Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2, 2023 Frugan, favoritdottern hennes kille och mamma är och njuter julbord hos Uffe och Gittan på Karlslunds Herrgård.. Och jag som är dunderförkyld är hemma mekade till smörstekt grovt surdegsbröd med gravad lax och hovmästarsås... fantastiskt gott! 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd December 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2, 2023 Lite smått och gott 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 Baconomelett 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 Snacks till ölen på Paradise Bar 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 (ändrad) Idag var det riktigt kalasmiddag ute i risbyn. Spagetti och köttfärssås med sportbröd och hushållsost. Man kunde tro att en riktig mästerkock varit på besök. Fantastiskt gott. Ändrades December 3, 2023 av Wangthong 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 Dagens måltid! 😋 Jag håller på och preppar mej inför nästa Thailand-resa! 😜 minskat -7 kg på en månad hitills från 87 kg! Jag kommer dock att göra ett mindre uppehåll mellan Lucia och Nyår för lite Julmat, för att sen köra en faste slutspurt i Januari-Februari innan resan. Ligger på 80 kg nu, men målet är 75 kg när jag kommer ner till Thailand slutet av Februari! 🏃♂️🚴♂️🏋️♂️💪👩❤️💋👨 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 Inta än, men snart då det är 1:a advent 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 Frukost ☕️ 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 Så där ja, 1: advent lunchen är serverad 🎅 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 Eftersom jag tillhör de som inte jobbar på måndagar så......... 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Eftersom jag tillhör de som inte jobbar på måndagar så......... Får nog bli en stadig ikväll för jag måste lämna Vemdalen imorgon för den här gången. Men eftersom jag har måndag hela veckan så är jag nog snart tillbaks 😄 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 Mat för vikingar. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 4 timmar sedan, skrev lovelos: Dagens måltid! 😋 Jag håller på och preppar mej inför nästa Thailand-resa! 😜 minskat -7 kg på en månad hitills från 87 kg! Jag kommer dock att göra ett mindre uppehåll mellan Lucia och Nyår för lite Julmat, för att sen köra en faste slutspurt i Januari-Februari innan resan. Ligger på 80 kg nu, men målet är 75 kg när jag kommer ner till Thailand slutet av Februari! 🏃♂️🚴♂️🏋️♂️💪👩❤️💋👨 Starkt. Men vad smakar det? är det nån påse som är ... Oätlig? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 pasta med långkok ragu enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 På nya Tiger och maten är som vanligt kanon. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 1 timme sedan, skrev Nicholas: Mat för vikingar. Så jäkla gott, men det ska vara meeeeeer sås 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 Söndagsmiddagen serverades i biblioteket med fantastiskt vackra blomster på bordet! 💕 Clubsteak med timjansrostad amadinepotatis och köpt cafe de paris- smör.. fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött som jag fick av min före detta jobbarkompis, underbart! 🙏 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 4, 2023 Måndagsfrukost. Fläskfile till lunch. 220 Baht på Stammtisch Man får inte ha för höga krav på måndagar. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd December 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 4, 2023 Smashburgare på Oliver Twist. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 4, 2023 Dela Inlagd December 4, 2023 Rester, godare idag när den fått gotta till sig 😋 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 4, 2023 Dela Inlagd December 4, 2023 Öl är också mat och blir ni törstiga i Stockholm så kolla här först 🍻 https://infogram.com/olpriskollen-live-1h1749vp3y0dq6z 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 4, 2023 Dela Inlagd December 4, 2023 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Öl är också mat och blir ni törstiga i Stockholm så kolla här först 🍻 https://infogram.com/olpriskollen-live-1h1749vp3y0dq6z Här är nått för dig!!😆 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 4, 2023 Cevapcici med en chilistark tomatsås och kvarngryn med gröna ärtor.. fantastiskt gott! 😋 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 5, 2023 Frukost på Breakfast Hut. En hyresgäst som tycker att vi tar för lite betalt bjöd idag. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd December 5, 2023 Dela Inlagd December 5, 2023 On 2023-12-03 at 16:56, skrev Odin: Starkt. Men vad smakar det? är det nån påse som är ... Oätlig? Nutrilett shake blandas med vatten bara, finns i 3 smaker, Choklad, Hallon och Vanilj. Det är en måltidsersättning som innehåller all viktig näring som kroppen behöver, men mycket lite kalorier. Kan förtäras i upp till 8 veckor utan problem, och minskar vikten med ca 100-200 gram om dagen, beroende på hur aktiv du är. Smakar som Chokladmjölk och dricks kallt. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu