Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 (ändrad) 38 minuter sedan, skrev Odin: J- a lyxlirare... Här blev det grillad Karre med parmensansås och pommes... Allt utom Karre'n va halvfabrikat... Solly. Ähh Fitticloud tar evigheter på att ladda upp bilden, återkommer när den kommer... Hur var det nu med tisdagar? 🫠🫠😉 Själv åt jag samma som igår Ändrades September 5, 2023 av Kenneth4618 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd September 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 5, 2023 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 5, 2023 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 5, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: Egenrullade..? Jag vet inte vad vi firar när frugan kom ut från Maxi med smörgåstårta... gräsklipparen tappade ett hjul när Bosse var här i dag, min mobil klappade ihop och frugans telefon strular.. Men måste säga att jag blev imponerad, deras smörgåstårta var faktiskt riktigt bra! 😋 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 6, 2023 9 timmar sedan, skrev ellim63: Egenrullade..? nä då hade de inte varit så små, egenmecakad sås dock chorizzo, pocherat ägg samt tomat och mozzarellasallad till frukost enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 Blev lite ost på skinkmackan idag. 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Amigo Inlagd September 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 6, 2023 Bara klappgröt, jävligt gott. Borde ha vispat längre men orkade inte. Och först vispade jag den varm innan jag kom på att det ska göras när den har kallnat. Oavsett klart godkännt. Sen blir det lingonpaj. 10 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 von Lidl levererar igen 😋 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 2 timmar sedan, skrev Amigo: Bara klappgröt, jävligt gott. Borde ha vispat längre men orkade inte. Och först vispade jag den varm innan jag kom på att det ska göras när den har kallnat. Oavsett klart godkännt. Sen blir det lingonpaj. Klappgröt var längesedan man gjorde. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 2 timmar sedan, skrev Amigo: Bara klappgröt, jävligt gott. Borde ha vispat längre men orkade inte. Och först vispade jag den varm innan jag kom på att det ska göras när den har kallnat. Oavsett klart godkännt. Sen blir det lingonpaj. Får man fråga varifrån du kommer? Klappgröt åt jag senast som 6-7åring i Älvdalen. 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 2 minuter sedan, skrev Odin: Får man fråga varifrån du kommer? Klappgröt åt jag senast som 6-7åring i Älvdalen. Rovaniemi, Suomi. Gör klappgröt varje lingon säsong. 3 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 4 minuter sedan, skrev Amigo: Rovaniemi, Suomi. Gör klappgröt varje lingon säsong. Gott som tusan. Kippis 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 Mat finns på bordet sa kärringen när hon drog till skogen med en kompis. Jo tjena. Fick satsa på ett säkert kort istället. 9 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 6, 2023 Nu kom kärringarna myggätna tillbaka och bjöd på efterrätt 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 6, 2023 Kvällsvickning 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 6, 2023 Isterband och ett potatismos med massor med dill.. fantastiskt gott! 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 6, 2023 Ikväll blev det biffstek med löksky och stekt potatis 😉 15 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd September 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 7, 2023 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd September 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 7, 2023 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 7, 2023 (ändrad) Blev en 3 rätters ärtsoppa, viltgryta och pannkakor Ändrades September 7, 2023 av Kenneth4618 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd September 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 7, 2023 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 7, 2023 Blev en hämt pizza idag 😉 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 8, 2023 enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu