Jump to content

Öppen grupp  ·  130 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump

Herr Chang

Recommended Posts

6 timmar sedan, skrev omarama:

Det är sånt här som får en att förlora tron på mänskligheten,hur fan kan det vara tillåtet att indoktrinera barn i skolåldern på det sättet.

Har du nån kärlek till det demokratiska systemet över huvud taget borde gå till rektorn och fråga vad fan det är frågan om.

Nordkorea-klass.....fy fan

Knappast förvånande...

”Fel när lärare talar illa om SD på lektioner”

http://www.svd.se/fel-nar-larare-talar-illa-om-sd-pa-lektioner

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

• Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

1232

• spooncreek

569

• Tallviking

356

• Khun Ken

336

15036708_1109679265806055_1992906427431033608_n.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Frugan gillar inte Trump längre...
Han syns skaka hand med Taksin på ett foto som snurrar på Facebook...

Skickat från min MotoG3 via Tapatalk

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Boa52:

Ok inte sverige knappt. Va säger man om ditt politiska intresse som du också skrev, men sen har du åsikter om te.x Löven???

Det behövs väl ingen större kunskap om svensk politik då det gäller att ha åsikter om Löfven och den rödgröna sörjan, räcker ju att följa media lite grann. 

Hoppas innerligt att de blir arbetsbefriade om knappt 2 år, jag kommer gladerligen att resa cirka 180 mil som det är tur och retur mellan obygden och Pattaya för att lägga min röst 2018.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
4 timmar sedan, skrev Bibben:

1. Det heter "gång"

2. Jag har lästa varenda inlägg i denna tråden, iaf alla som inte bara är en länk. Har du det?

3. Jag vet precis vad JK skrev, samt förstod, gjorde du det?

4. Jag tycker det är tragiskt med folk som anser andra vara förmer, elit, etc... bara för att de läst mer, men folk av olika klasser, utbildningar kan faktiskt umgås ändå. Se inte ner på dig så som du gör. Jag umgås med HC trots att han inte fullföljde sin utbildning på Chalmers.... Snacka om uppoffring.

Även dom som då räknas som eliten kan bli idi*tförklarade gång på gång.

Jag har 180 poäng på lärarhögskolan men är betraktad som sinnessjuk av bla en busschaufför här på forumet.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Även dom som då räknas som eliten kan bli idi*tförklarade gång på gång.

Jag har 180 poäng på lärarhögskolan men är betraktad som sinnessjuk av bla en busschaufför här på forumet.

BTT

Hoppas verkligen inte någon av våra ungdomar drabbas i verkligheten av en sådan som dig som lärare...

Lägg ner och kryp tillbaka i ditt hål!!!

//borje222

Ändrades av borje222
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev John Khonken:

SantanG

För ca 2 år sedan på Bilderbergmötet (tror det var I Österike) bestämde eliten att cliton skulle vinna. Därför var jag helt övertygad om att cliton skulle vinna. För eliten styr världen. Något hände för ca 2månader sedan. Då kom fler och fler till insikt att cliton var genomkorumperad och borde ställas inför riksrätt. Med fängelse som påföljd. Läs bakåt så ser du att jag skrivit om det här I tråden. När eliten nu märkt att trumpen hade ett jätteövertag over cliton. Så ändrade dom focus. Eliten skiter I vem som sitter där. Bara det är en dom kan styra.

Jag anser fortfarande att allt är bättre  än cliton. Men jublar inte åt triumfen att Trumpen vann. Märkligt nog håller dom två cliton anhängarna sig borta idag. TV och KK kom igen visa lite stake

Jag har lite svårt att följa ditt resonemang men tackar för att du svarar.

Jag greppar inte hur Bilderberggruppen kan bestämma att Clinton ska vinna för att senare tvingas liera sig med sin fiende Trump.

Iom detta skriver du ju indirekt att Bilderberggruppen inte alls bestämmer utan det gör de röstande???

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

Nu kommer snart alla förlorare ha lila kläder som Clinton på snyft talet, på cnn har de redan börjat. Lila symboliserar tydligen bot och bättring....Då ska jag ha lila kläder på mig på valdagen om 2 år om mitt parti inte får 50% valet 2018.

Ändrades av Herluf
Dela på andra sajter

8 hours ago, audirs2 said:

Svetsarn har ju inte vart politruck hela livet heller, svetsare har han vart juh!:rotfl::rotfl:

Han är snart tillbaka till sitt gamla jobb....om någon vill anställa honom:D

Dela på andra sajter

Det verkar igen som att Republikanerna (Trump) vann Presidentvalet men att Demokraterna (Clinton) fick flest röster, inte så stor skilnad men..Trump fick 59,639,462 röster och Clinton fick 59,861,516 röster i hela landet. 230 000 mer röster till Clinton altså.
https://en.wikipedia.org/wiki/United...election,_2016

Det är ju inte första gängen det händer att en kandidat för flest röster senast i Presidentvalet 2000
https://en.wikipedia.org/wiki/United...election,_2000

Antalet röstande var ca 126 mil av 231 milo som hadde rösträtt 54 % valdeltagande.
I Sverige var det i senast Riksdagsvalet 86 % valdeltagande.

Dela på andra sajter

Lite rubriker på DI nu på thai-morgonen. 

Tokyobörsen öppningsrusar...

Bank of America dagens vinnare.....

Boliden på rekordnivå efter Trumpseger.......

Vapenaktier rasar efter Trump-seger......

Finansveteran: Har aldrig varit så optimistisk

Tror att valet kommer leda till den största börsuppgången på en generation........

Så lät det väl inte förra veckan?   Visst är media flexibla.... ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Obama fick NOBELPRISET innan han ens börjat.

Trump får SKIT innan han ens börjat.

Har "etablisamanget" haft fel förr?

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

men är betraktad som sinnessjuk av bla en busschaufför här på forumet

Ohhh, nä väldigt många mer än han tycker det....

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
3 timmar sedan, skrev Herluf:

Obama fick NOBELPRISET innan han ens börjat.

Trump får SKIT innan han ens börjat.

Har "etablisamanget" haft fel förr?

Hej

Kan det bero på dom åsikter han har framfört, dom uttalanden han gjort och vad han har sagt sig vilja göra om han blir president?

Mvh isan lover

Dela på andra sajter

6 minutes ago, Isan Lover said:

Hej

Kan det bero på dom åsikter han har framfört, dom uttalanden han gjort och vad han har sagt sig vilja göra om han blir president?

Mvh isan lover

Ja du har rätt, de har båda dömts på förhand.

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Tommy:

Frugan gillar inte Trump längre...
Han syns skaka hand med Taksin på ett foto som snurrar på Facebook...

Skickat från min MotoG3 via Tapatalk

Då får stackars IL problem hur han ska ställa sig till detta :-)

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
30 minuter sedan, skrev conservator:

Då får stackars IL problem hur han ska ställa sig till detta :-)

Hej

Dom har ju båda en del gemensamt t.ex att dom är rika affärsmän utan politisk erfarenhet som tror att deras principer även ska gå att tillämpa när det handlar om att styra ett land, hur det går får framtiden utvisa.

Dessutom verkar det ju som om respektive lands fattiga till stor del har röstat på dom båda.

Mvh isan lover

Ändrades av Isan Lover
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev SatanG:

Jag har lite svårt att följa ditt resonemang men tackar för att du svarar.

Jag greppar inte hur Bilderberggruppen kan bestämma att Clinton ska vinna för att senare tvingas liera sig med sin fiende Trump.

Iom detta skriver du ju indirekt att Bilderberggruppen inte alls bestämmer utan det gör de röstande???

/ SatanG

Tack för ditt svar. Jag förstår dina tankar. Det stämmer att bland all logig så är detta ologiskt. Men livet är inte svart eller vit. Ingen vill sitta med svarte peter utan ser om sitt eget hus.  Vad är det allt bråk I världen handlar om. JO makt och pengar. Jag utgår från devisen. Follow the money.

Dela på andra sajter

Börserna stiger, dollarn stärks i bakvattnet av USA valet. Helt enligt spådomarna.

Får väl hoppas att det höjer mina pensionsfoder med några % innan jag måste börja ta ut den.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev audirs2:

Svetsarn har ju inte vart politruck hela livet heller, svetsare har han vart juh!:rotfl::rotfl:

Svetsare och politiker ... Same same...

:XD:Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev stefan5300:

Det behövs väl ingen större kunskap om svensk politik då det gäller att ha åsikter om Löfven och den rödgröna sörjan, räcker ju att följa media lite grann. 

Hoppas innerligt att de blir arbetsbefriade om knappt 2 år, jag kommer gladerligen att resa cirka 180 mil som det är tur och retur mellan obygden och Pattaya för att lägga min röst 2018.

Ska du rösta hoppas jag du har kunskap om vad du röstar på inte bara läser här på MPR

Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev borje222:

Hoppas verkligen inte någon av våra ungdomar drabbas i verkligheten av en sådan som dig som lärare...

Lägg ner och kryp tillbaka i ditt hål!!!

//borje222

Du menar en lärare som skrutit om att han suttit och supit och kollat porrfilm mellan lektionerna (Ja i Pattaya då, för i Sverige så uppför han sej klanderfritt...)?

MVH

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...