Odin Inlagd November 14, 2023 Dela Inlagd November 14, 2023 12 timmar sedan, skrev rolba: Hemmafrulle. Du och P enis e ju f-n lika... Får jag gissa på fisk alt. schitsel med råstekt potatis? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 14, 2023 Dela Inlagd November 14, 2023 28 minuter sedan, skrev Odin: Du och P enis e ju f-n lika... Får jag gissa på fisk alt. schitsel med råstekt potatis? Ska kolla med frugan. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 14, 2023 burger enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 14, 2023 blev en till enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 14, 2023 Dela Inlagd November 14, 2023 37 minuter sedan, skrev Enis: burger enis 23 minuter sedan, skrev Enis: blev en till enis Skriv att det är en köttsemla annars får du Odin på dig. 😁 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd November 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 14, 2023 Det fick bli en enkel Sibylla burgare ikväll 🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 14, 2023 javisst ja åt lunch också enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 14, 2023 Medans frugan smörjer kråset på restaurang och är kulturell med kompisar på teater fick jag nöja mig med några torra brödbitar..🤣 Ägg mackor, en med kaviar och en med löksill + en med skärgårdssill fick duga till mig.. men visst var det fantastiskt gott! 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2023 Ägg å chilikorv 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 18 timmar sedan, skrev rolba: Skriv att det är en köttsemla annars får du Odin på dig. 😁 Näe. Ta det inte så, men när man inte kan se på bilden vad rätten består av så kan man ju eg. skippa bilden och skriva - Mat. Jag tycker att det är intressant och inspireras av era matbilder, ta Ellim som exempel. F-n vad jag blev sugen på sill pga. hans senaste bilder och utförliga beskrivning.. 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 8 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2023 Kokt frukostkorv med pepparrotssås 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2023 Veckans dos av thaislafs Massaman och lite grillat plus vitlöksbröd 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2023 Smörat för litet tunnbröd hemvevat mos med gräddmjölk, smör och kärlek Hackad kinakål coop hamburger-”ost” två Frankfurter med ost felix ketchup slots starka senap rostad lök ssmt som grädde på moset en hemvevad räksallad enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 1 minut sedan, skrev Enis: Smörat för litet tunnbröd hemvevat mos med gräddmjölk, smör och kärlek Hackad kinakål coop hamburger-”ost” två Frankfurter med ost felix ketchup slots starka senap rostad lök ssmt som grädde på moset en hemvevad räksallad enis 🤩🤩😛😜🤪😝 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: Smörat för litet tunnbröd hemvevat mos med gräddmjölk, smör och kärlek Hackad kinakål coop hamburger-”ost” två Frankfurter med ost felix ketchup slots starka senap rostad lök ssmt som grädde på moset en hemvevad räksallad enis Nu blir nog även Odin nöjd. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 23 timmar sedan, skrev Enis: blev en till enis Måste vara något fel på mig. Har inte ätit en burgare sedan mitten på 90-talet. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 1 timme sedan, skrev gorjos: Måste vara något fel på mig. Har inte ätit en burgare sedan mitten på 90-talet. Ja 😂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2023 Frun kom med lite käk 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tong jai Inlagd November 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2023 Mat. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 7 minuter sedan, skrev Tong jai: Mat. Sådärja... Stekt skosula med getost... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 3 minuter sedan, skrev Odin: Sådärja... Stekt skosula med getost... Fan ! Jag glömde skippa bilden 😁👍 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2023 Ikväll blev det pizza vår style.. Till pålägg..lagrad prästost, kronärtskocka, rökta musslor, bacon, grillad inlagd paprika och svarta oliver.. fantastiskt gott tillsammans med basilika uppepå och ett glas rött vin från Italien, underbart! 💕 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 16, 2023 varm choklad med vispgrädde och några tunnbröd med ost och skinka mmmm doppa enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 16, 2023 Det tar sig. Fick även en brödskiva till dagens ägg och chilikorv. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu