Jump to content

Öppen grupp  ·  130 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump

Herr Chang

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Fredman:

Hoppas innerligt att du har rätt. Han svänger dock snabbt, nu var visst Obamacare inte så dåligt längre. 

Där har du rätt. Nu måste Trumpen stå för vad han sager. Det är skillnad. Vi får se vad som hander. Om jag läste rätt ökade kostnaden för obamacare för den vanlige människan med 22 % nästa år

Dela på andra sajter

• Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

1232

• spooncreek

569

• Tallviking

356

• Khun Ken

336

14 timmar sedan, skrev gst:

Inte för SINK såvitt jag förstår. Då ska man vara utskriven från Sverige och inte ha någon fast anknytning kvar.

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Låt någon annan stå för din bostad och evt sommarstuga så klarar du detta och kan ta ut SINK.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev UglyFarang:

Låt någon annan stå för din bostad och evt sommarstuga så klarar du detta och kan ta ut SINK.

Lite fel tråd, antar jag?

Dela på andra sajter

Trumpen har get sig in I något som ingen skulle klara av. Att få ordning på finaserna I Usa. Det kommer bli många ganger det kommer att talas om här vilken idi*t han är.. Det finns nämligen Inga quick fix. Den som tror det är korkad. Den stora frågan blir vilka ska köpa amerikansska bonds till skitränta. Sverige såklart. Troligtvis ingen annan. Då finns det bara ett sätt vad jag kan se. FED får köpa dom själv och då blir det hyperinflation. Vilka vill då handla med dollar förutom Sverige såklart.

Ni som tror på att allt kommer att bli så bra kommer att bli väldigt besvikna. Däremot finns chansen med Trump att handeln och fred på jorden.  Vilket är bra.

PS redan nu ser vi fredstrevare från många stora länder

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev John Khonken:

Trumpen har get sig in I något som ingen skulle klara av. Att få ordning på finaserna I Usa. Det kommer bli många ganger det kommer att talas om här vilken idi*t han är.. Det finns nämligen Inga quick fix. Den som tror det är korkad. Den stora frågan blir vilka ska köpa amerikansska bonds till skitränta. Sverige såklart. Troligtvis ingen annan. Då finns det bara ett sätt vad jag kan se. FED får köpa dom själv och då blir det hyperinflation. Vilka vill då handla med dollar förutom Sverige såklart.

Ni som tror på att allt kommer att bli så bra kommer att bli väldigt besvikna. Däremot finns chansen med Trump att handeln och fred på jorden.  Vilket är bra.

PS redan nu ser vi fredstrevare från många stora länder

Äh, ring Mona så skriver hon ut några intyg å allt blir bra!:rotfl::rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

On 2016-11-13 at 03:47, skrev Jiipee:

Lite fel tråd, antar jag?

Precis, men hur i H-E hamnade det här när jag citerade i en annan tråd??

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Trumphen äger väl ett antal företag och vad händer med dom nu i så fall när han blivit president ? Thaksin tvingades ju sälja sitt Shin Coperation när han var PM och jag kan inte ens i min vildaste fantasi tänka mig att en svensk statsminister samtidigt skulle kunna vara ägare till ett storföretag. Det handlar naturligtvis om risken för jäv.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Trumphen äger väl ett antal företag och vad händer med dom nu i så fall när han blivit president ? Thaksin tvingades ju sälja sitt Shin Coperation när han var PM och jag kan inte ens i min vildaste fantasi tänka mig att en svensk statsminister samtidigt skulle kunna vara ägare till ett storföretag. Det handlar naturligtvis om risken för jäv.

Fritz..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23903238.ab

Skickat från min KIW-L21 via Tapatalk

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

donald "duck" får nog passa sej det har ju skutits presidenter förr (obs jag gillar inte ankan men att skuta idi*ten är att gå för långt så det är inte något jag hoppas på) , stor i orden liten på jorden heter det, passar utmärkt på ankan,

Dela på andra sajter

Så är det ju med alla politiker Före valet Gapa o Skrika Jag ska göra det o jag ska ändra på detta Efter valet oj jag blev vald Hur gör jag nu Trumpen kommer nog att få se att han inte har så mycket att säga till om I USA är det pengarna som styr inte presidenten

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev IH-fan:

Så är det ju med alla politiker Före valet Gapa o Skrika Jag ska göra det o jag ska ändra på detta Efter valet oj jag blev vald Hur gör jag nu Trumpen kommer nog att få se att han inte har så mycket att säga till om I USA är det pengarna som styr inte presidenten

Nu är du ute på farligt vatten. Snart kommer gänget här och talar dig tillrätta.  Jag sager samma sak så jag vet

Dela på andra sajter

Vilket gäng  ? Menar du alla Bezzerwissrar  som häckar här Låt dom komma  Det ändrar inte fakta Det är dollarn som styr USA inte presidenten

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Fritz:

Fritz..

Presidenten i USA får visst enligt lagen äga/ha intressen i företag. Fast det sticker nog många i ögonen och lämpligheten i det kommer nog att skapa många rubriker.

Lagen i Thailand är ju faktiskt mera förutseende då den säger att PM inte får äga företag. Han löste ju det först med att chauffören och trädgårdsmästaren fick företaget. Lite väl genomskinligt så det blev ingen permanent lösning. Vilken följdes av lagändringen under försäljningen av ShinCorp. Lika genomskinligt det kan jag tycka och det är väl bara de närmast troende som gick på dom fintarna. 

Carl Bildt blev ju tvungen att sälja sitt innehav i Lundin Oil, så det är inte acceptabelt i Sverige.

Dela på andra sajter

En annan fråga som är lite viktig. Hur ska cliton sopa igen spåren. Finns många I hennes närhet som vet alldeles för mycket

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

En annan fråga som är lite viktig. Hur ska cliton sopa igen spåren. Finns många I hennes närhet som vet alldeles för mycket

På vilket sätt är det en viktig fråga? Är det något du personligen påverkas av?

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

idi*ten står på sig, muren ska byggas, 2-3 miljoner utvisas, muslimerna ska inte få inresetillstånd och östländerna ska inte ta USA,s stöd för givet.

Mvh isan lover

Dela på andra sajter

IL

Han är demokratiskt vald. Då får han göra som han vill eller hur. Var det inte så du resonerade när din gud satt vid makten

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Isan Lover:

Hej

idi*ten står på sig, muren ska byggas, 2-3 miljoner utvisas, muslimerna ska inte få inresetillstånd och östländerna ska inte ta USA,s stöd för givet.

Mvh isan lover

Detta vore något för "våran" rikspajas att ta efter.

Då kunde kanske Sverige räddas och kännas säkert igen.

Make Sweden great and safe again :-)

Ändrades av Ken
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev John Khonken:

Roswell/Area51?

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...