrad) Öring potatis räkor hummersås och fänkål enis Ändrades Mars 22 av Enis 15 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Mars 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 22 Falukorv med stuvade morötter 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 22 Dela Inlagd Mars 22 En kebab i Lund. 9 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 22 Dela Inlagd Mars 22 Svågern lagade middag till mig idag 6 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Mars 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 22 Kvällsbuffe på McFly's Papperstallrikar förståss 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 22 Dela Inlagd Mars 22 hönssoppa med thaispagetti enis 8 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 22 Dela Inlagd Mars 22 3 timmar sedan, skrev Enis: hönssoppa med thaispagetti enis Lite väl mycket thaipersilja?😏 Mvh "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 22 Dela Inlagd Mars 22 Frunch (=Frukost-lunch) på en av Partilles många underbara restauranger! Chefen och jag åt: x2 Utan kaffe Lunchen var nåt Thailändskt jag aldrig testat förut, vilket är ovanligt, borde fotat... MVH 9 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Mars 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 22 strimmlat fläskkött lök ost och bröd enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23 Dela Inlagd Mars 23 Lördag, då har man fått en lätt utökad frukost. Trodde jag men frugan snodde ett ägg till mackan. Dessutom slösade hon med kaviar på den. 🤔 9 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Mars 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 23 Igår blev det sill och potatis, fem inläggningar från Robertsons Hamnmagasinet. Vanlig inlagd, brantevik , senap, Västerbotten och kräftsill. Ägghalvor, gravad lax och Janssons frestelse fanns också på tallriken.. fantastiskt gott tillsammans med en stänkare och en kall öl! 💕 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Mars 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 23 Lågtempererad gris med pepparsås och diverse andra tillbehör. Satt som en fläskläpp. Serverades på Checkpoint. Gick ner med några draft. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Mars 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 23 Körv 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Mars 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 23 (ändrad) Hemmaslaktat nöt. Lite dricka till det. Vatten fick man här. Blev en liten virre också. Nu tar det ett tag innan det blir någon helgmiddag i Sverige. Ändrades Mars 23 av gorjos 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 24 Dela Inlagd Mars 24 Skörbjuggsvarning. 9 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 24 Dela Inlagd Mars 24 6 timmar sedan, skrev rolba: Skörbjuggsvarning. Haha Och ta en Chang å en wirre till efterrätt, så kan jag sova gott inatt.... 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Mars 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 24 Lax 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Mars 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 24 10 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Mars 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 24 Hamburgare på riktigt go nästintill lokalodlad köttfärs, smörstekt bröd, cheddar, rödlök, tomat, saltgurka, dressing och nymalen svartpeppar.. så gott att man blir förbannad! ❤️ 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Mars 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 25 Pytt Bellman blev det i går kväll 🍻 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Mars 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 25 Och gott var det. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Mars 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 25 On 2024-03-24 at 16:27, skrev Odin: Haha Och ta en Chang å en wirre till efterrätt, så kan jag sova gott inatt.... En wirre ja, jag har några som står och surnar. Om inte minnet sviker så tog jag en i november. Dagens lunch för att hålla byxorna uppe blev en burgare med tillbehör serverat på en träplatta. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Mars 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 25 Våffeldagen idag 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu