Khun Ken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Vem Vinner Presidentvalet. http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 4 minuter sedan, skrev Alarik: Kan du beskriva din bild lite mer. Rädd att du inte förstår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 3 minuter sedan, skrev Khun Ken: Förstår av ditt inlägg att du inte lyssnade på länken med Trump, det handlade inte om lögner, han svänger snabbare än en saloon dörr i vilda västern. Men en "saloondörr" består väl av två delar som svänger ganska samstämt - den ena åt vänster och den andra åt höger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 3 minuter sedan, skrev Boa52: Rädd att du inte förstår Jag förstår att du gör så gott du kan men du skriver faktiskt lite konstigt ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Källor: Republikan utmanar Trump – ställer upp i valet Republikanen Evan McMullin kommer under måndagen att annonsera att han ställer upp som oberoende kandidat i höstens amerikanska presidentval. Det uppger NBC:s reporter Joe Scarborough på Twitter, och hänvisar till flera källor inom partiet.Även Buzzfeed rapporterar om kampanjen, som de skriver att flera tunga Trump-kritiska namn inom Republikanerna ligger bakom. McMullin jobbar som partistrateg för Republikanerna i representanthuset och har en bakgrund som CIA-agent. Han har flera gånger uttryckt kritik mot Donald Trump och hans kampanj. I sitt senaste inlägg på Twitter kallar han Trump för en ”envåldshärskare” och menar att hans metoder inskränker på civilrätten. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 TV Det var första gången på länge du sätter in något vettig. Här har vi lösningen på allas problem. Allt är bättre än dom andra två. Luktar dock lite skunk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 13 minuter sedan, skrev Tallviking: Källor: Republikan utmanar Trump – ställer upp i valet Republikanen Evan McMullin kommer under måndagen att annonsera att han ställer upp som oberoende kandidat i höstens amerikanska presidentval. Det uppger NBC:s reporter Joe Scarborough på Twitter, och hänvisar till flera källor inom partiet.Även Buzzfeed rapporterar om kampanjen, som de skriver att flera tunga Trump-kritiska namn inom Republikanerna ligger bakom. McMullin jobbar som partistrateg för Republikanerna i representanthuset och har en bakgrund som CIA-agent. Han har flera gånger uttryckt kritik mot Donald Trump och hans kampanj. I sitt senaste inlägg på Twitter kallar han Trump för en ”envåldshärskare” och menar att hans metoder inskränker på civilrätten. Nu är Trumpen slut. Hans flirtande med Putin och KGB tog hus i helvete. Evan McMullin och CIA tar över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Fan vet om inte USA:s näste president dök upp. Att han tydligen aldrig innehaft ett politiskt uppdrag är en klar fördel. Verkar i alla fall ha talets gåva, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 8 timmar sedan, skrev Khun Ken: Så du har inga länkar till dina påståenden? Vilket forum vi hade haft om alla svarade som du, suck! Ja du . Jag har en röd skjorta som du kan få köpa billigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Nu blev jag så glad att det fanns någon som ville utmana idi*terna. I ren glädjeyra tänkte jag inte klart. En människa som arbetat för CIA är alltid tveksam. CIA och Obama och framförallt Bush hade mycket gemensamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 10 timmar sedan, skrev Persistant: Hej Jag väntar med spänning Du anser att mina inlägg är långa och tråkiga , ok Men det du skickade en rapport från Wikileaks och Assanges krig mot Clinton det var ju en lång historia och det tycker du är korrekt att delge mig men mina små funderingar är tydligen för långa för dig Men ok , det framgår inte att Hilary har mördat ngn , men eftersom du har mer info än Assange så kläm fram det Hon har också enligt dig gjort många dåliga saker , ja det är sant och jag har belyst två saker men hon är frikänd så tydligen vet du fler . Så fram med detta Nu blir det tyvärr för dig lite för långt George W Busch var president mellan 20 jan 2001-j 20 jan 2009 Operation Iraq Freedom som startade 20 mars 2003 och avslutade den 18 december 2011. I october 2008 bestämde Busch att ALLA soldater och rådgivare skall vara ute ur Iraq före slutet av 2011 Alltså Busch bakband den efterkommande administrationen i USA att slutföra enligt Buschs plan Iraqs militär organisation var inte redo att ta över , men däremot hövdingarna i de många kalifaten som snabbt organiserade sig och stal vapen och lockade över människor till det som nu är ISIS Detta är inga läckor från Assange utan den historie skrivning som finns Men hur sedan Nato , Ryssland , Syrien , Turkiet mfl har tacklat ISIS är tyvärr ett förfärligt exempel på politisk taskspel i den värld vi nu befinner oss Förlåt ,det blev lika långt som ett ösregn , MEN tillbaka till dina påstående och fakta , VEM HAR HILLARY MÖRDAT ????? Persistant Heter det inte mördarinna förresten ? Hm ,kvittar nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Det finns bättre kandidater. Dom har inte en chans. Makten framför allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Donald Trump är en notorisk lögnare. Det anser de amerikanska professorerna Douglas Brinkley och Theda Skocpol. Professor Erik Åsard håller med – men tror inte att den republikanske presidentkandidaten kan hjälpa det. – Han är bara sig själv, oförblommerat, säger han. http://www.aftonbladet.se/nyheter/usavalet2016/article23302769.ab Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Trump Spokeswoman Just Lost Her Sh**t, Admits Trump Is A Pervert (VIDEO) http://newcenturytimes.com/2016/08/07/trump-spokeswoman-just-lost-her-sht-admits-trump-is-a-pervert-video/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 5 timmar sedan, skrev John Khonken: Väldigt informativa åsikter Tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 George P. Bush urges Republicans to back Trump http://edition.cnn.com/2016/08/07/politics/george-p-bush-donald-trump-jeb-bush/index.html?sr=fbCNN080816george-p-bush-donald-trump-jeb-bush/1110AMStoryLink&linkId=27387274 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 (ändrad) Republikanska säkerhetsexperter ratar Trump Samtidigt som den amerikanske presidentkandidaten för republikanerna, Donald Trump i går presenterade sin ekonomiska plattform, drabbades hans kampanj av ett nytt bakslag. 50 säkerhetspolitiska experter, alla med republikansk bakgrund, har undertecknat ett brev där dom skriver att Donald Trump är direkt olämplig att inneha landets högst ämbete. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6490973 Ändrades Augusti 9, 2016 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 12 timmar sedan, skrev John Khonken: Det finns bättre kandidater. Dom har inte en chans. Makten framför allt Hej Roligt att du fortfarande är med i spalten . Men hade varit roligt om du svarat på mitt inlägg till dig där du påstod att det finns 349 broilers i riksdagen att det skulle bli bättre med en affärsman som president för de har Citat " provat med en färgad presisdent " slut på citat Du har många inlägg och det är bra men svara gärna på de frågor du får, jag vill gärna veta dina källor . Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 13 timmar sedan, skrev flebbe: Heter det inte mördarinna förresten ? Hm ,kvittar nog. Hej Ett mycket bra och utförligt svar på mitt inlägg . Har kollat och ibland skrivs det mördarinnor , men ofta så blir det kvinnlig mördare Så ok min fråga blir nu , var finns den dokumentation visar att: Hillary Diane Rodham Clinton är en mörderska alt. kvinnlig mördare Ser framemot ett svar från Flebbe Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 16 minuter sedan, skrev Persistant: Hej Roligt att du fortfarande är med i spalten . Men hade varit roligt om du svarat på mitt inlägg till dig där du påstod att det finns 349 broilers i riksdagen att det skulle bli bättre med en affärsman som president för de har Citat " provat med en färgad presisdent " slut på citat Du har många inlägg och det är bra men svara gärna på de frågor du får, jag vill gärna veta dina källor . Persistant Ledsen har faktiskt missat dina frågor. Frågan till dig är måste man ha källor på allt. Får man inte ha en egen åsikt. Och är alla så kallade källor korrekta. I den här tråden är alla som handlar om Trumpen riktiga. Medans alla om cliton är smutskastning. När det gäller 349 broilers. Så är det min åsikt. Jag anser att vi har alldeles för manga politiker som inte gör ett skit. Jag anser att partipolitik är av ondo. Som jag skrev då skriver jag nu. Max 25 st med mycket bra betalt. Vad tycker du själv eller är bara ute efter lite tugg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 10 timmar sedan, skrev Persistant: Hej Ett mycket bra och utförligt svar på mitt inlägg . Har kollat och ibland skrivs det mördarinnor , men ofta så blir det kvinnlig mördare Så ok min fråga blir nu , var finns den dokumentation visar att: Hillary Diane Rodham Clinton är en mörderska alt. kvinnlig mördare Ser framemot ett svar från Flebbe Persistant Tack för att du redde ut det. Se tidigare svar för din fråga . Finns där ute , bara att leta. Får jag fråga dig en sak som du säkert vet då du verkar vara en hög utbildad person med en del kunskap men inte så mycket vishet. Om du skrev på en order eller ett avtal där det ingick att människor skulle dö, vad gör det dig till då ? Det skulle jag vilja veta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 5 minuter sedan, skrev flebbe: Tack för att du redde ut det. Se tidigare svar för din fråga . Finns där ute , bara att leta. Får jag fråga dig en sak som du säkert vet då du verkar vara en hög utbildad person med en del kunskap men inte så mycket vishet. Om du skrev på en order eller ett avtal där det ingick att människor skulle dö, vad gör det dig till då ? Det skulle jag vilja veta. Arbetsgivare. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 1 timme sedan, skrev frason: Arbetsgivare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Donald Trump needs a miracle to win. https://www.washingtonpost.com/news/powerpost/wp/2016/08/09/donald-trump-needs-a-miracle-to-win/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Did he really say that? Trump slips up in economic speech and says 't***ies' instead of 'cities' http://www.dailymail.co.uk/news/article-3730366/Did-really-say-Trump-slips-economic-speech-says-t-ies-instead-cities.html?ITO=1490 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts