Tallviking Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 Reagans dotter läxar upp Trump Nu stämmer även Ronald Reagans dotter in i den breda kritiken mot Donald Trumps aggressiva retorik. I ett hyllat inlägg på sociala medier varnar hon för att han inspirerar till våld: "Ja, Mr. Trump, ord spelar roll. Men det vet du, vilket gör det ännu mer skrämmande". ”Till Donald Trump: Jag är dotter till en man som sköts av någon som hämtade inspiration från en film, någon som trodde att om han dödade presidenten skulle skådespelerskan i filmen lägga märke till honom”, skriver Patty Davis i ett inlägg på Twitter och Facebook. http://www.di.se/artiklar/2016/8/11/reagans-dotter-laxar-upp-trump/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 23 minuter sedan, skrev Wanchai: Brukar det inte vara demokratiska presidenter som startar krig och republikanska presidenter som avslutar krigen, tvärtemot vad man tror. Verkar intressant. Skall jag läsa en dag. Men inte idag. Vill du göra en sammanfattning ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 Robert De Niro: Trump is 'totally nuts' http://www.usatoday.com/story/life/people/2016/08/13/robert-de-niro-trump/88676126/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 On 8/12/2016 at 21:14, skrev jan53: Det gäller ej dig jan 53l Kommer inte in hos John konken Jo vi är snart överens , men ditt senaste förslag om en ledamör för varje län och extra för storstäderna är enligt mig högst odemokratiskt Blekinge har 103 000 föst berättigade Halland 200 000 Skåne (ej MÖ) 550 000 alltså skulle Blekinge få en repr. men Skåne som är 5 ggr fler också en Jag vidhåller vårt system är bra men valdidtrikten skall göras om Betr. län och landshövdingar så står jag bakom dig och kanske tom framför dig Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev Wanchai: Brukar det inte vara demokratiska presidenter som startar krig och republikanska presidenter som avslutar krigen, tvärtemot vad man tror. http://www.aftonbladet.se/kultur/article23322660.ab du tror! här är sanningen om att starta 2 krig och vad jag gogglat mig till att Obama avslutat 2 krig ej art kan plocka fram mvh Ändrades Augusti 14, 2016 av haan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 42 minuter sedan, skrev Persistant: Det gäller ej dig jan 53l Kommer inte in hos John konken Jo vi är snart överens , men ditt senaste förslag om en ledamör för varje län och extra för storstäderna är enligt mig högst odemokratiskt Blekinge har 103 000 föst berättigade Halland 200 000 Skåne (ej MÖ) 550 000 alltså skulle Blekinge få en repr. men Skåne som är 5 ggr fler också en Jag vidhåller vårt system är bra men valdidtrikten skall göras om Betr. län och landshövdingar så står jag bakom dig och kanske tom framför dig Persistant Vad menar du. Jag är tillgänglig för alla. Men helst för dom som har en egen åsikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 44 minuter sedan, skrev Persistant: Det gäller ej dig jan 53l Kommer inte in hos John konken Jo vi är snart överens , men ditt senaste förslag om en ledamör för varje län och extra för storstäderna är enligt mig högst odemokratiskt Blekinge har 103 000 föst berättigade Halland 200 000 Skåne (ej MÖ) 550 000 alltså skulle Blekinge få en repr. men Skåne som är 5 ggr fler också en Jag vidhåller vårt system är bra men valdidtrikten skall göras om Betr. län och landshövdingar så står jag bakom dig och kanske tom framför dig Persistant Haha nu får du nog ställa undan flaskan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 En märklig sak hander här. Ni anklagar TRumpen för en massa saker. Bara för vad han uttalar sig dumt. Med cliton är det skillnad. Hon har gjort massa otrevliga saker. slutsats Att prata och göra saker är för mig två vitt skilda saker. Hur ur det för er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 3 timmar sedan, skrev flebbe: Haha nu får du nog ställa undan flaskan. Nej ingen flaska idag Men är man idi*t så är det inte lätt att hitta allt på MPR Ber om ursäkt för att jag vilseledde dig Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 3 timmar sedan, skrev John Khonken: Vad menar du. Jag är tillgänglig för alla. Men helst för dom som har en egen åsikt. Min åsikt är att valkretsarna skall göras om så att vi får hälften så många och följaktligen färre riksdagsledamöter än i dag . Med personliga sekreterare Lönen idag är tillräcklig då de har inte bara lön utan en del skattefria förmåber också Län och landskap bör omorganiseras eller tom avskaffas , men då måste kommunerna bli bättre organiserade och ha duktigare tjänstemän och politiker. Där är grundutbildningen för broilers . Vad jag framhåller är min åsikt och inte min thailändska dam eller ngn annan person i min närhet Världen är föränderlig och vårt land och valsystem , måste vara i framkanten . Det finns idag många socialamedier , både på gott och ont . Detta måste de folkvalda lära sig att bemästra John , en fråga till , om USAs befolkning består av ca 50% kvinnor , varför är det omöjligt att en kvinna blir landets president likaväl som en affärsMAN. Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 En sann Trump supporter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 OT men intressant, om Fox News. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 15 minuter sedan, skrev Khun Ken: En sann Trump supporter! Galen, precis som Trump. Men vad gör en svensk flagga där? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 4 minuter sedan, skrev frason: Galen, precis som Trump. Men vad gör en svensk flagga där? Jimmi Åkesson var där, kanske... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 1 minut sedan, skrev Wanchai: Jimmi Åkesson var där, kanske... Så kan det ha varit. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 25 minuter sedan, skrev Persistant: Min åsikt är att valkretsarna skall göras om så att vi får hälften så många och följaktligen färre riksdagsledamöter än i dag . Med personliga sekreterare Lönen idag är tillräcklig då de har inte bara lön utan en del skattefria förmåber också Län och landskap bör omorganiseras eller tom avskaffas , men då måste kommunerna bli bättre organiserade och ha duktigare tjänstemän och politiker. Där är grundutbildningen för broilers . Vad jag framhåller är min åsikt och inte min thailändska dam eller ngn annan person i min närhet Världen är föränderlig och vårt land och valsystem , måste vara i framkanten . Det finns idag många socialamedier , både på gott och ont . Detta måste de folkvalda lära sig att bemästra John , en fråga till , om USAs befolkning består av ca 50% kvinnor , varför är det omöjligt att en kvinna blir landets president likaväl som en affärsMAN. Persistant Tack för ditt underbara inlägg. Jag uppskattar det väldigt mycket. svar om riksdagen. Det är OK att börja med hälften. Jag tycker det är alldeles för lite. Varför jag vill att dom ska få feta löner. Är för att alla förmåner som inte alla svenska medborgare har ska bort Kommunerna håller med till 100% ?+tjänstemanna ansvar Självklart ska en kvinna kunna vara USAs president. Men inte cliton. Hon är falsk och korrupt. Jag hoppas att I framtiden det kommer en kvinlig president. När det gäller Trumpen som affärsman. Så kan det vara en bra tillgång. Eftersom allt verkar gå emot handelskrig. Politiska broilers NEJ TACK. CIA folk NEJ TACK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 3 timmar sedan, skrev frason: Galen, precis som Trump. Men vad gör en svensk flagga där? Någon från MPR som är på semester i USA? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Tack för ditt underbara inlägg. Jag uppskattar det väldigt mycket. svar om riksdagen. Det är OK att börja med hälften. Jag tycker det är alldeles för lite. Varför jag vill att dom ska få feta löner. Är för att alla förmåner som inte alla svenska medborgare har ska bort Kommunerna håller med till 100% ?+tjänstemanna ansvar Självklart ska en kvinna kunna vara USAs president. Men inte cliton. Hon är falsk och korrupt. Jag hoppas att I framtiden det kommer en kvinlig president. När det gäller Trumpen som affärsman. Så kan det vara en bra tillgång. Eftersom allt verkar gå emot handelskrig. Politiska broilers NEJ TACK. CIA folk NEJ TACK Citat Hon är falsk och korrupt. Men det är inte Trump? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 Huruvida vem som vinner. Eller vad man tycker om dom. Så är i alla fall en sak tämligen säker. Vi slipper bevittna när norrmännen ger fredspriset till den nye presidenten. Fast det är klart.... med norrmännens oberäknelighet, så kanske man inte ens kan vara säker på det? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 11 minuter sedan, skrev janne_h: Huruvida vem som vinner. Eller vad man tycker om dom. Så är i alla fall en sak tämligen säker. Vi slipper bevittna när norrmännen ger fredspriset till den nye presidenten. Fast det är klart.... med norrmännens oberäknelighet, så kanske man inte ens kan vara säker på det? Osvuret är bäst. Trumpen kanske går till historien som en fredens president! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 9 minuter sedan, skrev Wanchai: Osvuret är bäst. Trumpen kanske går till historien som en fredens president! Risken är väl snarare att han avslutar historien... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 52 minuter sedan, skrev Khun Ken: Men det är inte Trump? Du som vet allt. Ta fram några handlingar som han gjort.Helst handlingar som är negativa för många. Du behöver inte klippa in massa filmer. Utan jag vill att du skriver vad DU DU DU upplever. Att han snackar skit är vi överens om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 35 minuter sedan, skrev janne_h: Huruvida vem som vinner. Eller vad man tycker om dom. Så är i alla fall en sak tämligen säker. Vi slipper bevittna när norrmännen ger fredspriset till den nye presidenten. Fast det är klart.... med norrmännens oberäknelighet, så kanske man inte ens kan vara säker på det? Hoppas du har rätt. Tråkigt nog så är jag också orolig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 2 minuter sedan, skrev John Khonken: Du som vet allt. Ta fram några handlingar som han gjort.Helst handlingar som är negativa för många. Du behöver inte klippa in massa filmer. Utan jag vill att du skriver vad DU DU DU upplever. Att han snackar skit är vi överens om. Är du besatt? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 Är det som pratar spanska och kan översätta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts