Jump to content

Öppen grupp  ·  130 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump

Herr Chang

Recommended Posts

• Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

1232

• spooncreek

569

• Tallviking

356

• Khun Ken

336

John Khonken
14 timmar sedan, skrev Boa52:

Kalle Anka är bättre än Trumpen, sen är jag inte så insatt men Som jag skrev förut två partis diktatur är det ju i Amerika. Konstiga lagar när det gäller  att rösta på nån president

Nu frågade jag vem du tycker ska vinna. Var det en svår fråga. Var det den enda amerikan du kunde Kalle Anka. Hög nivå

Dela på andra sajter

John Khonken
11 timmar sedan, skrev leifen:

Jag är en sån, :) gillar skarpt att han drar brallorna av USA och dess löjliga demokrati samt visar världen att i USA kan även en pajas bli president om man har tillräckligt med pengar och ekonomiskt stöd.

Mest oroande är att USA ändå styrs av människor med en dold agenda som agerar i bakgrunden och ser till att att oduglingar som Hillery och fånen Trumpen kan bli presidenter.

USA har ju haft en B-skådis från Hollywood som president tidigare.

Enda landet i världen där den bäste kandidaten aldrig kan vinna ett val och där en valkampanj kostar mer än de flesta länders i Afrika BNP.

Härligt Leifen. Så jävla rätt

Dela på andra sajter

John Khonken
On ‎2016‎-‎08‎-‎05 at 20:54, skrev Fredman:

Utan att lägga några andra värderingar vid det så är jag nyfiken på om det finns någon svensk som gillar Trump som inte röstade på SD? 

Fredman efter Lövets uttalande igår . Eran idol . Alla som röstar på cliton håller på sossarna Så jag är nyfiken finns det någon SD som röstar på cliton

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev John Khonken:

Fredman efter Lövets uttalande igår . Eran idol . Alla som röstar på cliton håller på sossarna Så jag är nyfiken finns det någon SD som röstar på cliton

Jag har aldrig i mitt liv röstat på sossarna!!!!! Jag anser att en psykopat inte skall ha koderna till USA´s kärnvapen.

Joe Scarborough: Donald Trump Asked Three Times Why 'U'S. Can't Use Nukes'

MSNBC host Joe Scarborough claimed Donald Trump had inquired three times about the use of nukes during a foreign policy briefing.

http://www.snopes.com/2016/08/03/joe-scarborough-donald-trump-asked-three-times-why-us-cant-use-nukes/

Ändrades av Khun Ken
Dela på andra sajter

Nazistpamp sätter sitt hopp till Trump

Ledaren för det amerikanska nazistpartiet hoppas på Donald Trump.  

Det amerikanska nazistpartiet sätter sitt hopp till Donald Trump.

Partiledaren Rocky Suhayda ser presidentkandidaten som en unik chans.

– Nu, om Trump vinner, kommer det finnas en verklig möjlighet för vita nationalister, säger han i sitt radioprogram, enligt Buzzfeed News.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23296008.ab

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 5 augusti 2016 at 18:07, skrev John Khonken:

Boa

Du behöver inte leta. Jag anser aatt Trumpen är överlägsen cliton. Alla människor är överlägsna den kärringen. Nu röstar inte jag utan amerikanska folket. Fick jag bestämma hade jag valt Ron P. Vilken hade du valt.

Vad tycker du om att trumpen vill ha kvar Federal Reserve?

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

Nazistpamp sätter sitt hopp till Trump

Det amerikanska nazistpartiet sätter sitt hopp till Donald Trump.

Partiledaren Rocky Suhayda ser presidentkandidaten som en unik chans.

– Nu, om Trump vinner, kommer det finnas en verklig möjlighet för vita nationalister, säger han i sitt radioprogram, enligt Buzzfeed News.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23296008.ab

Orginalartikeln.

https://www.rawstory.com/2016/08/leader-of-american-nazi-party-trump-win-will-be-a-real-opportunity-for-us/

Dela på andra sajter

Om nu Trump vann, är det någon tror att han kan ändra politiken som han vill ha det.

Inte ens Obama har ju kunnat gjort speciellt mycke

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev mooton:

Om nu Trump vann, är det någon tror att han kan ändra politiken som han vill ha det.

Inte ens Obama har ju kunnat gjort speciellt mycke

Obama är ingen narcissistisk sociopat det är däremot Trump.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Khun Ken:

Obama är ingen narcissistisk sociopat det är däremot Trump.

Vad tycker du om Hillary Clinton ?

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev flebbe:

Vad tycker du om Hillary Clinton ?

Hon har mer politisk erfarenhet än Trump. En man som undrar varför inte USA använder kärnvapen har diskvalificerat sig själv från posten som USA´s president.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Khun Ken:

Hon har mer politisk erfarenhet än Trump. En man som undrar varför inte USA använder kärnvapen har diskvalificerat sig själv från posten som USA´s president.

Politisk erfarenhet , du menar lögner. Att Clinton säljer , sålt, vapen till Isis bla. Saker som hon bevisligen gjort tycker jag diskvalificerar henne. Hon har gjort en väldig massa fel, mycket dåliga saker. Hur många har hon mördat ?  Trump har bara öppnat käften än så länge.

Dela på andra sajter

John Khonken
2 timmar sedan, skrev Mr atm:

Vad tycker du om att trumpen vill ha kvar Federal Reserve?

Om det tycker jag inte. Men att reta upp eliten för mycket är inte bra för hälsan

Dela på andra sajter

John Khonken
39 minuter sedan, skrev Khun Ken:

KK

Så du tycker man ska som cliton hota med och helst använda kärnvapen.

Medans Trumpen vill skrota skiten för han är en fredens man

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev John Khonken:

KK

Så du tycker man ska som cliton hota med och helst använda kärnvapen.

Medans Trumpen vill skrota skiten för han är en fredens man

Antingen har du inte läst några av mina inlägg eller så är du ett troll!! Vilket är det?

Tillägg.

Titta på videoklippet i länken nedan.

http://mediamatters.org/video/2016/08/03/msnbcs-joe-scarborough-trump-asked-three-times-hour-briefing-why-cant-we-use-nuclear-weapons/212129

Ändrades av Khun Ken
Tillägg
Dela på andra sajter

John Khonken
6 timmar sedan, skrev Khun Ken:

Jag har aldrig i mitt liv röstat på sossarna!!!!! Jag anser att en psykopat inte skall ha koderna till USA´s kärnvapen.

Joe Scarborough: Donald Trump Asked Three Times Why 'U'S. Can't Use Nukes'

MSNBC host Joe Scarborough claimed Donald Trump had inquired three times about the use of nukes during a foreign policy briefing.

http://www.snopes.com/2016/08/03/joe-scarborough-donald-trump-asked-three-times-why-us-cant-use-nukes/

Läs din egen rad högst upp.  Och tala om vad du menar. För jag tolkar det som att Trumpen är pskopaten. Medans din idol  cliton är det OK. Troll eller inte .

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev John Khonken:

Läs din egen rad högst upp.  Och tala om vad du menar. För jag tolkar det som att Trumpen är pskopaten. Medans din idol  cliton är det OK. Troll eller inte .

Ja Trump är en sociopat som säger "om vi nu har kärnvapen varför använder vi dom inte då" Tycker du att det är ett lämpligt uttalande av en blivande president? 

Jo Scarborough: donald Trump frågade tre gånger varför USA inte använder kärnvapen.

Ps HRC är inte min idol, långt därifrån. Men jag föredrar henne som president före "gnällkärringen" Trump.

Dela på andra sajter

Here are 6 Reasons Why Donald Trump Will Likely Never Release His Tax Returns

1. He hasn’t donated to charity nearly as much as he claims he has.

2. The returns could show unethical and shady business connections.

3. He paid almost nothing in taxes.

4. His business success isn’t nearly what he claims it is

5. They could expose how much of a hypocrite he is when it comes to trade agreements and outsourcing jobs

6. He’s not as rich as he claims he is

http://www.forwardprogressives.com/reasons-why-donald-trump-will-likely-never-release-his-tax-returns/

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Khun Ken:

Ja Trump är en sociopat som säger "om vi nu har kärnvapen varför använder vi dom inte då" Tycker du att det är ett lämpligt uttalande av en blivande president? 

Jo Scarborough: donald Trump frågade tre gånger varför USA inte använder kärnvapen.

Ps HRC är inte min idol, långt därifrån. Men jag föredrar henne som president före "gnällkärringen" Trump.

Ja , det är nåt jäkla skräp dom har skrapat fram till presidentkandidater denna gång. Hade republikanerna haft någon annan hade Häxan Clinton troligtvis inte haft någon chans, iallafall inte på laglig och ärlig väg.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev flebbe:

Ja , det är nåt jäkla skräp dom har skrapat fram till presidentkandidater denna gång. Hade republikanerna haft någon annan hade Häxan Clinton troligtvis inte haft någon chans, iallafall inte på laglig och ärlig väg.

Jag tror inte Trump fullföljer kampanjen. Såg på CNN för en stund sedan det är ingen fart i hans affärer kunderna kommer inte längre. 

PS hela det amerikanska valsystemet är ett skämt.

Dela på andra sajter

Ja. Har aldrig tidigare sett så extremt dåliga kandidater att välja på. Inte undra på att landet har problem om de två är det bästa landet kan plocka fram

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...