Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 10, 2023 Inget silverfat men det får duga till frukost. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 10, 2023 Dela Inlagd Oktober 10, 2023 41 minuter sedan, skrev rolba: Inget silverfat men det får duga till frukost. Sägerligen frågat innan men hur mycket utav de svenska plockar ni med er? Jag hade med mig en korvburk Sibylla till Saigon samt hit för några år sedan samt knäckebröd å kaviar till Mexico. (knäcket blöttnade upp under AC'n) Det som saknas i alla länder är sältan enl. mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 10, 2023 Dela Inlagd Oktober 10, 2023 8 minuter sedan, skrev 65Selander: Sägerligen frågat innan men hur mycket utav de svenska plockar ni med er? Jag hade med mig en korvburk Sibylla till Saigon samt hit för några år sedan samt knäckebröd å kaviar till Mexico. (knäcket blöttnade upp under AC'n) Det som saknas i alla länder är sältan enl. mig. Jag tog med mig 3 paket kaffe och en Jonnys. Har bara ca 20 minuter till Ikea, har ej kollat vad som finns där. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 10, 2023 Dela Inlagd Oktober 10, 2023 1 minut sedan, skrev MickeN: Jag tog med mig 3 paket kaffe och en Jonnys. Har bara ca 20 minuter till Ikea, har ej kollat vad som finns där. Så då har du nära till refill. Helt enkelt skulle kunna döda för falukorv å pottisar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 10, 2023 Dela Inlagd Oktober 10, 2023 1 timme sedan, skrev 65Selander: Sägerligen frågat innan men hur mycket utav de svenska plockar ni med er? Jag hade med mig en korvburk Sibylla till Saigon samt hit för några år sedan samt knäckebröd å kaviar till Mexico. (knäcket blöttnade upp under AC'n) Det som saknas i alla länder är sältan enl. mig. 4 st Jonnys 3+3 kaviar och räkost. 8-10 burkar hemkokt blåbärssylt. Fick behålla en, resten gav hon bort. Ett par kg kantareller både torkade och frysta förvälda. Får man checka in 60 kg så gör man det sa frugan. 60,0 blev det. 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 10, 2023 Dela Inlagd Oktober 10, 2023 1 timme sedan, skrev 65Selander: Så då har du nära till refill. Helt enkelt skulle kunna döda för falukorv å pottisar Är man i Thailand kan man ju beställa väldigt mycket "svenskt" inkl kylvaror (leverans med kylbil dagen efter) från O´Learys i Ban Phe som levererar över hela Thailand med postorder https://www.olearyssbd.com/sv-SE Jag har turen att bo bara några kilometer från den butiken dessutom ! Bor man i Pattaya är leveransen gratis på fredagar 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 10, 2023 Dela Inlagd Oktober 10, 2023 12 minuter sedan, skrev rolba: 4 st Jonnys 3+3 kaviar och räkost. 8-10 burkar hemkokt blåbärssylt. Fick behålla en, resten gav hon bort. Ett par kg kantareller både torkade och frysta förvälda. Får man checka in 60 kg så gör man det sa frugan. 60,0 blev det. Glömde bilden. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Oktober 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 10, 2023 Dagens raggmunk på Oliver Twist. Gårdagens medhavda Geng kae. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2023 Dela Inlagd Oktober 10, 2023 testade att beställa Hamburgare via Wolt från le bab, såg ju nästan ok ut när man öppnade kartonglocket men så fel jag hade då så fort jag lyfte på burgaren så dröp den av flott båda bröden var som semla legat i varm mjölk i ett par minuter enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2023 Dela Inlagd Oktober 10, 2023 kebab igår men glömde fota så jag fick offra mig till frukost också så det blev en bild enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 10, 2023 Ribs på Dilligaf. Nu går bantningen åt skogen. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 10, 2023 Dela Inlagd Oktober 10, 2023 11 timmar sedan, skrev Tallviking: Är man i Thailand kan man ju beställa väldigt mycket "svenskt" inkl kylvaror (leverans med kylbil dagen efter) från O´Learys i Ban Phe som levererar över hela Thailand med postorder https://www.olearyssbd.com/sv-SE Jag har turen att bo bara några kilometer från den butiken dessutom ! Bor man i Pattaya är leveransen gratis på fredagar En 2,5 kilos hink tex. Ska dock tilläggas att det saltas på salladen för att kompensera sockerbetor. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 10, 2023 Idag skördades det squash för sista gången i år så frugan kockade till två olika rätter! 💕 Gris wokad med squash och ägg... Åsså gris med squash och röd curry, båda rätterna smakade fantastiskt gott så riset struntade jag i!😋 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 10, 2023 Kvällens middag på jobbet 😉 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 11, 2023 Hård åtgång på kaviar nu. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 11, 2023 Gott och blandat i Baanrai Studio. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Oktober 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 11, 2023 Spagetti och köttfärssås idag och ett par dagar till. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 11, 2023 Dela Inlagd Oktober 11, 2023 4 timmar sedan, skrev MickeN: Gott och blandat i Baanrai Studio. Tom Yam och en spicy glasnudelsallad.. jäklar så gott det ser ut! 💕😋 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 11, 2023 tennstopets cheeseburgare trimmad med mozzarella enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 11, 2023 Dagens frulle enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 11, 2023 Dela Inlagd Oktober 11, 2023 56 minuter sedan, skrev Enis: Dagens frulle enis Med risk för att bli kallad jävla hipster... Ringla detta över ditt färdigstekta kött skippa salt, kanske bara lite peppar... ni kommer att tacka mej. 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 11, 2023 lunch pannbiff enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 11, 2023 Castello black, chevré med liite honung och nymalen svartpeppar, salami och oliver.. fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Italien, underbart! 💕 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 11, 2023 Dela Inlagd Oktober 11, 2023 Kycklingpasta fick det bli ikväll 😉 8 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 12, 2023 Dela Inlagd Oktober 12, 2023 Nu gick sista kaviaren från förra säsongen. Bästföredatum passerat med en vecka eller så. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu