Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 24, 2023 en mixed grill i matlådan enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 24, 2023 Dela Inlagd Augusti 24, 2023 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Augusti 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 24, 2023 körv å surkål 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd Augusti 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 24, 2023 Mald leverbiff med gräddsås å lingon. Måste nästan använda Elim's uttryck för detta 😄 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 24, 2023 Fick rester i matlådan idag. Fortfarande väldigt gott så hon är förlåten. 😎 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 24, 2023 Igår var vi för lata för att laga mat så det blev middag på lokala indiern.. En riktigt stark lamm vindalo och två rätter med räkor och vitlöksnaan.. Ett glas Rioja eller två passade utmärkt till. Allt var fantastiskt gott och trevligt.. Underbart! 💕 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 24, 2023 Idag blev det jag som fick kocka.. Troligen norra Europas godaste korv stroganoff med egenodlad Cheriepotatis, röd, gul och grönsaker serverades till.. fantastiskt gott! 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 25, 2023 en litn bröbit te frulle Enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 25, 2023 En Gävleklassiker fläsknosiette enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 25, 2023 Dela Inlagd Augusti 25, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: En Gävleklassiker fläsknosiette enis 39 spänn inkl stor stark. 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 25, 2023 Blev rester igen. Idag uppstyckat till att ätamedsked. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 25, 2023 Dela Inlagd Augusti 25, 2023 20 timmar sedan, skrev goli006: Mald leverbiff med gräddsås å lingon. Måste nästan använda Elim's uttryck för detta 😄 Fyfanvainihelvete gott... 3 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 25, 2023 En salig röra, kyckling, fisk, tzatziki, ajvarröra och mos 🙂 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 25, 2023 Dela Inlagd Augusti 25, 2023 Ikväll blev det kyckling 😉 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd Augusti 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 25, 2023 Ja jäklar vad god den blev älg grytan. T.o.m min mamma jublande när hon insåg att hon får en matlåda med sig hem. Jag kan ju laga mat 😄 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 25, 2023 Två omgångar gryta med blåbär blev fjorton burkar sylt, blir gott på gröten till mig, favoritdottern och morsan! Sen blev det att fräsa på fina kantareller med en ekologisk rapsolja från Öland med smak av timjan.. På slutet åkte det i en snutt smör bara för att det är gott, serverades med chevré, lufttorkad skinka, chorizo och rågsnacks från Ica..Tack, underbart! Tack för att vi finns! 💕 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Morgonmacka med Cognacsmedwurst. Det är ju lördag så jag skippade alkoholfria alternativet. 🤣 7 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Gomorron på er, gumman på torget och nu blir det frukost 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Köket efter lite frukoststök av två thaitjejer 5 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Augusti 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Frunch 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Korv 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 26, 2023 Dela Inlagd Augusti 26, 2023 11 timmar sedan, skrev ellim63: Två omgångar gryta med blåbär blev fjorton burkar sylt, blir gott på gröten till mig, favoritdottern och morsan! Sen blev det att fräsa på fina kantareller med en ekologisk rapsolja från Öland med smak av timjan.. På slutet åkte det i en snutt smör bara för att det är gott, serverades med chevré, lufttorkad skinka, chorizo och rågsnacks från Ica..Tack, underbart! Tack för att vi finns! 💕 Vill skicka ett stort hjärta men det går inte, tack att vi får finnas med dej... 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 26, 2023 blev en macka till frukost idag med med lite kantarellstuvning samt gratinerad med en ynka bit ost enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Amigo Inlagd Augusti 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 26, 2023 Formel one and hamburger 10 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu