Jump to content

Öppen grupp  ·  130 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump

Herr Chang

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Boa52:

Jag har väl inte sagt att det var du som hyllade trump, Schas är inge bra

Men jag ska gå tillbakas så nog hittar ja TRUMP ANHÄNGARNA

Det vet jag för det kan inte vara jag. ;)

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

• Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

1232

• spooncreek

569

• Tallviking

356

• Khun Ken

336

54 minuter sedan, skrev leifen:

:)

Minskad invandring, minskad brottslighet, lag och ordning är dessutom populärt i Sverige också.

Varför är det populärt tror du?

54 minuter sedan, skrev leifen:

Dela på andra sajter

Oregistrerad
3 timmar sedan, skrev Fritz:

Jag håller med dig om det inledande i din mening men det som jag fetmarkerat är jag ytterst tveksam till. Hur ska Sverige styras menar du om inte med en folkvald regering ?

Fritz..

Enligt mig och många andra så har vi blivit hjärntvättade sedan vi var små att det enda som ska finns är en regering och att man måste rösta.

Jag skrev tidigare att jag är en libertarisk anarkokapitalist. Jag fick till då svar från dig att jag var typ en idi*t då.

Då måste du ju veta vad det betyder också, så varför frågar du då igen??

Eller du kanske egentligen inte vet vad det står för??

Du får gärna förklara för andra som inte vet här annars.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Khun Ken:

Dishwashers, Plumbers, Waiters & Lawyers: Hundreds Accuse Trump of Failing to Pay for Their Work.

Tycker man kan kalla Khun Ken för Kungen av propaganda.

Dela på andra sajter

Oregistrerad
2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Boa

Du behöver inte leta. Jag anser aatt Trumpen är överlägsen cliton. Alla människor är överlägsna den kärringen. Nu röstar inte jag utan amerikanska folket. Fick jag bestämma hade jag valt Ron P. Vilken hade du valt.

John khonken du vet vad du pratar om - Ron Paul, enda rätta som President i USA. Men det kommer aldrig att hända även om han är superpopulär.

Dela på andra sajter

Oregistrerad
3 timmar sedan, skrev Khun Ken:

Om man inte röstar (det går att blankrösta) har man ingen rätt yttra sig politiskt.

Jag röstar inte heller.

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev flebbe:

Tycker man kan kalla Khun Ken för Kungen av propaganda.

Vad menar du?

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Utan att lägga några andra värderingar vid det så är jag nyfiken på om det finns någon svensk som gillar Trump som inte röstade på SD? 

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Khun Ken:

Vad menar du?

Jag menar att jag tycker du kan kallas Kungen av propaganda. För jag tycker du är just det , i den här tråden.

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Mr atm:

Enligt mig och många andra så har vi blivit hjärntvättade sedan vi var små att det enda som ska finns är en regering och att man måste rösta.

Jag skrev tidigare att jag är en libertarisk anarkokapitalist. Jag fick till då svar från dig att jag var typ en idi*t då.

Då måste du ju veta vad det betyder också, så varför frågar du då igen??

Eller du kanske egentligen inte vet vad det står för??

Du får gärna förklara för andra som inte vet här annars.

År det inte du som ska förklara vad du menar

Dela på andra sajter

Guest Fredman
Precis nyss, skrev flebbe:

Jag menar att jag tycker du kan kallas Kungen av propaganda. För jag tycker du är just det , i den här tråden.

Så olika vi är, jag skulle kalla honom för kungen av antipropaganda.

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Fredman:

Jo det har du rätt i.

Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Fredman:

Utan att lägga några andra värderingar vid det så är jag nyfiken på om det finns någon svensk som gillar Trump som inte röstade på SD? 

Jag är en sån, :) gillar skarpt att han drar brallorna av USA och dess löjliga demokrati samt visar världen att i USA kan även en pajas bli president om man har tillräckligt med pengar och ekonomiskt stöd.

Mest oroande är att USA ändå styrs av människor med en dold agenda som agerar i bakgrunden och ser till att att oduglingar som Hillery och fånen Trumpen kan bli presidenter.

USA har ju haft en B-skådis från Hollywood som president tidigare.

Enda landet i världen där den bäste kandidaten aldrig kan vinna ett val och där en valkampanj kostar mer än de flesta länders i Afrika BNP.

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Oregistrerad
14 minuter sedan, skrev Boa52:

År det inte du som ska förklara vad du menar

Det är redan förklarat 2 gånger. Om du inte förstår så fråga Fritz. Han ska veta.

Dela på andra sajter

Guest Fredman
5 minuter sedan, skrev leifen:

Jag är en sån, :) gillar skarpt att han drar brallorna av USA och dess löjliga demokrati samt visar världen att i USA kan även en pajas bli president om man har tillräckligt med pengar och ekonomiskt stöd.

Mest oroande är att USA ändå styrs av människor med en dold agenda som agerar i bakgrunden och ser till att att oduglingar som Hillery och fånen Trumpen kan bli presidenter.

USA har ju haft en B-skådis från Hollywood som president tidigare.

Enda landet i världen där den bäste kandidaten aldrig kan vinna ett val och där en valkampanj kostar mer än de flesta länders i Afrika BNP.

Jag tycker ju mest att han drar byxorna av sig själv men jag håller om att det är något fel i hela systemet. DT kan ju inte ändra på det mesta han lovar.

Dela på andra sajter

Vinnaren behöver inte ens få flest röster, det räcker med att vinna i rätt delstater...

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Fredman:

Jag tycker ju mest att han drar byxorna av sig själv men jag håller om att det är något fel i hela systemet. DT kan ju inte ändra på det mesta han lovar.

Han har väl inte lovat nåt bara snacka skit om du inte menar bygg murar, stäng ute alla, varför använder vi inte kärnvapen när vi har dom. Kallar du det att lova så måste man gömma sej nån stans för det blir ett stort BOOOM. NU tror jag han är för dum att hitta rätt knapp men det finns ju sädana som du och andra på forumet som kan hjälpa han, någon av er hittar till slut rätt BOOOM

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Han har väl inte lovat nåt bara snacka skit om du inte menar bygg murar, stäng ute alla, varför använder vi inte kärnvapen när vi har dom. Kallar du det att lova så måste man gömma sej nån stans för det blir ett stort BOOOM. NU tror jag han är för dum att hitta rätt knapp men det finns ju sädana som du och andra på forumet som kan hjälpa han, någon av er hittar till slut rätt BOOOM

Men snälla du... Är du verkligen riktig?.. finns du, eller är du en bot som moderatorerna har hittat på för att reta medlemmar. jag börjar tro att det är så faktiskt. Jag har svårt att tro att någon kan vara så (annorlunda) snällt sagt, om dig utan att vara omhändertagen.

Tar du väldigt illa upp om jag blockerar dina inlägg så jag slipper se dom?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Du är nog bra naiv Boa52, men kanske lite ”fuller” ikväll som tror att svenskar på ett forum som MPR kan påverka valet i USA och dess utgång.

Du ska nog tacka landet som gav dig möjligheten att få en fru från Thailand.

Utan de satsningar som USA gjorde i Thailand under Vietnamkriget så hade Issan inte ens haft asfaltvägar idag. 

Dom byggde vägar, flygplatser och infrastruktur som möjliggjorde städer som Udon, Khon Kaen,Ubon och Chiang Mai att utvecklas.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev flebbe:

Vadå propaganda? Denna tråden heter Donald Trump. Jag publicerar artiklar om Trump, dom är alla negativa för det finns inget positivt rörande Trump. Som Bill Maher säger Trump is a "whining little bitch" 

Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev Fredman:

Tack! ;)

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev scorpio63:

Men snälla du... Är du verkligen riktig?.. finns du, eller är du en bot som moderatorerna har hittat på för att reta medlemmar. jag börjar tro att det är så faktiskt. Jag har svårt att tro att någon kan vara så (annorlunda) snällt sagt, om dig utan att vara omhändertagen.

Tar du väldigt illa upp om jag blockerar dina inlägg så jag slipper se dom?

Tar inte illa upp, vill du inte läsa allt som skrivs här även det som inte är din tro, BLOCKA

Dela på andra sajter

Oregistrerad
2 minuter sedan, skrev Khun Ken:

Vadå propaganda? Denna tråden heter Donald Trump. Jag publicerar artiklar om Trump, dom är alla negativa för det finns inget positivt rörande Trump. Som Bill Maher säger Trump is a "whining little bitch" 

Skulle man ha en tråd om Killary och om hennes negativa saker så skulle det inte få plats varken på internet eller dark net tillsammans.

Dela på andra sajter

Guest Fredman
4 minuter sedan, skrev Mr atm:

Skulle man ha en tråd om Killary och om hennes negativa saker så skulle det inte få plats varken på internet eller dark net tillsammans.

Vad hindrar dig att starta en?

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Precis nyss, skrev Fredman:

Vad hindrar dig att starta en?

Jag har bara ett liv. I nästa så kommer jag inte ihåg saken längre.

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...