spooncreek Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev John Khonken: Vilken härlig artikel. Alice är grym. Hoppas packet läser hennes krönika och tänker efter Visst. Men du noterade väl även vilka din grymma Alice syftar på med farliga politiker, eller hur? Ändrades November 9, 2016 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Spooncreek Jag föstår mycket väl vad du menar. Om du laser mitt svar. Packet måste ta lärdom inte stoppa huvudet I sanden. NUNU NU annars är det kört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev John Khonken: SantanG För ca 2 år sedan på Bilderbergmötet (tror det var I Österike) bestämde eliten att cliton skulle vinna. Därför var jag helt övertygad om att cliton skulle vinna. För eliten styr världen. Något hände för ca 2månader sedan. Då kom fler och fler till insikt att cliton var genomkorumperad och borde ställas inför riksrätt. Med fängelse som påföljd. Läs bakåt så ser du att jag skrivit om det här I tråden. När eliten nu märkt att trumpen hade ett jätteövertag over cliton. Så ändrade dom focus. Eliten skiter I vem som sitter där. Bara det är en dom kan styra. Jag anser fortfarande att allt är bättre än cliton. Men jublar inte åt triumfen att Trumpen vann. Märkligt nog håller dom två cliton anhängarna sig borta idag. TV och KK kom igen visa lite stake Jaså, så Trumpens vinst beror på att eliten ändrade sig och de styr nu även honom? Det var inte folkets vilja som avgjorde valet med andra ord. Vilket Scoop! Stoppa pressarna! Det finns verkligen inget hopp för mänskligheten John Khonken, när den elaka eliten verkar styra nästan alla människors vilja. Förutom din och några till som verkar ha kraft att förmåga att motstå. Hur gör du för att slippa bli tvingad att omedvetet rösta som Bilderbergruppen vill? Har du något knep att dela med dig av till oss andra hjärntvättade utan egen vilja? Ändrades November 9, 2016 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 I USA är det mest sökta ordet just nu: emigrera, vad tror ni det är i Sverige idag?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 11 minuter sedan, skrev John Khonken: SantanG För ca 2 år sedan på Bilderbergmötet (tror det var I Österike) bestämde eliten att cliton skulle vinna. Därför var jag helt övertygad om att cliton skulle vinna. För eliten styr världen. Något hände för ca 2månader sedan. Då kom fler och fler till insikt att cliton var genomkorumperad och borde ställas inför riksrätt. Med fängelse som påföljd. Läs bakåt så ser du att jag skrivit om det här I tråden. När eliten nu märkt att trumpen hade ett jätteövertag over cliton. Så ändrade dom focus. Eliten skiter I vem som sitter där. Bara det är en dom kan styra. Jag anser fortfarande att allt är bättre än cliton. Men jublar inte åt triumfen att Trumpen vann. Märkligt nog håller dom två cliton anhängarna sig borta idag. TV och KK kom igen visa lite stake Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Kan nog hoppas på att USA & Nato inte sabbar mer länder i mellanöstern iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Trump är en utböling, massmedia, politiker, ja hela etablissemanget är nu oroliga för vad som ska hända. Folket ville ha en förändring ( i alla fall tillräckligt många), om det sedan blir på gott eller ont får framtiden utvisa. Tror att dagens politiker måste tänka om och börja arbeta efter väljarnas önskan och inte för sitt eget gottfinnande. Detta kanske är 1:a steget i en politikerutrensning och väl vore det. För övrigt vem inbillar sig att Clinton hade varit lämplig att styra USA, hon klarade inte ens av att hålla gubben i styr Trump kommer säkert att vara bra för USA, för övriga världen är en helt annan sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 8 timmar sedan, skrev stefan5300: Som statsminister Stefan Löfven då. Du viste inte nåt om politik skrev du ändå har du åsikter om Svensk politik, konstikt. ska läsa vidare i tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 4 timmar sedan, skrev Herluf: Bra, men vem fan är Margita Dahlsröm? Nu gav jag dej ett karma , fel av mej skulle alldrig göra det , gubbskrälle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 3 timmar sedan, skrev gst: Jag har jobbat i 40 år, gått upp varje morgon och gått till jobbet. Pensionen är innehållen lön, så jag tycker att det är fel att pensionärer ska betala högre skatt. Efter 40 års jobb, har jag rätt att inte gå till jobbet, även om vissa anser att man helst ska jobba tills man för. Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Läste du tills du var 25 år då, jag börja jobba och många andra vid 16 - 17 års ålder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 4 minutes ago, Boa52 said: Nu gav jag dej ett karma , fel av mej skulle alldrig göra det , gubbskrälle Hur orkar du hålla på att troll-tramsa? Återgå till din ångmaskin i källaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 6 minuter sedan, skrev Boa52: Du viste inte nåt om politik skrev du ändå har du åsikter om Svensk politik, konstikt. ska läsa vidare i tråden Jag är imponerad alltså att medlemmar här kan så mycket om allt, jag vet inte ens säkert vad en demokrat eller en republikan är men jag tror att Clinton står till vänster och Trump till höger om man lyssnar på vad de står för men å andra sidan vad har jag för nytta av att veta det, bryr mig inte ett dugg om utrikespolitik och inte om svensk heller knappt. Synonymer till knappt otillräckligt; snålt; fåordigt; inte fullt, nätt och jämnt; nästan inte, knappast, i obetydlig grad; inte precis BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 timme sedan, skrev bambam: Simpsons var före sin tid. Det är väl samma barnsliga historia, men tydligen nåt för dej, bambam, herre gud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 timme sedan, skrev John Khonken: SantanG För ca 2 år sedan på Bilderbergmötet (tror det var I Österike) bestämde eliten att cliton skulle vinna. Därför var jag helt övertygad om att cliton skulle vinna. För eliten styr världen. Något hände för ca 2månader sedan. Då kom fler och fler till insikt att cliton var genomkorumperad och borde ställas inför riksrätt. Med fängelse som påföljd. Läs bakåt så ser du att jag skrivit om det här I tråden. När eliten nu märkt att trumpen hade ett jätteövertag over cliton. Så ändrade dom focus. Eliten skiter I vem som sitter där. Bara det är en dom kan styra. Jag anser fortfarande att allt är bättre än cliton. Men jublar inte åt triumfen att Trumpen vann. Märkligt nog håller dom två cliton anhängarna sig borta idag. TV och KK kom igen visa lite stake Med alla dina inläg så tror du att du tillhör eliten, är eliten så dålig som du och tänker som du, HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 timme sedan, skrev John Khonken: SantanG För ca 2 år sedan på Bilderbergmötet (tror det var I Österike) bestämde eliten att cliton skulle vinna. Därför var jag helt övertygad om att cliton skulle vinna. För eliten styr världen. Något hände för ca 2månader sedan. Då kom fler och fler till insikt att cliton var genomkorumperad och borde ställas inför riksrätt. Med fängelse som påföljd. Läs bakåt så ser du att jag skrivit om det här I tråden. När eliten nu märkt att trumpen hade ett jätteövertag over cliton. Så ändrade dom focus. Eliten skiter I vem som sitter där. Bara det är en dom kan styra. Jag anser fortfarande att allt är bättre än cliton. Men jublar inte åt triumfen att Trumpen vann. Märkligt nog håller dom två cliton anhängarna sig borta idag. TV och KK kom igen visa lite stake Tack för dagens asgarv Så befängt att det inte ens går att bemöta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 11 minuter sedan, skrev stefan5300: Jag är imponerad alltså att medlemmar här kan så mycket om allt, jag vet inte ens säkert vad en demokrat eller en republikan är men jag tror att Clinton står till vänster och Trump till höger om man lyssnar på vad de står för men å andra sidan vad har jag för nytta av att veta det, bryr mig inte ett dugg om utrikespolitik och inte om svensk heller knappt. Synonymer till knappt otillräckligt; snålt; fåordigt; inte fullt, nätt och jämnt; nästan inte, knappast, i obetydlig grad; inte precis Du skrev ändå aatt Löven var inge bra, men du vet inge om politik ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 5 timmar sedan, skrev John Khonken: Skillnaden är att lövet ska vara en statsman för landet Sverige. Vi är bara drängar så vi kan saga vad vi vill (nästan) Du är inte ens en dräng, kanske får du, fan vet, vad du ska få vara med om, tror att du inte duger till nånting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 timme sedan, skrev spooncreek: Jaså, så Trumpens vinst beror på att eliten ändrade sig och de styr nu även honom? Det var inte folkets vilja som avgjorde valet med andra ord. Vilket Scoop! Stoppa pressarna! Det finns verkligen inget hopp för mänskligheten John Khonken, när den elaka eliten verkar styra nästan alla människors vilja. Förutom din och några till som verkar ha kraft att förmåga att motstå. Hur gör du för att slippa bli tvingad att omedvetet rösta som Bilderbergruppen vill? Har du något knep att dela med dig av till oss andra hjärntvättade utan egen vilja? Snacka om att missförstå. Eliten märkte viljan hos det amerikanska folket. Eliten kunde aldrig stoppa dom. Då är det bättre att liera sig även med fienden. Det tjänar dom på. vinkla nu detta också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 8 minuter sedan, skrev Trident: Tack för dagens asgarv Så befängt att det inte ens går att bemöta Du får gärna bjuda tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Nu får vi hoppas att Trumpen skapar fred på jorden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Precis nyss, skrev John Khonken: Du får gärna bjuda tillbaka Han har ju så jätte mycket rätt, dina inlägg är totalt och dum. Men kör på vi ska ha roligt här också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Precis nyss, skrev John Khonken: Nu får vi hoppas att Trumpen skapar fred på jorden. Tokskalle, men som jag skrev, roligt ska vi ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 20 minuter sedan, skrev stefan5300: Jag är imponerad alltså att medlemmar här kan så mycket om allt, jag vet inte ens säkert vad en demokrat eller en republikan är men jag tror att Clinton står till vänster och Trump till höger om man lyssnar på vad de står för men å andra sidan vad har jag för nytta av att veta det, bryr mig inte ett dugg om utrikespolitik och inte om svensk heller knappt. Synonymer till knappt otillräckligt; snålt; fåordigt; inte fullt, nätt och jämnt; nästan inte, knappast, i obetydlig grad; inte precis 34 minuter sedan, skrev Boa52: Du viste inte nåt om politik skrev du ändå har du åsikter om Svensk politik, konstikt. ska läsa vidare i tråden 8 minuter sedan, skrev Boa52: Du skrev ändå aatt Löven var inge bra, men du vet inge om politik ?? 23 minuter sedan, skrev Boa52: Läste du tills du var 25 år då, jag börja jobba och många andra vid 16 - 17 års ålder Du hade nog behövt att studera i 25 år och då i att läsa svenska. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 2 timmar sedan, skrev Raggmunken: Har inte orkat hänga med i den fars som pågått "over there". Har läst rubrikerna om en sexistisk och rasistisk dåre helt utan hämningar som vore en direkt fara för demokratin som skulle vara helt chanslös i valet mot en mer erfaren och förståndig motståndare. Kan inte låta bli att småle för mig själv när jag ser att den globalisering och mångkulturvurmande som olika länders politiska etablissemang påtvingat eller lurat in sina befolkningar i, i land efter land rämnar. Måtte detta komma till Sverige också så att vi kan befrias från dessa värdegrundsfascisterna som satt sina klor i Sverige och dess befolkning och försöker bestämma vad du ska tycka. Vill tacka IL som tog upp en sak här i tråden och bevisade det som vi diskuterade för ett tag sen i en annan tråd, tror det var med Atom, om indoktrineringen i den svenska skolan. Vissa blundar för den och hävdar att den inte finns, själv är jag så övertygad om de självupplevda indoktrineringsförsöken redan i skolåldern att jag skämtsamt säger att Fluortanten drogade oss med med någon form av hjärntvättande droger i sina små plastkoppar Nu är det ett skämt men så påtaglig uppfattar jag själv så här i efterhand hur skolan försöker indoktrinera oss i hur vi SKA förhålla oss i vissa frågor. Numera har man kommit på ett begrepp som kan användas vid minsta bångstyrighet ifrån oliktänkande, värdegrund som det så fint heter. Likt jänkarna på 50-talet jagade kommunister på ett rent farsartat viss jagar värdegrundsfascisterna i Sverige anno 2016 värdegrundsförbrytare i varje litet hörn av Sverige med hjälp av twittermaffians hjärnspöken, tänk att en sån tomte som Henrik Arnstad kan titulera sig som expert till Sveriges statsminister. Mannnen som skyllde en fritös brandfarlighet på sina politiska motståndare Nåväl, när jag ser att Malena Ernman förfasas över USAs nästa president så kan jag inte annat än glädjas över resultatet. Inväntar nu bara på att aspirerande Nobelpristagare i ekonomi ska komma med en uträkning på hur vi skulle tjäna på att bojkotta USA, kanske vi måste avvara ytterligare ett par Quattro Stagionis, Fanta och den här gången får nog även Cmore-abonnemanget stryka på foten Fantan kan jag avvara men f-n inte mitt cmoreabonnemang träffsäkert som vanligt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev John Khonken: Snacka om att missförstå. Eliten märkte viljan hos det amerikanska folket. Eliten kunde aldrig stoppa dom. Då är det bättre att liera sig även med fienden. Det tjänar dom på. vinkla nu detta också. Det stämmer nog John Khonken, jag måste vara jävligt korkad. Därför vänder jag mig till dig som verkar förstå hur allting hänger ihop-. Eliten ändrade sig alltså för att de inte kunde stoppa "viljan hos det amerikanska folket". Hur har dom ändrat sig i så fall? Röstade de på Trumpen? Har Bilderbergruppen inlett hemliga förhandlingar med Trumpen som bara du och dina närmaste känner till? Eller vad är det som de gjort exakt? Spelade valet ingen roll alltså, det är fortfarande Bilderberg-gruppen som styr? Eller är det inte Rotschilds egentligen? Många frågor som du märker. Tacksam för svar från dig som begripit hur världen hänger ihop. Ändrades November 9, 2016 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts