John Khonken Inlagd Oktober 25, 2016 Dela Inlagd Oktober 25, 2016 4 minuters ståpäls. Lyssna och njut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev John Khonken: 4 minuters ståpäls. Lyssna och njut Hoppas du menar 4 minuters fake. Men fick du ståpäls så grattis. http://www.salon.com/2016/10/22/michael-moore-in-trumpland-a-film-whose-surprising-healing-power-is-needed-now-more-than-ever/"The key to this film, then, isn’t just that Moore finds much to value in Clinton’s record; it is that he finds a way to push past the sense of sectarian violence that has shaped our voting blocs into hostile territories. Moore stages a conversation that can serve as a model for democratic deliberation — where, even if we disagree, we don’t have to lose a sense of our common humanity. Moore shows us that, if we don’t find a way to reach out to those in “TrumpLand,” it won’t matter if Clinton wins, because our democratic values will be lost. " Read it and weep, sen kan du se hela dokumentären nedan. Om du förstår.. Ändrades Oktober 26, 2016 av frason Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 26, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2016 23 timmar sedan, skrev uptoyou: Vad menas med 018 i rubriken? Just ingenting... jag skapade öppna gruppen Donald Trump, sen skapade jag denna tråd och kallade även den Donald Trump. Av någon outgrundlig anledning blev det 018 Donald Trump, antagligen någon bug i forumprogramvaran, och det gick inte att ändra titeln. För övrigt finner jag det lite roande att det är först nu någon ifrågasätter trådtiteln Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 10 minuter sedan, skrev Herr Chang: Just ingenting... jag skapade öppna gruppen Donald Trump, sen skapade jag denna tråd och kallade även den Donald Trump. Av någon outgrundlig anledning blev det 018 Donald Trump, antagligen någon bug i forumprogramvaran, och det gick inte att ändra titeln. För övrigt finner jag det lite roande att det är först nu någon ifrågasätter trådtiteln Herr Chang har talat. Ingen har vågat fråga Alla utom jag har tagit för givet att alla vet vad det betyder Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 13 timmar sedan, skrev frason: Hoppas du menar 4 minuters fake. Men fick du ståpäls så grattis. http://www.salon.com/2016/10/22/michael-moore-in-trumpland-a-film-whose-surprising-healing-power-is-needed-now-more-than-ever/"The key to this film, then, isn’t just that Moore finds much to value in Clinton’s record; it is that he finds a way to push past the sense of sectarian violence that has shaped our voting blocs into hostile territories. Moore stages a conversation that can serve as a model for democratic deliberation — where, even if we disagree, we don’t have to lose a sense of our common humanity. Moore shows us that, if we don’t find a way to reach out to those in “TrumpLand,” it won’t matter if Clinton wins, because our democratic values will be lost. " Read it and weep, sen kan du se hela dokumentären nedan. Om du förstår.. Så detta är fake. Men det han säger. Tycker du det är fel. I så fall vad. Jag håller helt med vad MM eller vad personen säger. Det du klippte in är inte fake? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 1 timme sedan, skrev John Khonken: Så detta är fake. Men det han säger. Tycker du det är fel. I så fall vad. Jag håller helt med vad MM eller vad personen säger. Det du klippte in är inte fake? Alla andras, förutom frasons youtubeinlägg är fake. Så nu vet ni det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 1 timme sedan, skrev Mr atm: Alla andras, förutom frasons youtubeinlägg är fake. Så nu vet ni det. John Khonken är ju också fake, varför kan inte han skriva i älg tråden och låta bli andra trådar, där är han ju ensam, ingen annan vill skriva där så Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 Det händer saker just nu. Vad kommer FBI fram till. Hur många mer tjejer har trumpen kladdat på. Hur mycket har cliton försnillat . Hur ska Soros manipulera maskinerna denna gang. Kommer det en överaskning . Det är frågan. Nu är det nära. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 Det händer saker just nu. Vad kommer FBI fram till. Hur många mer tjejer har trumpen kladdat på. Hur mycket har cliton försnillat . Hur ska Soros manipulera maskinerna denna gang. Kommer det en överaskning . Det är frågan. Nu är det nära. Frågan är väl vilken källarskrubb som FBI chefen får som arbetsplats resten av livet? Det kan nog inte vara så nyttigt för hans karriär att släppa sådan info 10 dagar innan valet. Att han sen påstår att han släppte infon för att inte bli anklagad för mörkläggning lär nog knappast hjälpa hans framtida karriär. Skickat från min SM-N910F via Tapatalk "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 En kul fråga jag fick idag. Om Trumpen vinner . Hur fan ska lövet klara sig då. Ska han gå över till Putin eller kräla I leran . Och som vanligt hävda att vi alla missförståt honom som vanligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 Verkar som trumpen krossar cliton om valet går rätt till. Hur eliten ska lösa det ska bli kul att se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 Tyvärr tror jag att det är en stor risk att Trump vinner valet vilket blir en katastrof för USA och sedan även världsekonomin. Jag kan ha förståelse för de som missnöjesröstar i Sverige men kommer aldrig att förstå de om som röstar på Trump. Visst kan man kritisera Clinton och tidigare presidenter men att rösta på Trump borde innebära att man automatiskt blir omyndigförklarad Därför ligger en säljorder på läkemedelsfonden med tyngdpunkten i USA.... Funderar faktiskt på att sälja alla innehav och återinvestera igen efter valet. /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 Krille det gör du rätt I . Troligtvis dippar börsen direkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 Missa inte Opinion live på SVT 1 kl. 22,00 med underrubriken "Trump eller Clinton, rösta på den du hatar minst." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Nu är det lika mellan Trumpen och Clinton enligt BBC, enligt Fox News var det två procent upp för Clinton. Tätt med tre dagar kvar. Jag bettade 1000 THB för ett par veckor sedan på att Trumpen vinner. Det verkar vara rätt satsat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 5 timmar sedan, skrev spooncreek: Nu är det lika mellan Trumpen och Clinton enligt BBC, enligt Fox News var det två procent upp för Clinton. Tätt med tre dagar kvar. Jag bettade 1000 THB för ett par veckor sedan på att Trumpen vinner. Det verkar vara rätt satsat. Välkommen tillbaka! För övrigt, tänk om Clittan skulle vinna både detta och nästkommande val, då finns det 15-åringar i USA som aldrig levt under en vit manlig president. Undrar vad de rasifierade feministiska rörelserna säger om det... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 On 3 november 2016 at 11:24, skrev John Khonken: Verkar som trumpen krossar cliton om valet går rätt till. Hur eliten ska lösa det ska bli kul att se Bokaffärer i USA har fått in färdigtryckta newsweek där det är en massa text och bilder på att Hitlary redan har vunnit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 On 5 november 2016 at 04:58, skrev spooncreek: Nu är det lika mellan Trumpen och Clinton enligt BBC, enligt Fox News var det två procent upp för Clinton. Tätt med tre dagar kvar. Jag bettade 1000 THB för ett par veckor sedan på att Trumpen vinner. Det verkar vara rätt satsat. Jag tror att eliten bestämde sig för länge sedan att det ska vara Hitlary som deras docka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 New York Times analys just nu: Trump vinner 45% avgjorda elektorer nu, först till 270 vinner, Just nu Trump 140 mot Hillary 104 Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Jaha om Trumpen vinner lär ju Banan kronan nå Historisk låg nivå. Protektionismen ökar och Sverige som är så Exportberoende. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 7 minuter sedan, skrev hasseryd: Jaha om Trumpen vinner lär ju Banan kronan nå Historisk låg nivå. Protektionismen ökar och Sverige som är så Exportberoende. Nja, just nu rusar SEK uppåt, mot THB i alla fall. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Här kan man följa farsen minut för minut.... http://www.svd.se/grafik-har-foljer-du-rysaren-stat-for-stat Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 9, 2016 32 minuter sedan, skrev leifen: New York Times analys just nu: Trump vinner 45% avgjorda elektorer nu, först till 270 vinner, Just nu Trump 140 mot Hillary 104 Det är också intressant att opinionsundersökningarna verkar ha visat ganska fel. På nationell nivå har Trump just nu fått flest röster, men därmed inte sagt att valet är vunnet. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 2 minuter sedan, skrev Herr Chang: Det är också intressant att opinionsundersökningarna verkar ha visat ganska fel. På nationell nivå har Trump just nu fått flest röster, men därmed inte sagt att valet är vunnet. Herr Chang har talat. Dom har kanske slumpat ut sina frågor bland alla som uppnått tillräcklig ålder för att få rösta och då kan det bli fel. I USA är det väldigt många vuxna som saknar rösträtt och i den gruppen tror jag Hillery vunnit klart. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts