Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Ikväll blev det porcetta med smashad potatis och päroncidersås 😉 15 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Dagens lunch blev en hemma fixad kebab rulle 😉 15 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2023 Dela Inlagd Oktober 6, 2023 Ägg å kaviarmacka men såna har ju alla sett. Inte ens ett riktigt furubord. 3 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 6, 2023 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 6, 2023 Möglig ost 🧀 går ner enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Scandinaviancorner Inlagd Oktober 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 6, 2023 Pannbiff blev det i Khon Kaen 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2023 Dela Inlagd Oktober 6, 2023 1 minut sedan, skrev Scandinaviancorner: Pannbiff blev det i Khon Kaen Ser smarrigt ut. Har Terje börjat växa ikapp dig? 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 6, 2023 Dela Inlagd Oktober 6, 2023 9 minuter sedan, skrev rolba: Ser smarrigt ut. Har Terje börjat växa ikapp dig? Då får han ligga i ett tag till! 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 6, 2023 Dela Inlagd Oktober 6, 2023 höna i currysås med rösti enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 6, 2023 Höna utan röst i panang currysås på gubblunchen. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 6, 2023 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 6, 2023 Dagens lunch 😉 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Amigo Inlagd Oktober 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 6, 2023 Mellanmål. 12 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 6, 2023 Dela Inlagd Oktober 6, 2023 Fantastiskt! Milkshakemaskinen funkade. 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 6, 2023 Dagens lunch serverades på Åkerblads i Tällberg. Till förrätt blev det en sill och laxbuffé med lite annat smått och gott! Och till varmrätt slog vi till på torsk med pepparrot, rödbeta och kapris... så jäkla gott att man blev förbannad!😉💕🙏 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 6, 2023 (ändrad) Kvällsmat på Tällbergsgården... Är proppmätt och lite lat så jag kopierade det vi åt ikväll, det blev en trerätters middag med deras rekomenderade vinpaket. Allt var fantastiskt gott och servicen var utmärkt och personalen trevlig!💕 Förrätt Kräftsoppa; smaksatt med krondill serveras med rökt makrill, akvavit rimmad äggula och friterad surdeg Rabl Grüner Veltliner Langenlois Österike Varmrätt Pluma; grillad serveras med stekt grönkål, sherrysky och potatiskrokett smaksatt med gruyère Côtes-du-Ventoux Grenache, Syrah Frankrike Dessert Glace au four; rulltårta med hjortron, färskost, chokladglass och schweizisk maräng Prunotto Moscato d`Asti Italien Som en eftersläckare i salongen njöt frugan ett glas Cava och till mig en lokal öl.. Tack älskling för en underbar dag och kväll! ❤️🙏 Ändrades Oktober 6, 2023 av ellim63 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 6, 2023 När ungen väljer middag 😉 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 7, 2023 enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 7, 2023 Arbetarfrulle imorse. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Oktober 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 7, 2023 10 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 7, 2023 Gofrulle med utsikt! ❤️🇸🇪 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 7, 2023 Dagens variant. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 7, 2023 Fiesta igår. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 7, 2023 Dagens lunch, räkvåffla med dalmålsröra och en lokal öl till mig och ett glas vitt vin till frugan.. fantastiskt gott! 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 7, 2023 Dela Inlagd Oktober 7, 2023 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu