Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 1, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 1, 2023 fm fika enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 1, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 1, 2023 Frugan var ute på en båttur igår så jag fick göra mat till bara mig själv.. Entrecôte medium rare , Karl -Johansvamp stekt med lök, potatis och tomat. Två bitar Castello black fick smälta på köttet.. fantastiskt gott! 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 1, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 1, 2023 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 1, 2023 Dela Inlagd Oktober 1, 2023 8 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 1, 2023 Dela Inlagd Oktober 1, 2023 15 timmar sedan, skrev rolba: Thaifrukost hemma idag. Hur många tuber tar ni med er, eller har ni svennebutik i området? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tong jai Inlagd Oktober 1, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 1, 2023 Pizza gjorde grabben idag. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 1, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 1, 2023 Söndagsmiddagen serverades i biblioteket.. Fläskfilé med ugnsrostad butternutpumpa och en sås med dijon, grönpeppar och överbliven lökstekt Karl-johansvamp från gårdagen.. det var verkligen fantastiskt gott!💕 Självklart fick frugan en matlåda och så även favoritdottern som kom förbi på väg hem från pojkvännen.. hoppas det smakar bra på deras jobb i morgon! 🙏 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Oktober 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 2, 2023 Dotter äter våffla med lite 🤭glass i Kata........inte idag men för några månader sedan.....saknar🥲. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 2, 2023 skinkpaj till lunch enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 2, 2023 Dela Inlagd Oktober 2, 2023 10 timmar sedan, skrev 65Selander: Hur många tuber tar ni med er, eller har ni svennebutik i området? För många tydligen. Öpnnade sista tuben från förra säsongen härom dagen. Utgångsdatum nästa vecka nångång så man kan slösa lite. Sen finns 3-4 nya i kylskåpet. Finns även att köpa på Villa Market har jag sett. Bör nog finnas på IKEA åxå. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 2, 2023 Dela Inlagd Oktober 2, 2023 Förstärkt tomatsallad till frukost. Glömde visst kaviaren. 8 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 2, 2023 Frukost 😉 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 2, 2023 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 2, 2023 när man kom hem så bjöd frugan på nudelsoppa vars buljong stått och puttrat hela natten, denna gång med äggnudlar enis 15 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 2, 2023 Hur många varianter på köttbullsrätter kan de hitta på måntro? Idag med pumpa och morötter. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 2, 2023 Dela Inlagd Oktober 2, 2023 Greta tårta med vegan grädde... 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 2, 2023 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 2, 2023 Idag blev det Moo phat prik bai kaprao kai dao,(fläskfärs wokat med chili, vitlök, thaibasilika och ostronsås med stekt ägg uppepå).. fantastiskt gott 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 3, 2023 Dela Inlagd Oktober 3, 2023 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3, 2023 Dela Inlagd Oktober 3, 2023 Havregrynsgröt med blåbärssylt från Gävletrakten samt en skvätt thailändsk komjölk. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Oktober 3, 2023 Dela Inlagd Oktober 3, 2023 Lite smått och gott. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3, 2023 Dela Inlagd Oktober 3, 2023 Räkomelett. Blev tillfrågad om jag ville ha ett par köttbullar åxå men avböjde. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 3, 2023 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 3, 2023 Dela Inlagd Oktober 3, 2023 ett par mackor till frukost enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 3, 2023 Dela Inlagd Oktober 3, 2023 Kyckling och lite potatissallad 😉 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu