Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 7, 2023 enis 16 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 7, 2023 Dela Inlagd Oktober 7, 2023 56 minuter sedan, skrev ellim63: Dagens lunch, räkvåffla med dalmålsröra och en lokal öl till mig och ett glas vitt vin till frugan.. fantastiskt gott! Det ser fantastiskt gott ut, bra mycket bättre än langos. Ursäkta för OT. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 7, 2023 Dagens frukost enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 7, 2023 Dela Inlagd Oktober 7, 2023 8 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 Frukost. Fan vet riktigt vad men ska vara ägg, finhackad kyckling (roadkill höna) och en massa gräsliknande strössel. 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Oktober 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 8, 2023 Just nu egenligen klocka är 0147 här å jag har bott mycket bättre här nere men fan att du kan få en vedelad. Så bra. Luckan bredvid brassar de Tacos 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Just nu egenligen klocka är 0147 här å jag har bott mycket bättre här nere men fan att du kan få en vedelad. Så bra. Luckan bredvid brassar de Tacos Ändrades Oktober 8, 2023 av kolla min fot M 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 8, 2023 Hela kostcirkeln till frukost idag! proppmätt, får bli en powernap innan utcheckning. 😎 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 Ledig helg frukost 😉 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 48 minuter sedan, skrev ellim63: Hela kostcirkeln till frukost idag! proppmätt, får bli en powernap innan utcheckning. 😎 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 Precis nyss, skrev kolla min fot: Skojar Mille min lunch blev i påse 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 8, 2023 marinerat kotlettspill åkte på grillen idag, till det krossad potatis som gratinerats med mozzarella samt en kantarellsås enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 8, 2023 Små pannbiffar idag igen. Misstänker att de hittat receptsamlingen i det som var restaurangköket. De var beräknade till 12-15 portioner. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 18 minuter sedan, skrev rolba: Små pannbiffar idag igen. Misstänker att de hittat receptsamlingen i det som var restaurangköket. De var beräknade till 12-15 portioner. Pannbiff??? Misstänker viss inblandning av Hmmm fågel, kanske?? 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 Rester från igår 7 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 1 timme sedan, skrev Odin: Pannbiff??? Misstänker viss inblandning av Hmmm fågel, kanske?? Nopp. Bara gris. Fågeljäveln fick jag till frukost. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 4 minuter sedan, skrev apknug: Är det nåt de säljer de där farang biffarna, bullarna, bollarna, järparna? Eller är det bara du som får utstå dem? Bara till mig. Men personalen äter åxå när ingen ser. 🤣 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 (ändrad) Slurp Ändrades Oktober 8, 2023 av kolla min fot . 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 8, 2023 Ikväll blev det ett sånt däringa pizzakit från Maxi som var nästan gratis och riktigt bra.. Som pålägg blev det långlagrad prästost, kronärtskocka, bacon, rökta musslor och grillad inlagd paprika..ojoj, gott så man blir irriterad och lite småilsk!😆 Pyntat med basilika och skuren i tv-vänliga bitar, Tack o bock.😋 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 8, 2023 Provade en för mig ny frys pizza riktigt bra för att vara halvfabrikat rekommenderas 😉 14 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 9, 2023 Frukostmacka serverad direkt på ...bordet. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 9, 2023 Dela Inlagd Oktober 9, 2023 22 minuter sedan, skrev rolba: Frukostmacka serverad direkt på ...bordet. Pluspäng på de äggen, perfekta 🙂 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 9, 2023 Dela Inlagd Oktober 9, 2023 27 minuter sedan, skrev Soengsang: Pluspäng på de äggen, perfekta 🙂 Framfört till chefen. Fick en tumme. 👍 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 9, 2023 Dela Inlagd Oktober 9, 2023 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 9, 2023 Idag blev det lasagne med röd och grönsaker.. fantastiskt gott! 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu