Herluf Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Alla medier och alla opinionsundersökningar visade att Trump inte hade en chans, men titta hur det utvecklar sig nu. Media försöker styra folks åsikter med alla medel och lära ut hur man ska tänka,men till sist blir det revolt. Hade det inte varit för all media bias hade kanske Clinton vunnit stort, men jag tror folk retar sig och proteströstar. Något att fundera över inför ett val som hålls i ett annat land om ca 2 år.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 17 minuter sedan, skrev Fritz: Nja, just nu rusar SEK uppåt, mot THB i alla fall. Fritz.. Hej Helt rätt om DT vinner blir det ingen förväntad räntehöjning i USA. Dollarn sjunker . Problemen kommer längre fram DT har lovat att införa 45 % skatt på importerade kinesiska varor . Vad gör kinesen ? Oljepriset stiger , allmän oro i världen för vad som kan hända med frihandeln Men allt är inte negativt , inte för USA i allafall Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Hehe, titta på CNN, de är helt förvirrade. Vad är det som händer??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Clinton har inte fokuserat för vita arbetare i "rost-bältet", hon har bara fokuserat på svarta och latinos. Sanders var på rätt spår, men så kom Trump in i bilden..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Åter igen har media tokfel, SD,brexit, Island och nu US. Dags att fatta hur vänstermedian försöker manipulera folk, ska bli kul 2018! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 8 minutes ago, Soengsang said: Åter igen har media tokfel, SD,brexit, Island och nu US. Dags att fatta hur vänstermedian försöker manipulera folk, ska bli kul 2018! På CNN sliter de sitt hår, sammanbitna allvarsamma ansikten, inga leenden som igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Åter igen har media tokfel, SD,brexit, Island och nu US. Dags att fatta hur vänstermedian försöker manipulera folk, ska bli kul 2018! Nja, media är snabba att byta ståndpunkt från en förutspådd jordskredsseger till den jämna rysare vi förutspått.... När resultatet är klart blir det som vi förutspådde verklighet. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 tyvärr får väl kronan stryk, men hur går det med bahten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Ser på France24(är i Estland), enl dem klart. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 25 minuter sedan, skrev Soengsang: Ser på France24(är i Estland), enl dem klart. Ja ser det samma . DT klar Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 I stort sett klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Jag vet inte vilken kandidat som är bäst för mig eller sverige, men det roliga är att media får en knäpp på näsan om DT vinner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Precis nyss, skrev Herluf: Jag vet inte vilken kandidat som är bäst för mig eller sverige, men det roliga är att media får en knäpp på näsan om DT vinner. Så tänker jag med! Men o andra sidan då media o allt annat PK spytt så mycket galla över DT, så vill jag nog tro på honom! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Precis nyss, skrev Soengsang: Så tänker jag med! Men o andra sidan då media o allt annat PK spytt så mycket galla över DT, så vill jag nog tro på honom! Titta på vilka som äger vår media Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 9, 2016 1 timme sedan, skrev Fritz: Dom har kanske slumpat ut sina frågor bland alla som uppnått tillräcklig ålder för att få rösta och då kan det bli fel. I USA är det väldigt många vuxna som saknar rösträtt och i den gruppen tror jag Hillery vunnit klart. Fritz.. En annan teori är att många inte ville medge att de tänkte rösta på Trump när de blev uppringda... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Precis nyss, skrev leifen: Titta på vilka som äger vår media Brukar ibland debatera med en vän på FB som är riktigt gråsosse(du har säkert sett), förtroendevald mm, just det du nämner brukar vara hans livlina. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Precis nyss, skrev Soengsang: Brukar ibland debatera med en vän på FB som är riktigt gråsosse(du har säkert sett), förtroendevald mm, just det du nämner brukar vara hans livlina. Har han fel??? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 3 minutes ago, Herr Chang said: En annan teori är att många inte ville medge att de tänkte rösta på Trump när de blev uppringda... Herr Chang har talat. Som när SIFO ringer familjen Svensson? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 minut sedan, skrev leifen: Har han fel??? Nä, men trotts det fägas media av tokiga vänsterjournalister som försöker styra folkets åsikter med sin propaganda, Lena Melin tex, som faktiskt är en maktfaktor pg att hon når så många människor med sitt svammel! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Nä, men trotts det fägas media av tokiga vänsterjournalister som försöker styra folkets åsikter med sin propaganda, Lena Melin tex, som faktiskt är en maktfaktor pg att hon når så många människor med sitt svammel! Ja dessa tokiga vänsterjournalister är ett gissel när dom försöker styra och ge råd hur folk ska placera sina pengar på börser och räntemarknader. Ändrades November 9, 2016 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Dollarn sjunker som en sten, just nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 11 minutes ago, Wangthong said: Dollarn sjunker som en sten, just nu! o baht`? + Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 32 minuter sedan, skrev Herr Chang: En annan teori är att många inte ville medge att de tänkte rösta på Trump när de blev uppringda... Herr Chang har talat. "The Shy Trump voter" kallar man det nu på FOX News. De som inte ville medge och de som bestämde sig i sista stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Sossarna torskar ordentligt! Svetsarmongo kan dela ut toaletterna till jordens alla behövande. Tidningen gav upp länge sen. Gillar inte vinnaren.Det senaste nyhet om Florida efter det inga update. http://mobile.nytimes.com/?referer= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Hej Ett tragiskt beslut av det Amerikanska folket att ge denne idi*t makten, att tillräckligt många gav en rasistisk, kvinnofientlig, gaphals sitt stöd känns nästan overkligt, nu ökar även riskerna för ett tredje världskrig dramatiskt. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts