leifen Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 24 minuter sedan, skrev Boa52: Du är inte ens en dräng, kanske får du, fan vet, vad du ska få vara med om, tror att du inte duger till nånting Nu ser du Boa52 att det finns hopp även för dig, satsa på politik. Även den sämste kan vinna Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev spooncreek: Det stämmer nog John Khonken, jag måste vara jävligt korkad. Därför vänder jag mig till dig som verkar förstå hur allting hänger ihop-. Eliten ändrade sig alltså för att de inte kunde stoppa "viljan hos det amerikanska folket". Hur har dom ändrat sig i så fall? Röstade de på Trumpen? Har Bilderbergruppen inlett hemliga förhandlingar med Trumpen som bara du och dina närmaste känner till? Eller vad är det som de gjort exakt? Spelade valet ingen roll alltså, det är fortfarande Bilderberg-gruppen som styr? Eller är det inte Rotschilds egentligen? Många frågor som du märker. Tacksam för svar från dig som begripit hur världen hänger ihop. Du har faktiskt svarat själv . Läs ditt eget inlägg. Jag sager absolut inte du är korkad. Det gör DU. Du har en annan syn . Det är OK för mig. Om det förekommit hemliga förhandlingar kan jag inte svara på när det gäller trumpen. Men clitons samröre med Bilderberggruppen är vida känt. Ändrades November 9, 2016 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 28 minuter sedan, skrev John Khonken: Du får gärna bjuda tillbaka Det går inte. Med sådan starka argument blir man svarslös Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 6 minuter sedan, skrev leifen: Nu ser du Boa52 att det finns hopp även för dig, satsa på politik. Även den sämste kan vinna Du har för fan rätt, skulle du och jag fixa ett parti skulle vi vinna, men vem orkar med det, tjafsa med en massa tokskallar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Ett måste man säga att det är en vinnare, bortgjord och idi*tförklarad även av sitt eget parti som till och med vänt sig mot honom, så vinner han med halva upploppet. Högervindar är konceptet numera och de som kritiserar Trumps vinst men står fast vid SD som Sveriges lösning tänker som en amerikan. Han har fått klockorna i hela världen att stanna, hoppas världens ledare använder tiden till att fundera över framtiden. Börskrascher och störtdykande dollar kommer nog inte heller att ske.... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 minut sedan, skrev leifen: Ett måste man säga att det är en vinnare, bortgjord och idi*tförklarad även av sitt eget parti som till och med vänt sig mot honom, så vinner han med halva upploppet. Högervindar är konceptet numera och de som kritiserar Trumps vinst men står fast vid SD som Sveriges lösning tänker som en amerikan. Han har fått klockorna i hela världen att stanna, hoppas världens ledare använder tiden till att fundera över framtiden. Börskrascher och störtdykande dollar kommer nog inte heller att ske.... Lite bilförsäljare tycker jag och dom vinner alltid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 BOA52 nästa ledare med ner sketna blöjor inga problem Margot Wahlström tvättar dom med hjälp av Gustav Fridolin och hans flinka händer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Du har faktiskt svarat själv . Läs ditt eget inlägg. Jag sager absolut inte du är korkad. Det gör DU. Du har en annan syn . Det är OK för mig. Om det förekommit hemliga förhandlingar kan jag inte svara på när det gäller trumpen. Men clitons samröre med Bilderberggruppen är vida känt. Slingra dig inte nu John Khonken. Du har skrivit att eliten styr världen, och att de ändrade fokus de sista veckorna så att de nu styr Trump. Förklara dig nu, du som fattat hur allt hänger ihop. Hur gjorde dom? Som du vet är jag ingen fan av Trump, tvärtom, jag tycker det är en mindre katastrof att han blir USA:s president. Men jag respekterar det amerikanska folkets rätt och deras egen vilja att kunna rösta på den de vill i ett demokratiskt val. Det gör uppenbarligen inte du, med ditt ständiga tugg om "Eliten" eller Bilderbergruppen som styr allt. Tråkigt och respektlöst mot de som röstar. Tycker jag. Ändrades November 9, 2016 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 4 minuter sedan, skrev LOSForever: BOA52 nästa ledare med ner sketna blöjor inga problem Margot Wahlström tvättar dom med hjälp av Gustav Fridolin och hans flinka händer Skulle jag hamna i det läget att jag skiter i blöjor så förstår jag att din hjälp får jag inte. Hoppas att inga av dina släktingar hamnar i den situtationen med din inställning. Dubbel Huva så dum du är. Hoppas du blir, nä det gör jag inte mot en människa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Nu är det lillördag. Skål påre Ormen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nu är det lillördag. Skål påre Ormen . Skål på dej också, tyvärr blir det inget starkt, 05:00 imorgon. Men ta en stor rackare för mej, OK. Det var så lite i dunken så det var inte lönt att börja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 timme sedan, skrev John Khonken: Nu får vi hoppas att Trumpen skapar fred på jorden. Då fan är du inte klok om du tror att han skapar fred på jorden, tror du vet nada Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 3 minuter sedan, skrev Boa52: Då fan är du inte klok om du tror att han skapar fred på jorden, tror du vet nada Du bara tror och tror. Huva! Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 timme sedan, skrev stefan5300: Du hade nog behövt att studera i 25 år och då i att läsa svenska. Ok inte sverige knappt. Va säger man om ditt politiska intresse som du också skrev, men sen har du åsikter om te.x Löven??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 timme sedan, skrev spooncreek: Slingra dig inte nu John Khonken. Du har skrivit att eliten styr världen, och att de ändrade fokus de sista veckorna så att de nu styr Trump. Förklara dig nu, du som fattat hur allt hänger ihop. Hur gjorde dom? Som du vet är jag ingen fan av Trump, tvärtom, jag tycker det är en mindre katastrof att han blir USA:s president. Men jag respekterar det amerikanska folkets rätt och deras egen vilja att kunna rösta på den de vill i ett demokratiskt val. Det gör jag inte du, med ditt ständiga tugg om "Eliten" eller Bilderbergruppen som styr allt. Tråkigt och respektlöst mot de som röstar. Tycker jag. Saningen är inte alltid rolig. jag tycker också att trumpen är mindre bra. det har jag förklarat I den här tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 16 minuter sedan, skrev Boa52: Då fan är du inte klok om du tror att han skapar fred på jorden, tror du vet nada Jo, det är just det han kommer att göra, med Putin. Det är jag helt övertygad om, Clittan är däremot en stridhetsare. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 17 minuter sedan, skrev Boa52: Då fan är du inte klok om du tror att han skapar fred på jorden, tror du vet nada Vem som är klok eller inte får vi väl fråga dina kamrater I byn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 timme sedan, skrev leifen: Nu ser du Boa52 att det finns hopp även för dig, satsa på politik. Även den sämste kan vinna Det visste vi väl redan? Kolla på vår statsminister... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 16 minuter sedan, skrev John Khonken: Saningen är inte alltid rolig. jag tycker också att trumpen är mindre bra. det har jag förklarat I den här tråden. Det har väl du inte förklarat, SD och Trump är ju dina gudar, vi får ju bara hoppas att det går bra, vi kan inte göra nät Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 20 minuter sedan, skrev Bibben: Jo, det är just det han kommer att göra, med Putin. Det är jag helt övertygad om, Clittan är däremot en stridhetsare. Citerar mig själv med följande tillägg, säger väl allt tycker jag: Vladimir Putin congratulated Donald J. Trump and flagged Moscow's willingness to restore ties fully with its old Cold War foe http://cnn.it/2fftmtm manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 (ändrad) Jag har haft en underbar dag, den började i morse när jag hörde att Trump lyckades klå Hillary... Sen blev den bättre och bättre när jag såg alla som var upprörda och förtvivlade över att USA får en vettig President som inte varit politiker hela livet! Har haft mycket skoj på Facebook osv idag, känns som lilla julafton! MVH Tommy Ändrades November 9, 2016 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 2 timmar sedan, skrev Boa52: Med alla dina inläg så tror du att du tillhör eliten, är eliten så dålig som du och tänker som du, HUVA I din värld så tycks "eliten" vara en som läst mer än sex år i skola, men det är upp till dig att tycka så, för då slipper vi (dvs alla andra) trycka ner dig, det gör du bäst alldeles själv.... hahahaha Tycker du ska hitta nåt forum för icke-elit, där gör du nog dig bäst. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 19 minuter sedan, skrev Bibben: I din värld så tycks "eliten" vara en som läst mer än sex år i skola, men det är upp till dig att tycka så, för då slipper vi (dvs alla andra) trycka ner dig, det gör du bäst alldeles själv.... hahahaha Tycker du ska hitta nåt forum för icke-elit, där gör du nog dig bäst. Läs för en gäng skull vad som har skrivits förut. JK skrev eliten styr världen. du gör dej bara dum när du inte har läst hela tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 3 minuter sedan, skrev Boa52: Läs för en gäng skull vad som har skrivits förut. JK skrev eliten styr världen. du gör dej bara dum när du inte har läst hela tråden 1. Det heter "gång" 2. Jag har lästa varenda inlägg i denna tråden, iaf alla som inte bara är en länk. Har du det? 3. Jag vet precis vad JK skrev, samt förstod, gjorde du det? 4. Jag tycker det är tragiskt med folk som anser andra vara förmer, elit, etc... bara för att de läst mer, men folk av olika klasser, utbildningar kan faktiskt umgås ändå. Se inte ner på dig så som du gör. Jag umgås med HC trots att han inte fullföljde sin utbildning på Chalmers.... Snacka om uppoffring. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 43 minuter sedan, skrev Tommy: Jag har haft en underbar dag, den började i morse när jag hörde att Trump lyckades klå Hillary... Sen blev den bättre och bättre när jag såg alla som var upprörda och förtvivlade över att USA får en vettig President som inte varit politiker hela livet! Har haft mycket skoj på Facebook osv idag, känns som lilla julafton! MVH Tommy Svetsarn har ju inte vart politruck hela livet heller, svetsare har han vart juh! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts