Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 15, 2023 Ägg och kantarellstuvning på frukostmackan. Sista Cognacsmedwursten gick till lunchen. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 15, 2023 Fredag, då äter man schnitzel. Det är sen gammalt. Mikrad gratäng och kantarellsås därtill. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Amigo Inlagd September 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 15, 2023 Kebabrulle, Uppsala torg. Ingen har skjutit ännu! 10 3 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd September 15, 2023 Dela Inlagd September 15, 2023 On 2023-09-12 at 08:44, skrev Peolito: Mitt sinne för att äta pung är stängt 🙂 On 2023-09-12 at 08:44, skrev Peolito: Mitt sinne för att äta pung är stängt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 15, 2023 Kom ju på att jag har glömt att redovisa vad vi åt i onsdags och jag vet att många av er längtar efter dessa små reportage..🤣 Anledningen till besöket på stan var att jag skulle hämta ut ett nytt pass och då passade vi på att äta på restaurang Storgatan 18 som jag hört gott om. Till förrätt slog frugan till på heta räkor med ett gott bröd och till mig blev det skagentoast.. Å till varmrätt fick jag in lax med fänkålssallad och citronsås. Frugan var sugen på kött valde ryggbiff med konjakssås och potatisgratäng.. allt var fantastiskt gott och servicen var perfekt och dessutom träffade jag en vän jag inte sett på många år.. Med andra ord en riktigt trevlig eftermiddag!💕🙏 21 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd September 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 15, 2023 Chalmerister ng thai fick besök. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 15, 2023 Dela Inlagd September 15, 2023 44 minuter sedan, skrev Peolito: Chalmerister ng thai fick besök. Inte för att jag vet vad du menar men det ser gott ut!😉🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 15, 2023 Fredagsmiddagen serverades i biblioteket.. En favorit hos oss, smörstekt laxfilé med knaprigt skinn , dillstuvad purjolök och cheriepotatis från trädgårdslandet.. underbart, fantastiskt gott!💕 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 15, 2023 Dela Inlagd September 15, 2023 1 timme sedan, skrev apknug: Stort tack Elmi för att du delar med dig av dina kulinariska läckerheter som faktiskt är just det och inte nåt slaffs som äts ur en låda eller direkt från bordet. Respekt! Tack så jättemycket!💕 Fast ibland serveras underbar mat från en låda och även från bordet,(bara det inte är ett furubord såklart)..😉 hursom,Tack igen! 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 Rester idag, käkar direkt ur lådan bara för att glädja ett pucko utan eget liv😁 6 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 frukost igår enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 middag i går vårrrullar enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Dagens lunch. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 10 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Blev en burgare o 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 1 timme sedan, skrev kolla min fot: Lite konstigt lägg med ris och en ägghalva .. köttet ser gott ut, hoppas det var det.🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Köttfärslimpa kryddad med dijon, timjan, fetaost och svarta oliver.. fantastiskt gott tillsammans med Cheriepotatis från kökslandet och hemmamekad lingonsylt, underbart!💕 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 5 minuter sedan, skrev ellim63: Lite konstigt lägg med ris och en ägghalva .. köttet ser gott ut, hoppas det var det.🙏 Hahaa, ja vi diskuterade ang. ägget. Det tillförde inte så mycket utan verkar mest ha åkt på tallriken utan någon speciell anledning... Köttet var mört och bra tillagat. BBQ såsen var dock mindre angenäm, smakade mest hickory rökarom. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Färdig köpt deg med lite bacon och salami och ost så jäkla gott 😉 14 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Dagens tema är tydligen köttbullar. Nåja, kanske slipper rester imorgon då. Var även kantarellstuvning och vitlöksost på toasten. 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 1 timme sedan, skrev kolla min fot: Hahaa, ja vi diskuterade ang. ägget. Det tillförde inte så mycket utan verkar mest ha åkt på tallriken utan någon speciell anledning... Köttet var mört och bra tillagat. BBQ såsen var dock mindre angenäm, smakade mest hickory rökarom. Känns lite konstigt med en ägghalva på falangmat fast många gånger har jag njutit stekt eller kokt ägg på "suspekta" thairätter..🙏😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tong jai Inlagd September 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 Pasta till middag igår. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 Nu börjar det bli tomt i kylskåpet. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu