Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd November 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 27, 2023 Lunch på Central. 37 kr 12 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 Frukost idag och även igår. Tonfisk röra med pesto i botten. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 27, 2023 Frugan stressad idag så jag fick pina i mig frukost ute på byn idag. 15 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 27, 2023 (ändrad) Blev en utflykt idag till Köpte ett åkband 😉 Ändrades November 27, 2023 av Kenneth4618 18 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 27, 2023 Fick lunch av personalen idag. De tyckte väl synd om mig som inte fått gratis mat på flera dagar. 10 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Blev en utflykt idag till Köpte ett åkband 😉 Får deras julbord godkänt? Jag funderar på att ta en sväng dit och prova. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 22 minuter sedan, skrev UglyFarang: Får deras julbord godkänt? Jag funderar på att ta en sväng dit och prova. Det är ju inte jättestort men det finns de viktigaste rätterna och till hälften vegetariska rätter , men för 199 spänn om man är medlem så är det ok. 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 enis 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 Frukost hemma. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 😋 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 Lamm Jalfrezi på Indian Garden vid Medis. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 Mozzarellafylld pannbiff på Oliver Twist blev gårdagens lunch. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 Lite gott och blandat när hon kom hem från jobbet. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 Igår skulle jag och frugan vaccinera oss men frugan är dunderförkyld så jag fick åka själv, allt gick bra så jag släpade mig till närmaste vattenhål för lite gott att dricka och äta.. En gravlaxmacka är ju ingen dålig start Till varmrätt serverades filé Oscar med potatisgratäng som smakade riktigt gott..sen var det dags att åka hem till vardagen igen, underbart, tack för att vi finns! 💕 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 Som vanligt på tisdagarna en fantastisk buffé på PP bar.. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 Här fick man nöja sig med dopp i gryta med skinka å körv 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 dagens frukost en burgare utan bröd enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 28, 2023 Dela Inlagd November 28, 2023 lite rester till lunch enis 8 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 flankstek rödvinssås bea och stekt klyftpotatis till middag enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 28, 2023 Dela Inlagd November 28, 2023 On 2023-11-27 at 09:00, skrev rolba: Frugan stressad idag så jag fick pina i mig frukost ute på byn idag. Nästan full English... Men det ser ruggigt gott ut. 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 28, 2023 Dela Inlagd November 28, 2023 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Här fick man nöja sig med dopp i gryta med skinka å körv Vad ska du käka på Jul då? Fan de e ju en månad tills dess??? 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 28, 2023 Dela Inlagd November 28, 2023 (ändrad) 49 minuter sedan, skrev Odin: Vad ska du käka på Jul då? Fan de e ju en månad tills dess??? Då är jag i Spanien och äter skaldjurspaella 🙂 Hinner nog med 2 julbord till innan dess 🎅 Köpte denna som var bäst i test. Kan bara hålla med, saftig å god 😋 Ändrades November 28, 2023 av Kenneth4618 2 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 Idag stod frugan vid spisen..💕 Tom Yam plaa salmon, (en chilistark syrlig thailändsk soppa med lax).. fantastiskt gott! 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd November 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 28, 2023 Då det inte var något trevligt väder -9 och mindre snöstorm i Åkersberga så gick jag inte ut det fick bli en medioker fodoora pizza 🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2023 Dela Inlagd November 29, 2023 Frugan hade med sig en kycklingsallad hem igår kväll skopade upp halva på en tallrik till frukost enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu