Jump to content

Öppen grupp  ·  130 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump

Herr Chang

Recommended Posts

Tänka sig redan nu. Arbetar  Trumpen för  fred genom samtal och lyssna. Han har inte ens tillträtt. Kompetenta medarbetare som får mycket beröm.  Vad gör han för fel. Hela världen utom svenska dumstrutar hyllar den nya världsordningen.  Fred istället för krigshetsning

Vad gör han för fel TV och KK. Ni som alltid vet bäst

Dela på andra sajter

• Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

1232

• spooncreek

569

• Tallviking

356

• Khun Ken

336

11 timmar sedan, skrev John Khonken:

Tänka sig redan nu. Arbetar  Trumpen för  fred genom samtal och lyssna. Han har inte ens tillträtt. Kompetenta medarbetare som får mycket beröm.  Vad gör han för fel. Hela världen utom svenska dumstrutar hyllar den nya världsordningen.  Fred istället för krigshetsning

Vad gör han för fel TV och KK. Ni som alltid vet bäst

Nja, jag skulle nog vilja påstå att det finns gott om vänsterliberala lipsillar hela världen runt som likt dåliga förlorare inte accepterar valresultatet. I ren desperation börjar man nu försöka få republikanska elektorer att ändra sin till röst till Hillary.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

En hyllning till TV och KK

Dom var nog inte dom enda som överskattade intelligensen hos den amerikanska väljarkåren.

Ska villigt erkänna att jag personligen inte hade en aning om hur många korkade människor det fanns i USA . 

Att dom var många visste jag men inta att dom var så många . Men man lär sig .

idi*ter växer på träd och flockas i USA..............

Mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Se vilka ekonomiska vänner Trumpen anställer. Riktiga affärsmän som kan affärer. Carl I arbetar gratis. En av världens största affärsmän. Kan bli bra för Amerika. Ta bort handelshinder.

Vad sager ni andra.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Se vilka ekonomiska vänner Trumpen anställer. Riktiga affärsmän som kan affärer. Carl I arbetar gratis. En av världens största affärsmän. Kan bli bra för Amerika. Ta bort handelshinder.

Vad sager ni andra.

Carl I = Carl Icahn?

Ta reda lite på vad han sysslar och har sysslat med, vad han försökt influera men misslyckats med senaste åren. Ett riktigt failure på senare år.

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2016-12-17 at 22:26, skrev hobbe:

Dom var nog inte dom enda som överskattade intelligensen hos den amerikanska väljarkåren.

Ska villigt erkänna att jag personligen inte hade en aning om hur många korkade människor det fanns i USA . 

Att dom var många visste jag men inta att dom var så många . Men man lär sig .

idi*ter växer på träd och flockas i USA..............

Mvh Hobbe 

Kan bara hålla med.

Det räcker ju att man tittar på några avsnitt av doktor Phil så inser man hur många knäppskallar det finns i USA.

Fast kunde man rösta fram George W Bush så varför inte Donald Trump?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

John Khonken
On ‎2016‎-‎12‎-‎29 at 00:04, skrev frason:

Carl I = Carl Icahn?

Ta reda lite på vad han sysslar och har sysslat med, vad han försökt influera men misslyckats med senaste åren. Ett riktigt failure på senare år.

Det tanker jag inte göra. Men tack ändå. Vad jag fokuserar på att det finns människor som vill återupprätta pajaslandet Usa. Det gynnar hela västvärlden även Sverige.

Dela på andra sajter

John Khonken

Stackars Obama som inte får vara med och leka I sandlådan längre.  Obamna visar nu sitt rätta jag eller hur

Dela på andra sajter

Intressant rapport idag från amerikanska underättelsetjänster om hur Putins Ryssland aktivt kampanjade för Donald Trump i valrörelsen. Både hackare och troll användes:

- Hacking into the email accounts of the Democratic National Committee and top Democrats;
- Using intermediaries such as WikiLeaks, DCLeaks.com and Guccifer 2.0 persona to release the information acquired from the hackings;
- Using state-funded propaganda and paying social media users or "trolls" to make nasty comments

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38538002

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev John Khonken:

Vilken tur att världen börjar samarbeta för fred.

Spelar ju liksom ingen roll när det ändå är Bilderbergruppen som kontrollerar oss alla...

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎01‎-‎07 at 11:42, skrev spooncreek:

Spelar ju liksom ingen roll när det ändå är Bilderbergruppen som kontrollerar oss alla...

Jag är rädd att du har rätt. men hoppas som vanligt att den goda fen star på den svages sida

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Jag är rädd att du har rätt. men hoppas som vanligt att den goda fen star på den svages sida

kontrollera folk.jpgkontrollera folk.jpg

Dela på andra sajter

On 2017-01-07 at 12:28, skrev spooncreek:

Intressant rapport idag från amerikanska underättelsetjänster om hur Putins Ryssland aktivt kampanjade för Donald Trump i valrörelsen. Både hackare och troll användes:

- Hacking into the email accounts of the Democratic National Committee and top Democrats;
- Using intermediaries such as WikiLeaks, DCLeaks.com and Guccifer 2.0 persona to release the information acquired from the hackings;
- Using state-funded propaganda and paying social media users or "trolls" to make nasty comments

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38538002

Och då måste det ju vara sant. All annan info är falsk eller h

hillary campaign.jpg

blame russia.jpg

Dela på andra sajter

Du glömde postkodlotteriet sponsrade Cliton med 72 mille. Skönt att vi svenskar var med och sponsrade

Dela på andra sajter

Först var det att man hade räknat rösterna fel. Men vid kontrollräkning så var det visst inte så.

Sen kom man på att ryssarna hackat och manipulerat. Men några bevis kan man visst inte visa (eller?).

Inom kort kommer vi få läsa att utomjordisk intelligens har påverkat människor att rösta på Trump.

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev ReKa:

Först var det att man hade räknat rösterna fel. Men vid kontrollräkning så var det visst inte så.

Sen kom man på att ryssarna hackat och manipulerat. Men några bevis kan man visst inte visa (eller?).

Inom kort kommer vi få läsa att utomjordisk ointelligens har påverkat människor att rösta på Trump.

Japp. :)

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev ReKa:

Inom kort kommer vi få läsa att utomjordisk intelligens har påverkat människor att rösta på Trump.

Nu är väl knappast varken ryssar eller amerikaner oskyldiga till att lägga sig i, rigga eller påverka val i andra länder och om jänkarna nu skulle fått sig en slev av sin egna patenterade lösning på hur man sprider sin version av demokrati så passar ju onekligen den så ofta använda, thailändska skadeglada termen "Som nam na" in bra i det här sammanhanget. Inte för att jag tror att så är fallet...

Personligen så tror jag att det ligger helt andra krafter bakom det för etablissemanget så oväntade valresultatet. Deras egna ord för det är förmodligen något så patetiskt som att använda sig av nervärderande termer som "populism" eller liknade. För inte vill man inse att deras påtvingande politiska korrekthet i globaliseringens fotspår går stick i stäv med folkviljan världen runt och det är inte för inte som citat liknande  (Churcills, förfalskade eller inte?) "Morgondagens fascister kommer kalla sig antifascister" används flitigt på nätet.

Ändrades av Raggmunken
Dela på andra sajter

Det är ju påfallande vilka dåliga förlorare demokraterna är. Dessa lipsillar håller ju på som ett barn som inte fick den förväntade julklappen på julafton.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Tänk vad man kan missbedöma folk. När Trump tillträder är han 70 är, 7 månader och 7 dagar. 777 är även Guds tal så det och mycket annat talar för att han är Guds sändebud. Nu fick Kånken något att bita i! :)

https://kit.se/2017/01/13/73951/ar-trump-guds-sandebud/?utm_source=email&utm_medium=email&utm_term=all&utm_content=A&utm_campaign=1504248570125&ksid=1504248570125

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...