Tallviking Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Lunch på Rose Garden i Lund 9 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 20 minuter sedan, skrev Tallviking: Lunch på Rose Garden i Lund Hur var maten där? När vi var på Rose Garden Triangeln i Juni så var det kaos, nästintill slagsmål vid mjukglassmaskinen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 1 timme sedan, skrev kolla min fot: Hur var maten där? När vi var på Rose Garden Triangeln i Juni så var det kaos, nästintill slagsmål vid mjukglassmaskinen... Inga som helst problem där vi var. Fullsatt men väldigt lungt och städat Ligger mitt på torget i Lund Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Lunch på Rose Garden i Lund Hoppas att Rose Garden i Lund är bättre än Rose Garden i Löddeköpinge, sämre kan det knappast bli. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Först thaislafs Sen bröllopstårta typ 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 26, 2023 två kycklingburgare med lite sövel 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 26, 2023 27 minuter sedan, skrev Enis: två kycklingburgare med lite sövel Saltgurka hoppas jag! Idag blev det uerfilé med egenodlad Cheriepotatis ärtor och tomat från växthuset och en egenmekad romsås.. Så jäkla gott att man blir förbannad, underbart! 💕 Första gången jag lagade till uerfilé, (kungsfisk).. Kan vara den godaste fiskfilé som hamnat i min stekpanna! 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Provade en för mig ny fryst matlåda ingen höjdare direkt men fick duga som matlåda när man jobbar inatt;) 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27, 2023 Orkade med lite frukost idag åxå trots det stora intaget igår. 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2023 Dela Inlagd Augusti 27, 2023 Frun bjöd på en skagenmacka i svampskogen 8 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 27, 2023 Dela Inlagd Augusti 27, 2023 12 timmar sedan, skrev ellim63: Saltgurka hoppas jag! Idag blev det uerfilé med egenodlad Cheriepotatis ärtor och tomat från växthuset och en egenmekad romsås.. Så jäkla gott att man blir förbannad, underbart! 💕 Första gången jag lagade till uerfilé, (kungsfisk).. Kan vara den godaste fiskfilé som hamnat i min stekpanna! Ja Uer och Kattfisk är överlägsna Katten har ju en smak av Ostron och är lite.... köttigare. 3 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... schmar Inlagd Augusti 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27, 2023 Var ute med ett gäng och snarare vad åt vi inte !! Smyger med en på dagens frukost oxå !! 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 27, 2023 Dela Inlagd Augusti 27, 2023 18 minuter sedan, skrev schmar: Var ute med ett gäng och snarare vad åt vi inte !! Smyger med en på dagens frukost oxå !! Jäklar så mycket gott! 💕 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 27, 2023 Dela Inlagd Augusti 27, 2023 33 minuter sedan, skrev Odin: Ja Uer och Kattfisk är överlägsna Katten har ju en smak av Ostron och är lite.... köttigare. Lubb är också för jäkla god med lite smak av skaldjur, är ofta till bra pris med. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
schmar Inlagd Augusti 27, 2023 Dela Inlagd Augusti 27, 2023 18 minuter sedan, skrev ellim63: Jäklar så mycket gott! 💕 Ja det var riktigt bra mat där. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Augusti 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27, 2023 lunch @home korv med cheddar och chili samt bacon och surkål. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 27, 2023 Dela Inlagd Augusti 27, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev ellim63: Lubb är också för jäkla god med lite smak av skaldjur, är ofta till bra pris med. När jag fiskat i Norge ses Lubb som en skräpfisk typ som Mört och kastas alltid tillbaka. Ändrades Augusti 27, 2023 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27, 2023 Entrecote med kantarellsås 16 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 27, 2023 Dela Inlagd Augusti 27, 2023 Frugan påstod att hon kunde göra pizza. Nja, men gott som mellanmål ändå. 7 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27, 2023 Jobbar sista natten för denna passvända så får lyxa till med en rulle 😉 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 27, 2023 Dela Inlagd Augusti 27, 2023 Thaislafs hemmavid 9 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27, 2023 Efter dagens utflykt till svampskogen serverades söndagsmiddagen i biblioteket.. En riktigt fin bit entrécote, egenodlad Cheriepotatis som kryddades med timjan, vitlök, nymalen svartpeppar och starkt paprikapulver och en tomatsallad med mozzarella, rödlök och basilika..fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Italien, Underbart! 💕 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 28, 2023 Den grå vardagen gör sig påmind. Limpskiva med skinka och ost. 14 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 28, 2023 ett par kokta till frukost enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 28, 2023 Blev en burgare i svampskogen. Gyllene Måsen har verkligen lyft sig, medans Max sjunker som en gråsten. 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu