Jump to content

Öppen grupp  ·  130 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump

Herr Chang

Recommended Posts

22 timmar sedan, skrev janne_h:

Det kan ju naturligtvis vara lätt att säga om du inte blir direktdrabbad. Men jag lovar att det blir rörigt. Då det inte bara är handelssavatal mellan USA och EU som är i farosonen. Han hotar ju med strafftullar på kinesiska varor. Vilket då blir samma sak omvänt från alla ASEAN länders sida. Vilket knappast är bra för någon.

Låt oss sen leka med tanken att kineserna börjar kräva tillbaka lån. Så har vi nog en snöboll som slutar med en lavin.

Där kan du ha rätt. Risken finns att Kina börjar agera

Dela på andra sajter

• Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

1232

• spooncreek

569

• Tallviking

356

• Khun Ken

336

6 minuter sedan, skrev John Khonken:

Skulle detta hända så sitt inte med USD, det kan bli dyrt. Guld och mineraler är bättre.

Dela på andra sajter

För mig som sysslar med mycket import till Thailand från både USA och EU. Känns det inget vidare om ett handelskrig skulle bryta ut. Förhoppningsvis så håller avtalen mellan EU och asean ihop i alla fall.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev janne_h:

För mig som sysslar med mycket import till Thailand från både USA och EU. Känns det inget vidare om ett handelskrig skulle bryta ut. Förhoppningsvis så håller avtalen mellan EU och asean ihop i alla fall.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Vinner Trump valet så kommer "småvalutor" som svenska kronan att falla i värde.

Dela på andra sajter

Likadant över hela USA 

Hela skiten är en bluff. Här är ett exempel till.

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Mr atm:

Likadant över hela USA 

Hela skiten är en bluff. Här är ett exempel till.

Du kan hitta länkar på Internet som påstår att Jorden är platt och att Elvis lever.

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Khun Ken:

Du kan hitta länkar på Internet som påstår att Jorden är platt och att Elvis lever.

Sitter du i baren nu och surfar fritt ? Haha jorden platt. Du får nog dra ner lite på något !

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Khun Ken:

flebbe är du läskunnig? Jag skrev att man kan hitta länkar på nätet som påstår att jorden är platt och att Elvis lever!!!! 

http://www.express.co.uk/news/weird/683314/ELVIS-NOT-DEAD-Graceland-groundsman-filmed-THIS-MONTH-is-King-aged-81

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev flebbe:

Hoppsan vilket grovt svar, måste träffat rätt. :-)

Grovt svar? det var mitt vänliga svar! Var sitter du själv?

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Khun Ken:

Grovt svar? det var mitt vänliga svar! Var sitter du själv?

Hahaha vilken fjant du är. Jag sitter inte så långt från dig faktiskt. :-)

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev flebbe:

Hahaha vilken fjant du är. Jag sitter inte så långt från dig faktiskt. :-)

Sysslar du bara med personangrepp? Detta är en tråd om Trump. Var sitter du?

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev John Khonken:

KK nu är det klart att Trumpen vinner . Du har lösningen även för det så agera

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23584304.ab

Tjyvläser du Aftonhoran och dessutom lägger in artikel därifrån som dagens sanning ? Det trodde jag inte om dig. :crazy:

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev John Khonken:

Förlåt. men jag laser allt som intresserar mig. Även horan har ibland  bra artiklar

Ber du om förlåt för det ? Jisses, det var futtigt. Jag hade nog högre tankar om dig än att du skulle be om ursäkt för en sån petitess . Men där ser man..

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Behold the GOP’s not-so-secret plan to dismantle government services: Defund, degrade and then privatize.

One side effect of the three-ring circus this presidential campaign has become is the distraction it provides so that other damaging agendas can be advanced with little or no attention. Take for example, the Republican Party’s long-standing efforts to dismantle America’s internationally modest, but still crucially important welfare state, which helps keep tens of millions of Americans out of poverty. Social Security and Medicare have both been top targets via various schemes over the years, and this budget cycle is no exception, regardless of what noises Donald Trump may make.

The need for Social Security staff services has increased as baby boomers begin to retire. Instead, these services have been cut back since 2011. And in late July, as theAmerican Federation of Government Employees noted, “the House Appropriations Committee cut President Obama’s proposed budget for the Social Security Administration (SSA) by $1.2 billion. If they get their way, SSA will be forced to operate on $263 million less than it does now — even though it’s already struggling to meet public demand.”

http://www.salon.com/2016/09/24/behold-the-gops-not-so-secret-plan-to-dismantle-government-services-defund-degrade-and-then-privatize/

Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Khun Ken:

Behold the GOP’s not-so-secret plan to dismantle government services: Defund, degrade and then privatize.

One side effect of the three-ring circus this presidential campaign has become is the distraction it provides so that other damaging agendas can be advanced with little or no attention. Take for example, the Republican Party’s long-standing efforts to dismantle America’s internationally modest, but still crucially important welfare state, which helps keep tens of millions of Americans out of poverty. Social Security and Medicare have both been top targets via various schemes over the years, and this budget cycle is no exception, regardless of what noises Donald Trump may make.

The need for Social Security staff services has increased as baby boomers begin to retire. Instead, these services have been cut back since 2011. And in late July, as theAmerican Federation of Government Employees noted, “the House Appropriations Committee cut President Obama’s proposed budget for the Social Security Administration (SSA) by $1.2 billion. If they get their way, SSA will be forced to operate on $263 million less than it does now — even though it’s already struggling to meet public demand.”

http://www.salon.com/2016/09/24/behold-the-gops-not-so-secret-plan-to-dismantle-government-services-defund-degrade-and-then-privatize/

Jättebra vilken jävla normal svensk läser detta och gör sig en uppfattning om detta och sedan kan rösta jävla skit  du håller på med Khun ken du är en JÄVLA idi*t Dumskalle

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev LOSForever:

Jättebra vilken jävla normal svensk läser detta och gör sig en uppfattning om detta och sedan kan rösta jävla skit  du håller på med Khun ken du är en JÄVLA idi*t Dumskalle

Snyggt språkbruk, är du måhända en Trump supporter?

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Khun Ken:

Det är ju precis det som du gör när du länkar till en massa fejkinfo. :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...