Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 3, 2023 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 3, 2023 Kvällsmacka 😉 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Oktober 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 4, 2023 Fisksoppa... Mums. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 4, 2023 Dela Inlagd Oktober 4, 2023 Fint ska det va, otömd askkopp på bordet. Servitrisen hajade inte när frågan om rökförbud gällde innan ändalykten åkte ner på stolen... 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 4, 2023 Igår var frugan lite kulturell med tjejgänget, först "fikade" dom på Bishops..🤣 och sen var dom på teater. Jag som fick vara hemma mekade till mackor med gravad lax, hovmästarsås, tomat, salladslök och nymalen svartpeppar... fantastiskt gott! 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 4, 2023 Dela Inlagd Oktober 4, 2023 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 4, 2023 Idag stod frugan vid spisen!💕 Nudlar stekta med räkor,ägg och thaikål. Kryddades med chili i ättika och torkad chili.. fantastiskt gott! 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 4, 2023 Frugan plockade björnbär från två av våra plantor som vi planterade för två år sedan, vi har säkert plockat 15 liter i år! Åsså bestämde hon att jag skulle fixa till en björnbärspaj så det var bara att sätta igång..😃 Skjuts in i ugnen.. sisådär färdigt.. Serverades med glass och vaniljsås.. fantastiskt gott!😋 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Fattig riddare typ och några korvsnärtar. 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 soppa häromdagen enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Lite av varje. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Testar ett nytt asiatiskt buffeställe vid Ica Maxi i Hyllinge 13 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Köttbullsplågan är över. Nu är det minipannbiffar som gäller. 11 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Hemvevat, stroganoff färs med gött mos. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Testar ett nytt asiatiskt buffeställe vid Ica Maxi i Hyllinge har du så lite att göra att du mäste lägga in ett inlägg vad du äter, ät för tusan och njut 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 upppiffad bakeup pizza enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 2 minuter sedan, skrev Enis: upppiffad bakeup pizza enis Den har väl alla sett, varför visa det som många sett, Ok varför visa överhuvudaget det är en pizza OK 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Precis nyss, skrev Enis: Enis Ok vad är det tycker du en smörgås kanske 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 lunch plattfisk fylld med lax enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 frukost @Boa52 det är gott de enis 10 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 kebabpizza Ica bake up enis 11 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 6 timmar sedan, skrev Boa52: har du så lite att göra att du mäste lägga in ett inlägg vad du äter, ät för tusan och njut 6 timmar sedan, skrev Boa52: Den har väl alla sett, varför visa det som många sett, Ok varför visa överhuvudaget det är en pizza OK 6 timmar sedan, skrev Boa52: Ok vad är det tycker du en smörgås kanske idi*t! 10 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Idag skäms jag lite, jag har bakom frugans rygg frågat hennes chef och fått okej med att hon är ledig imorgon.. Väl hemma bjöds det avlång smörgåstårta och en sipp halvtorr cider.. fantastiskt gott när man fick krydda tårtan med nymalen svartpeppar och tabasco! 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu