janne_h Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 14 timmar sedan, skrev Mr atm: Obama med Nobels fredspris har låtit bomba i 7 länder. Afghanistan, Libyen, Yemen, Irak, Pakistan, Somalia och i Syrien. Sen ska man väl tillägga till hans försvar att han knappast bad om att få fredspriset. jag tycker att det är desto mera pinsamt för norrmännen som gjort fredspriset till nånting som i princip kan lottas ut, eftersom dom verkar ha noll insikt i att hitta pristagare som förtjänar att få det. Jag vill minnas att jag läst att Obama själv inte var helt bekväm med att ta emot fredspriset. men det var ju svårt att neka till att få det, när väl norrmännen tagit sitt beslut utan att fråga honom. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 2 timmar sedan, skrev Mr atm: Jag tror bara idi*ter försvarar krig. Jag tror inte att du tillhör den skaran. Dom rikaste skickar blåögda människor i krig samtidigt som dom tjänar mer pengar på det. Bra! Då tycker du också att Trump är en idi*t, när han säger "I am good at wars, I love wars" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 39 minuter sedan, skrev janne_h: Sen ska man väl tillägga till hans försvar att han knappast bad om att få fredspriset. jag tycker att det är desto mera pinsamt för norrmännen som gjort fredspriset till nånting som i princip kan lottas ut, eftersom dom verkar ha noll insikt i att hitta pristagare som förtjänar att få det. Jag vill minnas att jag läst att Obama själv inte var helt bekväm med att ta emot fredspriset. men det var ju svårt att neka till att få det, när väl norrmännen tagit sitt beslut utan att fråga honom. Henry Kissinger fick också fredspriset. http://content.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,2096389_2096388_2096386,00.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 Här är beviset, Trump´s är tomma i huvudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 25 minuter sedan, skrev Khun Ken: Bra! Då tycker du också att Trump är en idi*t, när han säger "I am good at wars, I love wars" Båda är med i spelet för galleriet. dessutom verkar Hillary sjuk på riktigt. Hon har en man i närheten hela tiden med en Diazepamin-Injektor verkar det som. Det gäller att ha kontakter eller att man har blivit lovad något om man får ett fredspris några månader efter att man har blivit president. Det är som att ge högsta betyg innan provet är gjort o en massa pengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 Precis nyss, skrev Mr atm: Båda är med i spelet för galleriet. dessutom verkar Hillary sjuk på riktigt. Hon har en man i närheten hela tiden med en Diazepamin-Injektor verkar det som. Det gäller att ha kontakter eller att man har blivit lovad något om man får ett fredspris några månader efter att man har blivit president. Det är som att ge högsta betyg innan provet är gjort o en massa pengar. Och du tycker inte att Trump "är sjuk på riktigt" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 2 minuter sedan, skrev Khun Ken: Och du tycker inte att Trump "är sjuk på riktigt" Vad jag menar med sjuk kan vara tex Parkinsons sjukdom, demens. Inte galna som dom båda också verkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 (ändrad) Har nu USA lyckats välja en skådis som president (Ronald R) och vi en Svetsare så kan man väl inte beskylla varken dom eller oss för att vara riktigt kloka. Nu får dom välja mellan clittan och trumpeten. Fan det är väl som pest och kolera ungefär. Ändrades Augusti 18, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 23 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Har nu USA lyckats välja en skådis som president (Ronald R) och vi en Svetsare så kan man väl inte beskylla varken dom eller oss för att vara riktigt kloka. Nu får dom välja mellan clittan och trumpeten. Fan det är väl som pest och kolera ungefär. Jo, om vi röstar. Vilka av oss har röstat fram kandidaterna att representera folket? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev Mr atm: Jo, om vi röstar. Vilka av oss har röstat fram kandidaterna att representera folket? Normalt sett röstar vi väl på ett parti även om det går att kryssa åxå. Men frågan är ju intressant, hur många ville ha svetsarn och hur många röstade bara på sossarnas politik. I USA blir det väl ännu märkligare, senaten är väl dom som bestämmer i alla fall, så vem fan som sitter högst upp kanske inte spelar nån större roll. Förutom att den personen har "fotbollen" och kan efter en blöt utekväll komma på att starta WW3. Tja, svetsarn har väl inte mycket att säga till om heller, han har ju inte ens några atombomber att leka med. Ändrades Augusti 18, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 28 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Normalt sett röstar vi väl på ett parti även om det går att kryssa åxå. Men frågan är ju intressant, hur många ville ha svetsarn och hur många röstade bara på sossarnas politik. I USA blir det väl ännu märkligare, senaten är väl dom som bestämmer i alla fall, så vem fan som sitter högst upp kanske inte spelar nån större roll. Förutom att den personen har "fotbollen" och kan efter en blöt utekväll komma på att starta WW3. Tja, svetsarn har väl inte mycket att säga till om heller, han har ju inte ens några atombomber att leka med. Tacka gud för att inte svetsarn har atombomber också. Lugn kamrater lövet kommer att få en fin titel ooch ett arbete som hovnarr hos eliten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 8 timmar sedan, skrev Mr atm: Vad jag menar med sjuk kan vara tex Parkinsons sjukdom, demens. Inte galna som dom båda också verkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 11 timmar sedan, skrev Fritz: Nej för tusan, låt oss få tillbaka den gamla goda tiden, typ Vilda Västern, det var tider det. Fritz.. 10 timmar sedan, skrev Khun Ken: Halleluja, praise the Lord! Clint Eastwood som "The Preacher" i Pale Rider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 Sen ska man väl tillägga till hans försvar att han knappast bad om att få fredspriset. jag tycker att det är desto mera pinsamt för norrmännen som gjort fredspriset till nånting som i princip kan lottas ut, eftersom dom verkar ha noll insikt i att hitta pristagare som förtjänar att få det. Jag vill minnas att jag läst att Obama själv inte var helt bekväm med att ta emot fredspriset. men det var ju svårt att neka till att få det, när väl norrmännen tagit sitt beslut utan att fråga honom.Lottas inte ut.Det köps. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 1 timme sedan, skrev Nicholas: Lottas inte ut. Det köps. Du menar att det säljs? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 art AB om att byta ut DT och hur det skulle gå till. mvhhttp://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/wolfganghansson/article23362959.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 Dagen är räddada.... Naken Donald T http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23366525.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 2 timmar sedan, skrev hasseryd: Dagen är räddada.... Naken Donald T http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23366525.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Khun Ken: Du gillade ju inte nakenbilden på Hillary, nu förstår jag varför. Du gillar tjocka gubbar med små snorrar. Du är minsann en riktig snusk gubbe du. Ändrades Augusti 19, 2016 av flebbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 The lifelong Republican who wrote the powerful speech delivered by the mother of one of the Benghazi victims says he won’t vote for Donald Trump this fall and could end up voting for Hillary Clinton.http://www.politico.com/story/2016/08/richard-cross-benghazi-speechwriter-vote-227131 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev flebbe: Du gillade ju inte nakenbilden på Hillary, nu förstår jag varför. Du gillar tjocka gubbar med små snorrar. Det är skillnad på en riktig nakenbild och en bild på en staty. Hade det varit en riktig nakenbild på Trump hade jag inte publicerat den. Citat Du gillar tjocka gubbar med små snorrar. Som man känner sig själv känner man andra. Ändrades Augusti 19, 2016 av Khun Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 2 minuter sedan, skrev Khun Ken: Det är skillnad på en riktig nakenbild och en bild på en staty. Hade det varit en riktig nakenbild på Trump hade jag inte publicerat den. Som man känner sig själv känner man andra. Men du måste ju gilla den eftersom du publicerar den. Jaja inget du behöver skämmas över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 1 minut sedan, skrev flebbe: Men du måste ju gilla den eftersom du publicerar den. Jaja inget du behöver skämmas över. Äh. Lägg av! Så du menar att man bara skall publicera sådant man gillar??? jag publicerade den som ett komplement till hasseryds inlägg och bara därför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 28 minuter sedan, skrev Khun Ken: Äh. Lägg av! Så du menar att man bara skall publicera sådant man gillar??? jag publicerade den som ett komplement till hasseryds inlägg och bara därför. Haha, ja det är ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts