kolla min fot Inlagd Oktober 18, 2023 Dela Inlagd Oktober 18, 2023 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 18, 2023 Dela Inlagd Oktober 18, 2023 Fick bli gratismat på McFly's när inga kort fungerar 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18, 2023 Dela Inlagd Oktober 18, 2023 21 timmar sedan, skrev ellim63: Det går utför, rester idag igen..😳 Kostade på oss lite egenmekad lingonsylt till pannbiffen i alla fall, visst var det fantastiskt gott! 😋 serverade du den med påskgodisägg 🤣 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18, 2023 Dela Inlagd Oktober 18, 2023 enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 18, 2023 Dela Inlagd Oktober 18, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: serverade du den med påskgodisägg 🤣 enis Näe, små fina potatisar, sorten är Cherie! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 19, 2023 Dela Inlagd Oktober 19, 2023 Blev frukost hemma idag igen. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 Pasta Carbonara på Coconut 2. Strandnära så det får kosta lite. 89 baht. Tur att pensionen rullat in. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 Ganska bra burgare. Köttpucken var inte sönderstekt, dock lite snålt med tryffelmajo. Primeburger är fortfarande bäst, hittills. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 (ändrad) Jag är barnvakt till favoritdotterns kattpojkar när hon är i Göteborg på utbildningsdagar, det tog en liten stund innan dom kom fram men sen skulle både ben och händer tvättas på mig..💕 Jag hade köpt med mig en pizza från, ja ni kan aldrig gissa vad pizzerian heter... Stället heter Nya Ralfs pizzeria och för tredje gången i rad har jag fått en jättegod pizza därifrån, så Nya Ralfs rekommenderas varmt om man är vilse i Degerfors och hungrig!👍 Favoritdotterns kattpojkar behöver ju tydligen lätta lite på kroppsvikten så deras kvällsmat blev en jättegod gelé som innehöll i stort sett vatten som som smakade fantastiskt gott!, vem behöver inte det ..😆💕👍😜 Ändrades Oktober 19, 2023 av ellim63 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 Kyckling med cashewnötter och bulgur-ris samt hemgjord druvsaft serverat i hemmakontorets enkla matsal. 11 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 No bananas today 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 Hoppsan, råkade visst beställa en burgare. Lätt hänt när servitriserna är trevliga. 16 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 Idag blev det fläskkött med dragonsås och stektpotatis blev även ett par matlådor 😉 14 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Oktober 19, 2023 Dela Inlagd Oktober 19, 2023 Tråkigt att lämna Sverige, just när finvädret kommer hit. 9 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 Idag hämtade frugan delar av middagen i grönsakslandet nämligen en thailändsk kål som heter pak kanaa.. Neua phat kanaa nam man hoi, nötkött som steks med thaikål, chili, vitlök och ostronsås... så jäkla gott att man blir förbannad! 😉😃 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 19, 2023 Dela Inlagd Oktober 19, 2023 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 (ändrad) * Ändrades Oktober 19, 2023 av kolla min fot 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Hade inte lika tur som @kolla min fot och @rolba gällande burgare trodde jag beställt detta fick detta. enis 8 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: Hade inte lika tur som @kolla min fot och @rolba gällande burgare trodde jag beställt detta fick detta. enis Tänk på oss som får stå ut med allt slafs 😉 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Lite mat på nästa stopp. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Prawn Vindaloo på lilla karachi. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 11 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Pasta en variant av carbonara 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu