Jump to content

Öppen grupp  ·  130 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump

Herr Chang

Recommended Posts

18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Även dom som då räknas som eliten kan bli idi*tförklarade gång på gång.

Jag har 180 poäng på lärarhögskolan men är betraktad som sinnessjuk av bla en busschaufför här på forumet.

BTT

Har minst lika många poäng som du, och anser att det är helt klart att du är rubbad.

Var det förresten  inte Professor Jonas Linderoth som sa att "Att ha gått lärarhögskolan bör ses som en försvårande omständighet när man söker lärarjobb", för nån månad sedan?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

• Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

1232

• spooncreek

569

• Tallviking

356

• Khun Ken

336

3 minuter sedan, skrev Tommy:

Har minst lika många poäng som du, och anser att det är helt klart att du är rubbad.

Var det förresten  inte Professor Jonas Linderoth som sa att "Att ha gått lärarhögskolan bör ses som en försvårande omständighet när man söker lärarjobb", för nån månad sedan?

MVH Tommy

Som du skriver kan du inte ha många poäng nånstans, Var det inte förresten ?? som sa ?? Huva

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Dom har ju båda en del gemensamt t.ex att dom är rika affärsmän utan politisk erfarenhet som tror att deras principer även ska gå att tillämpa när det handlar om att styra ett land, hur det går får framtiden utvisa.

Dessutom verkar det ju som om respektive lands fattiga till stor del har röstat på dom båda.

Mvh isan lover

Blir det militärkupp i USA, om Trump skor sej själv och sina vänner på statskassan???

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Boa52:

Som du skriver kan du inte ha många poäng nånstans, Var det inte förresten ?? som sa ?? Huva

Huva på dej själv.

Men jag tror du har en poäng, någonstans!

MVH Tommy

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Blir det militärkupp i USA, om Trump skor sej själv och sina vänner på statskassan???

MVH Tommy

Vi får hoppas att nån gör nåt innan det barkar åt h-vete

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev leifen:

Börserna stiger, dollarn stärks i bakvattnet av USA valet. Helt enligt spådomarna.

Får väl hoppas att det höjer mina pensionsfoder med några % innan jag måste börja ta ut den.

Inte alla aktier stiger...

Vapentillverkarnas aktier sjunker, undrar vad det beror på?

MVH Tommy

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Tommy:

Huva på dej själv.

Men jag tror du har en poäng, någonstans!

MVH Tommy

Någonstans ja, dubbel Huva på dej och en stor kram

Dela på andra sajter

On 2016-11-09 at 01:42, skrev spooncreek:

Hur ska du få ihop din världsbild nu, har den rämnat? Nöjd eller besviken? :-) 

Förvånad att dom ändrade sig på slutet. Men folk hade börjat vakna och eliten ändrade sig tydligen. Jag var övertygad att eliten hade valt Hillary men jag fick tji.

Clinton och Trump har varit vänner läänge. Trumpen är en jesuit och gammal freemason. Han visade dom tecknen med händerna ganska ofta på tv-sändningarna.

Den personen som tror att saker och ting kommer att ändra sig med en ny president kan känna sig blåsta. 

Så din fråga på om jag är nöjd eller besviken, så kan jag svara att varken eller. Det har ingen betydelse vilken docka dom har på scenen.

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
1 timme sedan, skrev Tommy:

MVH Tommy

Hej

Knsppast det är väl mer regel än udantsg i USA.

Mvh isan lover

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mr atm:

Förvånad att dom ändrade sig på slutet. Men folk hade börjat vakna och eliten ändrade sig tydligen. Jag var övertygad att eliten hade valt Hillary men jag fick tji.

Clinton och Trump har varit vänner läänge. Trumpen är en jesuit och gammal freemason. Han visade dom tecknen med händerna ganska ofta på tv-sändningarna.

Den personen som tror att saker och ting kommer att ändra sig med en ny president kan känna sig blåsta. 

Så din fråga på om jag är nöjd eller besviken, så kan jag svara att varken eller. Det har ingen betydelse vilken docka dom har på scenen.

chk_captcha.jpg

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Mr atm:

Du får inte rämna bilden som alla har nu.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Som du skriver så kan du inte ens ha förstått vad det är för poäng de pratar om, grattis.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Detta måste va en av dom knäppaste trådar på MPR! :rotfl: Ord mina sanna, eller nått!:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

9 minutes ago, leifen said:

Nej, sånt ger oftast bara korta upp eller nedgångar. De riktiga börsnedgångarna orsakas av övervärderingar som ingen har sett....förrän efteråt då allt är uppenbart.

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Herluf:

Nej, sånt ger oftast bara korta upp eller nedgångar. De riktiga börsnedgångarna orsakas av övervärderingar som ingen har sett....förrän efteråt då allt är uppenbart.

Jag tar inte mer ställning till rubrikerna än jag konstaterar att dom skiljer sig mycket mot vad som skrevs för en vecka sen, med börser som skulle rasa globalt upp till 10%.

Men å andra sidan skulle ju inte Trump inte vinna valet heller ;) 

Hade Hillery vunnit så hade det väl stått i rubrikerna att världen räddats från en börskrasch av stora mått.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Boa52:

Ska du rösta hoppas jag du har kunskap om vad du röstar på inte bara läser här på MPR

Tillräckligt av kunskap för att granterat inte lägga min röst på några av dessa eller deras partier.

1448999871-11092.pngpost-3153-0-46349600-1410631726.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Boa52:

Ska du rösta hoppas jag du har kunskap om vad du röstar på inte bara läser här på MPR

Helt obetalbart när någon som är så otroligt korkad ifrågasätter andras kunskaper :rotfl: 

Dela på andra sajter

On 2016-11-10 at 00:15, skrev broder tuk tuk:

Även dom som då räknas som eliten kan bli idi*tförklarade gång på gång.

Jag har 180 poäng på lärarhögskolan men är betraktad som sinnessjuk av bla en busschaufför här på forumet.

BTT

Ja vad är det man säger. Gränsen mellan geni och galenskap är hårfin :crazy: 

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Raggmunken:

Ja vad är det man säger. Gränsen mellan geni och galenskap är hårfin :crazy: 

Ja Galenskap ligger du jätte nära

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...