kolla min fot Inlagd December 23, 2023 Dela Inlagd December 23, 2023 Tabberås nej nej ,live inget swefarang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 23, 2023 Beslutsångest, då blir det en spagetti carbonara 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 23, 2023 En rejäl hotellfrukost 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 23, 2023 Andra julen i Thailand, saknar inte julmaten. Nudelsoppa för 140 tbh två portioner är min favorit. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd December 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 23, 2023 11 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2023 Dela Inlagd December 23, 2023 (ändrad) Dagens lunch Ändrades December 23, 2023 av Kenneth4618 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2023 Dela Inlagd December 23, 2023 Lite kaffe på maten 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2023 Dela Inlagd December 23, 2023 Det är ju ändå jul, så en LIIT slank också ner 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 23, 2023 Dela Inlagd December 23, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Dagens lunch Bamuck med vadå, bläckfisken ser delikat ut.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2023 Dela Inlagd December 23, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Odin: Bamuck med vadå, bläckfisken ser delikat ut.. Tomat, basilika och mozzarella. Tammetusan den godaste mozzarellan jag ätit 😋 Ändrades December 23, 2023 av Kenneth4618 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 23, 2023 Färdtjänst in på stan, Bishops var målet .. åsså dök världens bästa Göran upp och han slog till på vitlöksbröd.. Å till mig pommes, jättegott! Till varmrätt njöt frugan stekt gösfilé och till mig och Göran blev det en dagens, rostbiff med råstekt potatis, rödvinssky och bea.. fantastiskt gott! 😋 Sen ramlade det ner en riktigt go stout som avslutning.. underbart, Tack för att vi finns! 💕 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd December 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 23, 2023 revbensspjäll enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 Julefrukost 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 15 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens lunch Prost,ho var inte dubbel daimad.. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Gomorron på er alla och God Jul 16 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Lunch på stranden i Rawai Friterad gris och några pommes. 170 Baht. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Lunch på stranden i Rawai Friterad gris och några pommes. 170 Baht. Om du blundar riktigt hårt, smakar det julskinka då? 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 43 minuter sedan, skrev Odin: Om du blundar riktigt hårt, smakar det julskinka då? Nä, jag slapp den smaken. Det enda som jag känt lite sug efter vad det gäller julmat så är det Janssons frestelse. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... lovelos Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Dagen´s Jul-lunch! 😋 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 Japansk restaurang på Central Bangna. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 5 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Nä, jag slapp den smaken. Det enda som jag känt lite sug efter vad det gäller julmat så är det Janssons frestelse. Hehe som jag då, älskar nygrillierad skinka så länge den är varm/ljummen. Sen ere slutätet för min del. Däremot käkade jag just Jansson (Mannerströms recept) och det kan jag varmt rekommendera, helt jäkla suveränt gott... Ska jag skicka några burkar Ansjovis?? 3 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 34 minuter sedan, skrev Odin: Hehe som jag då, älskar nygrillierad skinka så länge den är varm/ljummen. Sen ere slutätet för min del. Däremot käkade jag just Jansson (Mannerströms recept) och det kan jag varmt rekommendera, helt jäkla suveränt gott... Ska jag skicka några burkar Ansjovis?? Janssons enda anledningen att fundera på hjulbord eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 40 minuter sedan, skrev Odin: Hehe som jag då, älskar nygrillierad skinka så länge den är varm/ljummen. Sen ere slutätet för min del. Däremot käkade jag just Jansson (Mannerströms recept) och det kan jag varmt rekommendera, helt jäkla suveränt gott... Ska jag skicka några burkar Ansjovis?? Visste du att Leif duttar i två ordentliga kaviar i sin Jansson? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Dagens jullunch 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu