Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 (ändrad) Gorden blue with french fried. 😇 200 Baht på Thai Curry Ändrades Oktober 27, 2023 av rolba 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Ingen öl innan maten är uppäten... 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Mat åt födelsedagsbarnet. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Precis nyss, skrev MickeN: Mat åt födelsedagsbarnet. Vad är det ni dricker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 (ändrad) Blev en gratisfirre idag Ändrades Oktober 27, 2023 av Kenneth4618 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 1 timme sedan, skrev Peolito: Vad är det ni dricker? Passion plus soda. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Lunch 😉 16 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Surf n turf 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 enis 17 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Mpr håller på att bli en tråd Hemma med Ernst bara mat förstår varför måmga går över till Thai Snack synd tycker jag 6 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 10 minuter sedan, skrev Boa52: Mpr håller på att bli en tråd Hemma med Ernst bara mat förstår varför måmga går över till Thai Snack synd tycker jag Man kan vara med på olika forum,men gilla alla inlägg kan inte jag,det är bara att leeee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Boa52: Mpr håller på att bli en tråd Hemma med Ernst bara mat förstår varför måmga går över till Thai Snack synd tycker jag Om du enbart är intresserad av siklöja och nävgröt så har du ett val, låt bli att titta i denna tråden! Bråkar diskmaskinen aka. kaffe kokerskan nu igen? Ändrades Oktober 27, 2023 av kolla min fot 4 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Blev lite thaislafs så nu sitter jag på muggen Att man aldrig lär sig. 8 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 1 timme sedan, skrev Boa52: Mpr håller på att bli en tråd Hemma med Ernst bara mat förstår varför måmga går över till Thai Snack synd tycker jag Skapa några nya trådar då med intressanta ämnen (för dig) istället för att prata skit i denna tråd... Enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 enis 15 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2023 (ändrad) * Ändrades Oktober 28, 2023 av kolla min fot 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2023 enis 16 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2023 (ändrad) Här åt jag godaste soppan jag ätit på länge. Dom andra mixa och dona med maten. Ändrades Oktober 28, 2023 av MickeN 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2023 Fredagsmyset serverades framför teven.. Skinka som jag fick av doteras pojkvän stektes med lokalodlad rapsolja.. Två ostar som vi fick av dotera, Bredsjö hård och Bredsjö blå.. Åsså örtkryddade kringlor som vi har fått av trevliga grannarna.. fantastiskt gott tillsammans med oliver, cocktailkapris och ett glas rött eller 2... Underbart, Tack för att vi finns! 💕 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Oktober 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2023 Gratismat idag också, frun bjöd 😉 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2023 Frukost hemma. Nästan gratis. Fick kaffe, kaviar och bröd av ett par som drog till Sverige 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2023 Mellanmål hos Happy Jack 180 g waguburgare 480 Baht inkl två Leo draft. Nästan gratis. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 28, 2023 Dela Inlagd Oktober 28, 2023 On 2023-10-27 at 16:25, skrev Boa52: Mpr håller på att bli en tråd Hemma med Ernst bara mat förstår varför måmga går över till Thai Snack synd tycker jag Tråden heter VAD ÅT NI I DAG.. Vad tycker du är fel med matbilder då????? 3 4 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2023 Lördagsmiddagen serverades i uterummet med något bedagade blomster på bordet.. Tyckte att rödingfilérerna var lite små där de låg i fiskdisken på Robertsson Hamnmagasinet men Magnus (tror jag) sa att det nog fanns större under... och det gjorde det ju, jäklar vilka knosar! Smörstekta firren ställdes på bordet med kokt Cheriepotatis från kökslandet och purjolök som fick gotta sig med vitt vin och grädde.. underbart, fantastiskt gott! 💕 Vi delade lite på rödingfilérerna som får bli matlåda till frugan på måndag.. så då är det fixat!👍 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu