Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 Bantarfrulle idag. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 En rejält het chili con carne på Stammtisch 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 Fika 7 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 Ungsgrillade tjocka revben, potatis, gräddsås och äppelmos 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 Nu börjar det bli lite enformigt. Var tydligen en bigpack med round bacon som hon köpt. 10 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 Igår blev det fisk, smörstekt spättafilé och en romsås med finhackad rödlök.. fantastiskt gott! 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 5, 2023 Dela Inlagd November 5, 2023 (ändrad) Sen lunch idag på Jen Pasta bolognese. 150 baht. Mittåt, 180 gick det på. Antingen läste jag fel eller så blev jag lurad. Ändrades November 5, 2023 av rolba 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 5, 2023 Dela Inlagd November 5, 2023 Pizza och avgångsöl på Kastrup 9 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 igår blev det Sous vide tillagad lammstek med stekta gula kantareller med krossad potatis som gratinerades med sidfläsk och mozzarella lite måltidsdryck till kocken medan han slevade i hop det sista en rödvinssås enis 19 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 sedan blev det kaffe och tårta enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 Lite rester idag i salig blandning pasta med nötfärsbiff och gräddsås enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 kycklingsallad enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 Baguette med entrecote, lök & Cheddarost fick det bli ikväll 🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 Söndagsmiddagen serverades i biblioteket..💕 Entrecôte medium rare, krossad potatis kryddad med soltorkad tomat-tapenade och chevré + svart trumpetsvamp stekt tillsammans gul lök, vitlök, timjan, fond och en snutt vispgrädde.. underbart, fantastiskt gott! 😋 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 5, 2023 Dela Inlagd November 5, 2023 Stenevi mish mash 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2023 (ändrad) ett par mackor med mayo, fransk senap, sidfläsk, riven holländsk hårdost samt lite inlagd hackad gurka enis Ändrades November 6, 2023 av Enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd November 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2023 Före och efter förstärkning. Snart pimpad med färska tomater (som inte är inköpta ännu) 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 6, 2023 Dela Inlagd November 6, 2023 6 minuter sedan, skrev kolla min fot: Före och efter förstärkning. Snart pimpad med färska tomater (som inte är inköpta ännu) Bästa bilden kommer här 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd November 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2023 Panerad sejfile på Oliver Twist 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2023 Dela Inlagd November 6, 2023 1 timme sedan, skrev kolla min fot: Före och efter förstärkning. Snart pimpad med färska tomater (som inte är inköpta ännu) Ingen ananas 🍍? 😇 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 6, 2023 Dela Inlagd November 6, 2023 7 minuter sedan, skrev rolba: Ingen ananas 🍍? 😇 Ska jag citera Magnus Uggla när han la en pizza? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 6, 2023 Dela Inlagd November 6, 2023 Gulaschgryta med ris och en klick creme fraiche 😋 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 6, 2023 Dela Inlagd November 6, 2023 9 minuter sedan, skrev rolba: Ingen ananas 🍍? 😇 I början på 90 talet arbetade jag med (dam namn) sorry boa. Phi phi, dykföretaget ägdes av en sk. Stor inflytelsrik familj. Efter att andra dyket var gjort så serverade mom Cook antigen pineappele eller banan som snacks på tillbakafärden. Familjen hade odlingar lokalt meloner,papaya,bananer, kokos palmer (sorry Ormen olika språk) Annanas åt jag varje dag i fem månader på fartyget där jag arbetade. Det kom dock till en limit, när gomseglet var så nersyrat med pinnäpple juice så då blev det, no comments and good bye Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 6, 2023 Dela Inlagd November 6, 2023 8 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2023 Idag blev det kyckling med curry thaistyle.. fantastiskt gott! 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu