kolla min fot Inlagd September 26, 2023 Dela Inlagd September 26, 2023 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tong jai Inlagd September 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 26, 2023 Kyckling soppa. Typ minestrone. Ostmacka till detta. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 27, 2023 Dela Inlagd September 27, 2023 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 27, 2023 Dela Inlagd September 27, 2023 17 timmar sedan, skrev ellim63: Koljafilé i ugn med pepparrot och cream fraiche+egenodlad Cheriepotatis.. gott så man blir förbannad!😋😉 Kolja Mille??? Det här är fisk: 8 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27, 2023 enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 27, 2023 Dela Inlagd September 27, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Odin: Kolja Mille??? Det här är fisk: Passar inte med pepparrot om den inte är rökt! Ändrades September 27, 2023 av ellim63 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27, 2023 inkokt havsöringsfile med dillstuvad potatis samt pressgurka tyvärr hade kocken tappat minst en flaska ättika i resp anrättning enis 10 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd September 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27, 2023 Burgare på Clarion. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 27, 2023 Dela Inlagd September 27, 2023 Lite konstigt är det, vi åkte till Kumla och handlade thaigrönfoder och annan thaimat för ett gäng hundringar och på vägen hem tyckte HSB att vi skulle hämta varsin kebabtallrik på svampens gatukök och jag vågar ju inte säga nej..😜 Fantastiskt gott är väl att ta i men gött var det!😋 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27, 2023 Kvällens middag otroligt gott 😉 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28, 2023 firade av en kollega som slutar efter sju år jag tog en 300g entrecote med vitlökssmör och gorgonzolasås samt pommes mör så den smälte, inte en tillstymmelse till sena enis 17 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd September 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28, 2023 Swiss bjöd på frukost för en man till Zürich. Satt som en smäck, coolt med riktig träbricka. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd September 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28, 2023 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd September 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28, 2023 Paanerad rödspätta på Oliver Twist. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28, 2023 Dela Inlagd September 28, 2023 enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28, 2023 Personalen fjäskar. 14 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28, 2023 Den ambulerande matfestivalen är i Gävle provade lamm, men som vanligt tycker jag sådana här amerikanska rätter är för söta enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd September 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28, 2023 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28, 2023 Idag stod frugan vid spisen!💕 Moo Palo,en thai-kinesisk soppa med fläsklägg ägg och tofu. Soppan kryddades med stjärnanis, kanelstång, vitlök,soja och korianderrot. I den lilla burken är det chili, vitlök, ättika lite salt och socker..ris serverades till, fantastiskt gott!😋 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 28, 2023 Dela Inlagd September 28, 2023 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 29, 2023 Frugan testade en langos jag en philly Steak sandwich för lite smält ost i min och entrecote var som färs, hade förväntat mig grövre bitar enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd September 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 29, 2023 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd September 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 29, 2023 Kebabtallrik i Oxie 12 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 29, 2023 Dela Inlagd September 29, 2023 On 2023-09-28 at 09:02, skrev Enis: firade av en kollega som slutar efter sju år jag tog en 300g entrecote med vitlökssmör och gorgonzolasås samt pommes mör så den smälte, inte en tillstymmelse till sena enis Då va det inte Entrecote' Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 29, 2023 Dela Inlagd September 29, 2023 Sitter och planerar hur jag ska tillreda morgondagens Renfile' Ok jag grillar upp dom till 45 grader på full värme och sen får dom ligga under lock på skärbrädan i 5-10 min. Innan grillning så pepprar jag dom bara och precis innan servering så ringlar jag lite Liura-soya över köttet, vad tror ni?? Potatiskaka med rosmarin och Timjan till det 3 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu