John Khonken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 1 timme sedan, skrev Khun Ken: Men herredjävlar, du måste vara ett troll! Eftersom cliton blev friad så gjorde hon Inga fel. Är det så du resonerar. Att det finns en moralisk sida av det skiter du I. Man offrar sina medborgare. Där har vi totalt olika uppfattning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 En sak till. Dom fyra som överlevde skrev en bok om vad som verkligen hände. Dom fick sparken från militären. Där ser du hur korrupt systemet är. Allt för att mörka vad syftet var. Troll eller troll En hyllning till dig KK eller vad du heter idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 8 minuter sedan, skrev John Khonken: Eftersom cliton blev friad så gjorde hon Inga fel. Är det så du resonerar. Att det finns en moralisk sida av det skiter du I. Man offrar sina medborgare. Där har vi totalt olika uppfattning Friad blir man när det inte finns tillräckliga bevis och så måste det vara i ett rättssystem. Att göra fel är mänskligt det gör alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 2 timmar sedan, skrev John Khonken: JAG anser att hon är skyldig till mordet av 4 st amerikanare I Bengazi Libyen. Där hon inte skickade undsättning som fanns I närheten. Att hon sedan blev friad skiter jag i. Då kan man ju lika gärna dra upp alla som fått slita ihjäl sig till en skitlön för att släpa ihop till idi*ten Donalds förmögenhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Batting Vet du vad som hände I Bengazi Libyen . I så fall kan väl du berätta vad resultatet blev. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 42 minuter sedan, skrev Khun Ken: Friad blir man när det inte finns tillräckliga bevis och så måste det vara i ett rättssystem. Att göra fel är mänskligt det gör alla. Dom fyra militärena som skrev en bok om vad som verkligen hände. Tycker du att det är rätt att dom fick sparken. Med det resonnemang du för är det helt rätt. Man får verkligen hoppas för din skull att du tillhör toppen. För då kommer du alltid att klara dig vad du än gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 21 minuter sedan, skrev John Khonken: Dom fyra militärena som skrev en bok om vad som verkligen hände. Tycker du att det är rätt att dom fick sparken. Med det resonnemang du för är det helt rätt. Man får verkligen hoppas för din skull att du tillhör toppen. För då kommer du alltid att klara dig vad du än gör. Du vill att en narcissistisk sociopat skall få koderna till USA´s kärnvapen, medans jag vill att en erfaren men lögnaktig politiker skall få det. End of story. Jag förstår på dina inlägg att du inte har öppnat några av dom länkar om Trump jag postat kanske för att du inte orkar kanske för att du inte vill få din bild av Trump förstörd eller så kanske du förstår engelska fullt ut, vad vet jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Trumps ekonomiska rådgivare är samtidigt hans största bidragsgivare. http://www.politico.com/story/2016/08/trumps-economic-advisers-are-also-his-biggest-donors-226758 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Videoklippet som ingen Trump supporter vill se. Döm själva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Inte bara Melania sysslar med plagiering, så gör även Donald. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Batting Vet du vad som hände I Bengazi Libyen . I så fall kan väl du berätta vad resultatet blev. Äh kryp ur sandlådan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 1 timme sedan, skrev Khun Ken: Videoklippet som ingen Trump supporter vill se. Döm själva. Sannerligen en politiker långt ut i fingerspetsarna...... Ser ut till att ha betydligt mer ordning bland papper och fotografier än han har i skallen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 1 timme sedan, skrev Khun Ken: Videoklippet som ingen Trump supporter vill se. Döm själva. Same same and NOT different. Vanliga politiker, inget konstigt med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 3 timmar sedan, skrev Khun Ken: Du vill att en narcissistisk sociopat skall få koderna till USA´s kärnvapen, medans jag vill att en erfaren men lögnaktig politiker skall få det. End of story. Jag förstår på dina inlägg att du inte har öppnat några av dom länkar om Trump jag postat kanske för att du inte orkar kanske för att du inte vill få din bild av Trump förstörd eller så kanske du förstår engelska fullt ut, vad vet jag. Där kan jag bara ge dig rätt. För det har jag inte. Utan jag söker egna vägar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 1 timme sedan, skrev Batting: Äh kryp ur sandlådan! Väldigt informativa åsikter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 2 timmar sedan, skrev Khun Ken: Videoklippet som ingen Trump supporter vill se. Döm själva. Jag gick dig tillmötes och tittade. Som jag talat om hela tiden. Pest eller kolera. Jag kommer aldrig att lita på cliton. Det finns dock en lösning . Det vill inte republikaner eller demokrater. Båda är rädda att tappa sin makt. Dom skiter I amerikanska folket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 4 minuter sedan, skrev John Khonken: Där kan jag bara ge dig rätt. För det har jag inte. Utan jag söker egna vägar. Hur kan ni ha åsikter om vad ni skriver när ni inte läser vad den andre menar med sina inlägg och länkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 3 minuter sedan, skrev Boa52: Hur kan ni ha åsikter om vad ni skriver när ni inte läser vad den andre menar med sina inlägg och länkar ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Alarik: ? Såg att John K hade läst Khun K,s länk i den kan ju vara mycke information vad man menar. Många orkar ju inte läsa hela inlägget men har ändå synpunkter vad som menas i inlägget Ändrades Augusti 8, 2016 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 5 minuter sedan, skrev Boa52: Hur kan ni ha åsikter om vad ni skriver när ni inte läser vad den andre menar med sina inlägg och länkar Åsikter kan man väl ha även om man skriver som den andre inte menar och har läst om både inlägg och pålägg om du förstår vad jag menar. Annars kan kanske John Konken eller någon annan förklara lite mer detaljerat om du förstår vad jag menar eller inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 5 minuter sedan, skrev Boa52: Såg att John K hade läst Khun K,s länk i den kan ju vara mycke information vad man menar. Många orkar ju inte läsa hela inlägget men har ändå synpunkter vad som menas i inlägget Men såg du verkligen synpunkterna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 3 minuter sedan, skrev Alarik: Men såg du verkligen synpunkterna? Jo JK hade inte läst, sökte egna vägar men hur vet man vad den andre menar då. om jag skriver till dej kolla den här bilden vilken dj snygg tjej, nej det tror jag inte tittar inte på dina bilder har egna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 7 minuter sedan, skrev Boa52: Jo JK hade inte läst, sökte egna vägar men hur vet man vad den andre menar då. om jag skriver till dej kolla den här bilden vilken dj snygg tjej, nej det tror jag inte tittar inte på dina bilder har egna Kan du beskriva din bild lite mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 2 timmar sedan, skrev Mr atm: Same same and NOT different. Vanliga politiker, inget konstigt med det. Förstår av ditt inlägg att du inte lyssnade på länken med Trump, det handlade inte om lögner, han svänger snabbare än en saloon dörr i vilda västern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts