audirs2 Inlagd November 11, 2016 Dela Inlagd November 11, 2016 7 minuter sedan, skrev Boa52: Ja Galenskap ligger du jätte nära Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 11, 2016 Dela Inlagd November 11, 2016 13 timmar sedan, skrev stefan5300: Tillräckligt av kunskap för att granterat inte lägga min röst på några av dessa eller deras partier. Du skrev ju att du inte viste nåt om politik, tillräckligt helt plötsligt. ?? Då tycker jag du är oförskämd som människa vad du visar här, förbannat oförskämd eller du kanske du inte kan bättre. Vill du inte rösta på nån av dom, ok men väx upp för tusan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 3 timmar sedan, skrev Boa52: Du skrev ju att du inte viste nåt om politik, tillräckligt helt plötsligt. ?? Då tycker jag du är oförskämd som människa vad du visar här, förbannat oförskämd eller du kanske du inte kan bättre. Vill du inte rösta på nån av dom, ok men väx upp för tusan Du är inte på riktigt eller också så gör du dig dum och gör dig till ett åtlöje. DU borde väl växa upp och framförallt lära dig att läsa, mm. Detta inlägg med blå text nedan skrev jag, läs det ett tiotal gånger om det räcker och då speciellt de 6 sista rödmarkerade orden mycket sakta (hoppas att du inte är färgblind). LYCKA TILL. Jag är imponerad alltså att medlemmar här kan så mycket om allt, jag vet inte ens säkert vad en demokrat eller en republikan är men jag tror att Clinton står till vänster och Trump till höger om man lyssnar på vad de står för men å andra sidan vad har jag för nytta av att veta det, bryr mig inte ett dugg om utrikespolitik och inte om svensk heller knappt. Synonymer till ordet knappt nedan och ordet synonym betyder liktydligande. otillräckligt; snålt; fåordigt; inte fullt, nätt och jämnt; nästan inte, knappast, i obetydlig grad; inte precis Hoppas att poletten trillat ner nu, för nu kan inte hjälpa dig mer. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 31 minuter sedan, skrev stefan5300: Du är inte på riktigt eller också så gör du dig dum och gör dig till ett åtlöje. DU borde väl växa upp och framförallt lära dig att läsa, mm. Detta inlägg med blå text nedan skrev jag, läs det ett tiotal gånger om det räcker och då speciellt de 6 sista rödmarkerade orden mycket sakta (hoppas att du inte är färgblind). LYCKA TILL. Jag är imponerad alltså att medlemmar här kan så mycket om allt, jag vet inte ens säkert vad en demokrat eller en republikan är men jag tror att Clinton står till vänster och Trump till höger om man lyssnar på vad de står för men å andra sidan vad har jag för nytta av att veta det, bryr mig inte ett dugg om utrikespolitik och inte om svensk heller knappt. Synonymer till ordet knappt nedan och ordet synonym betyder liktydligande. otillräckligt; snålt; fåordigt; inte fullt, nätt och jämnt; nästan inte, knappast, i obetydlig grad; inte precis Hoppas att poletten trillat ner nu, för nu kan inte hjälpa dig mer. Boa52 är inte lika korkad som han försöker framställa sig, hehe. När han inte vart "på dunken" kan han i sina bästa stunder skriva inlägg som t.o.m jag förstår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 7 minuter sedan, skrev Wanchai: Boa52 är inte lika korkad som han försöker framställa sig, hehe. När han inte vart "på dunken" kan han i sina bästa stunder skriva inlägg som t.o.m jag förstår! Har väl anat ibland att han vill trissa upp stämningen på forumet, men man vet ju inte med säkerhet. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 Hoppas Trump blir bästis med Putin och då blir det arbete åt alla. Dem kunde öppna några labour camp och gulag i Sibirien. Då kunde några miljoner invällare glädjas för att äntligen fick vi jobb. Ryser av tanken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 18 timmar sedan, skrev stefan5300: Tillräckligt av kunskap för att granterat inte lägga min röst på några av dessa eller deras partier. Detta ska man skicka till riksdagen. Allt måste läsas och diarieföras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 5 timmar sedan, skrev Boa52: Ja Galenskap ligger du jätte nära Det måste då innebära att du tycker att jag är genial, tackar ödmjukast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 Här är fortsättningen för alla som gillar demokrati. Alltså den demokrati som passer baara dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 On 2016-11-09 at 10:42, skrev gst: Samma sak, lägre skatt om man jobbar än om man är pensionär. Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Jag kan absolut hålla med dej, men en ordentlig höjning av reseavdraget borde göras sen kan man utan att jag protesterar höja skatterna på fossila bränslen. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 Det fina värdegrundsfolket presenterar sig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 On 2016-11-09 at 11:51, skrev gst: Eftersom jag inte bor heltid i Thailand finns inte den möjligheten för mig. Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Ta 6 månader och en dag så klarar du det kravet:-) Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 Ta 6 månader och en dag så klarar du det kravet:-)Inte för SINK såvitt jag förstår. Då ska man vara utskriven från Sverige och inte ha någon fast anknytning kvar.Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 (ändrad) Det kunde man gett sig f-n på! Thailändska munkar ligger bakom Trumps valseger.Inte undra på att Bilderbergarna inte fattade vad som hände http://www.khaosodenglish.com/culture/weirdwonderful/2016/11/12/monk-claims-magic-cloth-helped-trump-win/ Ändrades November 12, 2016 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 29 minuter sedan, skrev spooncreek: Det kunde man gett sig f-n på! Thailändska munkar ligger bakom Trumps valseger.Inte undra på att Bilderbergarna inte fattade vad som hände http://www.khaosodenglish.com/culture/weirdwonderful/2016/11/12/monk-claims-magic-cloth-helped-trump-win/ He he, nu fick bankomaten och kånken lite att tänka på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 555. Stackars Clinton och Obama. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 Om man ser på bilderna från upploppen i USA verkar det var ungefär samma typ av personer som brukar starta upplopp med våldsinslag här i Sverige. Verkar vara väldigt våldsamma dom där vänsterfeministiska miljökämparna. Säkert proffs, sponsrade av George Soros. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 (ändrad) 18 minutes ago, flebbe said: Om man ser på bilderna från upploppen i USA verkar det var ungefär samma typ av personer som brukar starta upplopp med våldsinslag här i Sverige. Verkar vara väldigt våldsamma dom där vänsterfeministiska miljökämparna. Säkert proffs, sponsrade av George Soros. Ojojoj, tänk när Jimmy Åkesson blir stadsminister i Sverige 2018? Många rutor kommer att bli krossade, den saken är klar. Ändrades November 12, 2016 av Herluf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 1 timme sedan, skrev Fredman: He he, nu fick bankomaten och kånken lite att tänka på! Då hade vi fel då. Det var på grund av thailänska munkar som gjorde att Trumpen nu kommer att göra fred på hela Jorden. Så tack Buddha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev flebbe: Om man ser på bilderna från upploppen i USA verkar det var ungefär samma typ av personer som brukar starta upplopp med våldsinslag här i Sverige. Verkar vara väldigt våldsamma dom där vänsterfeministiska miljökämparna. Säkert proffs, sponsrade av George Soros. Det är som i Thailand - Alltså betalda människor som man skeppar dit med busslaster. Varför var "Trump är inte min president" tysta när Nobelpristagaren Obomba dödade människor i 7 länder? Ändrades November 12, 2016 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 3 minuter sedan, skrev Mr atm: Det är som i Thailand - Alltså betalda människor som man skeppar dit med busslaster. Varför var "Trump är inte min president" tysta när Nobelpristagaren Obomba dödade människor i 7 länder? Varför skulle vänsterextremisterna bry sig om det? Bryr sig vänsterextremisterna i Sverige om att Sverige säljer vapen till Saudi? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 3 minutes ago, frason said: Varför skulle vänsterextremisterna bry sig om det? Bryr sig vänsterextremisterna i Sverige om att Sverige säljer vapen till Saudi? Nej, de bryr sig bara om typ feministisk snöskottning, och vi anda får snällt betala. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 9 timmar sedan, skrev frason: Varför skulle vänsterextremisterna bry sig om det? Bryr sig vänsterextremisterna i Sverige om att Sverige säljer vapen till Saudi? Jag skrev inhyrda busslaster med timlön. Inga äkta demonstranter... Jag gillar varken Clinton eller Trump. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 44 minuter sedan, skrev John Khonken: Då hade vi fel då. Det var på grund av thailänska munkar som gjorde att Trumpen nu kommer att göra fred på hela Jorden. Så tack Buddha Hoppas innerligt att du har rätt. Han svänger dock snabbt, nu var visst Obamacare inte så dåligt längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 2 timmar sedan, skrev Fredman: Hoppas innerligt att du har rätt. Han svänger dock snabbt, nu var visst Obamacare inte så dåligt längre. Och nu skall han ta råd från Clinton, dock inte fru Clinton utan herr Clitton! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts