Khun Ken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Dishwashers, Plumbers, Waiters & Lawyers: Hundreds Accuse Trump of Failing to Pay for Their Work. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Khun Ken: Ja med tanke på att Trump påstått att han finansierar sin egen kampanj så är han både drama queen och drag queen. Du är inte frisk var inte du en av dom som tyckte att Trump var det bästa som kunde hända med USA, har jag fel ber jag om ursäkt men jag tänker gå bakåt å kolla Ändrades Augusti 5, 2016 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 1 minut sedan, skrev Boa52: Du är inte frisk Nähä! Du är en kärnfysiker va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 18 minuter sedan, skrev Mr atm: Jag tyckte/tycker inte att man är klok om man håller på någon av dom här eller ens röstar i Sverige. Jag håller med dig om det inledande i din mening men det som jag fetmarkerat är jag ytterst tveksam till. Hur ska Sverige styras menar du om inte med en folkvald regering ? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 6 minuter sedan, skrev Fritz: Jag håller med dig om det inledande i din mening men det som jag fetmarkerat är jag ytterst tveksam till. Hur ska Sverige styras menar du om inte med en folkvald regering ? Fritz.. Hur ska Usa styras om Boa och vissa andra här uttalar sig. Ska inte amerikanska folket få bestämma. Jag föreslog TV med alter ego åka over till Usa och tala om att dom är totalt korkade om dom röstar på Trumpen. Det är samma I Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 6 minuter sedan, skrev Fritz: Jag håller med dig om det inledande i din mening men det som jag fetmarkerat är jag ytterst tveksam till. Hur ska Sverige styras menar du om inte med en folkvald regering ? Fritz.. Om man inte röstar (det går att blankrösta) har man ingen rätt yttra sig politiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 1 minut sedan, skrev John Khonken: Hur ska Usa styras om Boa och vissa andra här uttalar sig. Ska inte amerikanska folket få bestämma. Jag föreslog TV med alter ego åka over till Usa och tala om att dom är totalt korkade om dom röstar på Trumpen. Det är samma I Sverige. Nu förstår jag inte hur du tänker, vi kan väl inte göra nåt i valet i USA, Jag menar bara att Trumfen är det sämre allternativet som jag ser det. Sen skulle Amerika göra nåt åt att det finns bara två partier. Diktatur ett pari, USA två Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 4 minuter sedan, skrev John Khonken: Hur ska Usa styras om Boa och vissa andra här uttalar sig. Ska inte amerikanska folket få bestämma. Jag föreslog TV med alter ego åka over till Usa och tala om att dom är totalt korkade om dom röstar på Trumpen. Det är samma I Sverige. Nu har jag läst ditt inlägg flera ggr och försökt förstå varför du citerade mitt inlägg med den kommentaren men jag fattar det inte, solly. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 1 minut sedan, skrev Fritz: Nu har jag läst ditt inlägg flera ggr och försökt förstå varför du citerade mitt inlägg med den kommentaren men jag fattar det inte, solly. Fritz.. Fredag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 16 minuter sedan, skrev Boa52: Fredag Eller semester? Blivit tätt nu med Fredagsinlägg från dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 (ändrad) 45 minuter sedan, skrev Boa52: Du är inte frisk var inte du en av dom som tyckte att Trump var det bästa som kunde hända med USA, har jag fel ber jag om ursäkt men jag tänker gå bakåt å kolla Du har helt fel!!! Jag har aldrig uttryckt sympati för Trump och kommer aldrig att göra. Du kan "backtracka" hur mycket du vill. Ändrades Augusti 5, 2016 av Khun Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 6 minuter sedan, skrev Trident: Eller semester? Blivit tätt nu med Fredagsinlägg från dig Fredag hela veckan, för en del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Ex-CIA chief endorses Clinton, labels Trump "threat to national security" http://edition.cnn.com/2016/08/05/politics/michael-morell-clinton-endorsement/index.html?sr=fbCNN080516michael-morell-clinton-endorsement1220PMStoryLink&linkId=27314828 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 39 minuter sedan, skrev John Khonken: Hur ska Usa styras om Boa och vissa andra här uttalar sig. Ska inte amerikanska folket få bestämma. Jag föreslog TV med alter ego åka over till Usa och tala om att dom är totalt korkade om dom röstar på Trumpen. Det är samma I Sverige. Citat Hur ska Usa styras om Boa och vissa andra här uttalar sig Är det inte uttalanden du gör i den här tråden, vad är det då? Fredag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 1 timme sedan, skrev Boa52: För tre mån sen var det ju många av er som tyckte att trump var det bästa för USA, vad tycker ni nu, Jag kan gå tillbakas och hitta dom som gillarTrump . Jag sa då ni är inte kloka Leta upp det så vi får reda på vilka kappvändarna är. Schas! Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev frason: Leta upp det så vi får reda på vilka kappvändarna är. Schas! Jag har väl inte sagt att det var du som hyllade trump, Schas är inge bra Men jag ska gå tillbakas så nog hittar ja TRUMP ANHÄNGARNA Ändrades Augusti 5, 2016 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 15 minuter sedan, skrev Boa52: Jag har väl inte sagt att det var du som hyllade trump, Schas är inge bra Men jag ska gå tillbakas så nog hittar ja TRUMP ANHÄNGARNA Leta nu upp en post där jag uttryker mig positivt om Donald Trump, Schas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 1 timme sedan, skrev Khun Ken: Om man inte röstar (det går att blankrösta) har man ingen rätt yttra sig politiskt. Nu kan jag ha fel. Men är inte blankrösterna borttagna. Det var så många så 7 klöver bestämda att inte vi fick visa vårt missnöje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Boa Du behöver inte leta. Jag anser aatt Trumpen är överlägsen cliton. Alla människor är överlägsna den kärringen. Nu röstar inte jag utan amerikanska folket. Fick jag bestämma hade jag valt Ron P. Vilken hade du valt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 5 minuter sedan, skrev John Khonken: Nu kan jag ha fel. Men är inte blankrösterna borttagna. Det var så många så 7 klöver bestämda att inte vi fick visa vårt missnöje http://www.val.se/det_svenska_valsystemet/valsedlar_och_personrostning/valsedlar/ BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 14 minuter sedan, skrev John Khonken: Boa Du behöver inte leta. Jag anser aatt Trumpen är överlägsen cliton. Alla människor är överlägsna den kärringen. Nu röstar inte jag utan amerikanska folket. Fick jag bestämma hade jag valt Ron P. Vilken hade du valt. Kalle Anka är bättre än Trumpen, sen är jag inte så insatt men Som jag skrev förut två partis diktatur är det ju i Amerika. Konstiga lagar när det gäller att rösta på nån president Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 22 minuter sedan, skrev Boa52: Kalle Anka är bättre än Trumpen, sen är jag inte så insatt men Som jag skrev förut två partis diktatur är det ju i Amerika. Konstiga lagar när det gäller att rösta på nån president Är inte raket forskaren Boa52 insatt? trodde du hade hjärn koll! på allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 42 minuter sedan, skrev John Khonken: Boa Du behöver inte leta. Jag anser aatt Trumpen är överlägsen cliton. Alla människor är överlägsna den kärringen. Nu röstar inte jag utan amerikanska folket. Fick jag bestämma hade jag valt Ron P. Vilken hade du valt. Och jag håller med dig fullständigt även om jag inte har någon rätt att rösta där och egentligen skiter i deras politik. Indiens och Kinas politik är betydligt viktigare för världen. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 1 timme sedan, skrev John Khonken: Boa Du behöver inte leta. Jag anser aatt Trumpen är överlägsen cliton. Alla människor är överlägsna den kärringen. Nu röstar inte jag utan amerikanska folket. Fick jag bestämma hade jag valt Ron P. Vilken hade du valt. Jag kommer att leta bakåt för ni snackar så mycket skit, du var inte ensam Trumpen kommer att lägga sej för han har ingen chans hoppas jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 1 minut sedan, skrev Boa52: Jag kommer att leta bakåt för ni snackar så mycket skit, du var inte ensam Trumpen kommer att lägga sej för han har ingen chans hoppas jag. Nja, Trumpen har lika stor chans som Hillery tror jag. Dock ett mycket märkligt läge med två kandidater som både föraktas och ogillas av nästan alla. Även i sina egna partier. Trumpen är inte dum, han spelar på vad fattiga och låginkomst-medborgare i USA vill höra och inte vad svenskar gillar att höra....... tror han skiter helt i vad Boa52 tycker Minskad invandring, minskad brottslighet, lag och ordning är dessutom populärt i Sverige också. Är lika orolig med Hillary som president, för då fortsätter USA att flygbomba mellanöstern och i Afrika med mer flyktingar och asylsökande i Europa. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts