flebbe Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 (ändrad) 42 minuter sedan, skrev Khun Ken: Did he really say that? Trump slips up in economic speech and says 't***ies' instead of 'cities' http://www.dailymail.co.uk/news/article-3730366/Did-really-say-Trump-slips-economic-speech-says-t-ies-instead-cities.html?ITO=1490 Säg nåt någon gång ! Bara massa fåniga länkar som ingen orkar läsa. Vilket tråkigt forum det vore om alla gjorde som dig. Ändrades Augusti 9, 2016 av flebbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 (ändrad) On 8 augusti 2016 at 15:37, skrev Khun Ken: Förstår av ditt inlägg att du inte lyssnade på länken med Trump, det handlade inte om lögner, han svänger snabbare än en saloon dörr i vilda västern. Jo jag lyssnade faktiskt men: Förstår av ditt inlägg att du inte lyssnade på länken med Hillary, det handlade inte om lögner, hon svänger snabbare än en saloon dörr i vilda västern. Ändrades Augusti 9, 2016 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 So mr. Trump you are funding your own campaign are you? Loser!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Förr eller senare lär hon hamna i fängelse. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 (ändrad) Trump föreslår att man borde skjuta Clinton. Was he calling on somebody to kill Hillary? Trump calls on '2nd Amendment people,' internet reacts. http://edition.cnn.com/2016/08/09/politics/donald-trump-second-amendment-twitter/index.html?sr=fbCNN081016donald-trump-second-amendment-twitter0416AMVODtopLink&linkId=27503464 Ändrades Augusti 10, 2016 av Khun Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 Hillary Clinton's health in rapid collapse... voters in shock after photos show her unable to walk up small flight of stairs Learn more: http://www.naturalnews.com/054918_Hillary_Clinton_declining_health_neurological_seizures.html#ixzz4GwQTwLwl For at least the last five years, scary signs of Hillary Clinton's plummeting health have continued to emerge. From her bizarre in-speech "blackouts" to her repeated monstrous coughing fits and her seizure-like bobble head behavior, many people have legitimately wondered whether Hillary Clinton is in the midst of a neurological or cognitive collapse.Now, adding to the nationwide concerns about the health of this extraordinary woman who has the remarkable courage to wear a bright green Heaven's Gate cult wardrobe long coat in public, photos have emerged showing Hillary Clinton unable to walk up a flight of stairs without being buttressed by strong-armed men.Learn more: http://www.naturalnews.com/054918_Hillary_Clinton_declining_health_neurological_seizures.html#ixzz4GwR9IqT2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 10 minuter sedan, skrev Bibben: Hillary Clinton's health in rapid collapse... voters in shock after photos show her unable to walk up small flight of stairs Learn more: http://www.naturalnews.com/054918_Hillary_Clinton_declining_health_neurological_seizures.html#ixzz4GwQTwLwl For at least the last five years, scary signs of Hillary Clinton's plummeting health have continued to emerge. From her bizarre in-speech "blackouts" to her repeated monstrous coughing fits and her seizure-like bobble head behavior, many people have legitimately wondered whether Hillary Clinton is in the midst of a neurological or cognitive collapse.Now, adding to the nationwide concerns about the health of this extraordinary woman who has the remarkable courage to wear a bright green Heaven's Gate cult wardrobe long coat in public, photos have emerged showing Hillary Clinton unable to walk up a flight of stairs without being buttressed by strong-armed men.Learn more: http://www.naturalnews.com/054918_Hillary_Clinton_declining_health_neurological_seizures.html#ixzz4GwR9IqT2 Är väl inget Hillary fan men med den arbetsbelastning, både Trumfen och hon har,är det väl inte konstigt om det blir problem, måste gå åt mycke piller för att hålla dom alerta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 Det här tycker jag ger oss en lite positivare bild av Hillary. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 2 minuter sedan, skrev flebbe: Det här tycker jag ger oss en lite positivare bild av Hillary. Det var ett barnsligt inlägg eller är du full som letar såna bilder, du kanske går igång på gamla tanter vad vet jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 14 timmar sedan, skrev Khun Ken: Trump föreslår att man borde skjuta Clinton. Was he calling on somebody to kill Hillary? Trump calls on '2nd Amendment people,' internet reacts. http://edition.cnn.com/2016/08/09/politics/donald-trump-second-amendment-twitter/index.html?sr=fbCNN081016donald-trump-second-amendment-twitter0416AMVODtopLink&linkId=27503464 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 http://www.cbs.com/shows/the-late-show-with-stephen-colbert/video/0BB11619-3520-1850-335F-8AEE2E7AE8DF/stephen-moderates-an-all-trump-debate/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 11, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2016 15 timmar sedan, skrev Boa52: Är väl inget Hillary fan men med den arbetsbelastning, både Trumfen och hon har,är det väl inte konstigt om det blir problem, måste gå åt mycke piller för att hålla dom alerta Som man känner sig själv, känner man andra. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 14 timmar sedan, skrev Boa52: Det var ett barnsligt inlägg eller är du full som letar såna bilder, du kanske går igång på gamla tanter vad vet jag Hej ett sandlådeinlägg! 14 timmar sedan, skrev flebbe: Det här tycker jag ger oss en lite positivare bild av Hillary. Min karma blev en feltryckning jag ville se vilka som givit flebben karma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 18 minuter sedan, skrev haan: Hej ett sandlådeinlägg! Min karma blev en feltryckning jag ville se vilka som givit flebben karma. Äsch inte behöver du skämmas över att du gillade bilden “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Äsch inte behöver du skämmas över att du gillade bilden Nej han har säkert laddat ner den och sitter och drar i snabeln så han är helt grön i skallen den lilla grisen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 15 timmar sedan, skrev flebbe: Det här tycker jag ger oss en lite positivare bild av Hillary. Man ser tydligt att den är fejk. Inför valet 1992 så rakade hon musen och lät tatuera in "Read my lips no Bush". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 On 8/9/2016 at 17:25, skrev flebbe: Tack för att du redde ut det. Se tidigare svar för din fråga . Finns där ute , bara att leta. Får jag fråga dig en sak som du säkert vet då du verkar vara en hög utbildad person med en del kunskap men inte så mycket vishet. Om du skrev på en order eller ett avtal där det ingick att människor skulle dö, vad gör det dig till då ? Det skulle jag vilja veta. Min person är ointressant i detta sammanhang utan vi pratar om vad som är rätt att kalla Mra Clinton för möderska Var finns det dokument som visar att Mrs Clinton har utfärdat en order eller att avtal där det ingick att människor skulle dö Om så är fallet är hon inte lämpäig som Presisdent Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 10 timmar sedan, skrev Khun Ken: http://www.cbs.com/shows/the-late-show-with-stephen-colbert/video/0BB11619-3520-1850-335F-8AEE2E7AE8DF/stephen-moderates-an-all-trump-debate/ Hej Har sett flera av hans shower via Youtube , sevärda Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 10 timmar sedan, skrev Khun Ken: Hej Är ngn förvånad över debattklimatet i USA Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Äsch inte behöver du skämmas över att du gillade bilden 1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner: Nej han har säkert laddat ner den och sitter och drar i snabeln så han är helt grön i skallen den lilla grisen.. hej jag har många andra bättre bilder filmer nedladdade mvh Ändrades Augusti 11, 2016 av haan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 On 8/9/2016 at 07:03, skrev John Khonken: Ledsen har faktiskt missat dina frågor. Frågan till dig är måste man ha källor på allt. Får man inte ha en egen åsikt. Och är alla så kallade källor korrekta. I den här tråden är alla som handlar om Trumpen riktiga. Medans alla om cliton är smutskastning. När det gäller 349 broilers. Så är det min åsikt. Jag anser att vi har alldeles för manga politiker som inte gör ett skit. Jag anser att partipolitik är av ondo. Som jag skrev då skriver jag nu. Max 25 st med mycket bra betalt. Vad tycker du själv eller är bara ute efter lite tugg Hej Visst får du ha egna åsikter , men om du anger fakta så bör man kolla detta innan. 349 broilers , jag skrev i mitt svar till dig att det finns åtskilliga som kommer från studier , undomsförbund och dylikt direkt in i politiken och där delar jag din åsikt. Men som jag också svarde dig så gjorde jag en snabb koll på riksdagslistorna och fann många politiker komna från både kommunaltjänst och från näringslivet. Det finns säkert politiker som inte borde ha det ämbetet men det framröstas av partierna. Partipolitik är av ondo , skall riksdagsledamöterna väljas genom personval ?? Partipolitik av ondo Är fackföreningarna också av ondo???? Jag svarade dig att vi kunde minska antalet till ung 50% , men i gengäld skulle varje ledamöt ha en personlig sekreterare , som var tillgänglig när ledamoten var på resande fot eller dyl. Sedan skulle alla dessa FÖRMÅNLIGA avgångsvederlag ses över ( sänkas ) och mer anpassade till vad VANLIGT folk erhåller. Betr. Mrs clinton och Herr Trump så har jag sagt att tyvärr är det som att välja mellan pest eller kolera Har inte vid ett ord påstått att dina eller andras inlägg om Mrs Clinton är smutskastning , men vi bör hålla oss till det som hittils framkommit om vad är konstaterat i de undersökningar som gjorts Vad jag också nämnde i mitt svar till dig , var ditt uttryck att "vad är det för bra med en kvinna som presisdent " Vet ej , men kvinnor utgör ung 50 % av USAs befolkning och kanske det finns ngn som skulle va rätt preson för det ämbetet Man kanske skall inse att så kan bli fallet , kan ju inte vara så att ämbetet bara är till för MÄN Vad som gjorde mig bekymrad med ditt inlägg var att du menade att USA hade PROVAT MED EN FÄRGAD president och nu fick rösta fram en affärsman. OM persosnen är vit , svart , gul osv skall inte vara avgörande , eller hur Tack för mig Persistant Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 Hej Tack för ett bra svar. Vi börjar med Trumpen. Vi är överens. Båda är en skam för Usa. Måste jag välja så väljer jag Trumpen alla dagar I veckan. Som du påstår med all rätt. Utredarna som gjort utredningarna om Cliton har inte kunnat finna det åtalbart. Och Inga papper med bevis har kunnat framställas. För mig finns en moralisk sida av detta. Jag ogillar mutkolvar som skor sig själva. Min uppfattning I frågan är glasklar. När det gäller sveriges riksdag MITT förslag är. 25 st riksdagsmän. En från varje landskap + storstäderna extra. Personval 4 år ett års avgångsvederlag om dom suttit 4 år. Har dom suttit 8 år =2år. Sedan inget mer. Statsministern får 1mille /månaden. Resten 500'/månaden. Samma regler för riksdagsmännen som för oss. Självklart ska vi betala 1st hjälpare till varje. Utöver det får dom ta av egna pengar Lägg ner Lanstinget. Lägg ner landshövdingarna. Alla pengarna som vi spar ska gå till invandringen. Inför ämbetsmanna ansvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 1 timme sedan, skrev Persistant: Vad som gjorde mig bekymrad med ditt inlägg var att du menade att USA hade PROVAT MED EN FÄRGAD president och nu fick rösta fram en affärsman. OM persosnen är vit , svart , gul osv skall inte vara avgörande , eller hur Tack för mig Persistant A white man said, "Colored people are not allowed here." The black man turned around and stood up. He then said: "Listen sir....when I was born I was BLACK " "When I grew up I was BLACK, " "When I'm sick I'm BLACK, " "When I go in the sun I'm BLACK, " "When I'm cold I'm BLACK, " "When I die I'll be BLACK." "But you sir." "When you are born you're PINK". "When you grow up you're WHITE, " "When you're sick, you're GREEN, " "When you go in the sun you turn RED," "When you're cold you turn BLUE, " "And when you die you turn PURPLE. "And you have the nerve to call me colored?" The black man then sat back down and the white man walked away... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 Dear Abby My husband hasn't worked for the last 14 years. All he does is get dressed in the morning and hop in his fancy car to visit his cronies . I know he`s cheated on me many times with younger women and some girls who could be his granddaughters. ... He smokes fancy cigars and drinks the most expensive wine and booze day and night. We sleep in separate beds because he`s always telling me he knows I`m a lesbian and my varicose veins and big bottom turn him off! Should I clobber him with my frying pan, or should I leave him, Abby? Your advice would be appreciated ..... Mad as Hell Dear Mad as Hell You don`t have to take that kind of treatment from any man. I suggest you pack your bags and move out asap. Don`t resort to clobbering him with the frying pan, but try to act like a lady! Remember ......you`re running for President of the United States! "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts