Jump to content

Öppen grupp  ·  130 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump

Herr Chang

Recommended Posts

Nu börjar Trumps eget partis ledamöter stödja Clinton !

http://www.metro.se/nyheter/republikansk-ledamot-backar-clinton/Hdzphc!gYmS7@SpXV1MyywAstv6w/

Republikansk ledamot backar Clinton

• TT

Den första republikanska kongressledamoten tar nu ställning för Demokraternas presidentkandidat Hillary Clinton. Donald Trump spär på splittringen genom att vägra stödja de republikanska högdjuren Paul Ryan och John McCain.

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

• Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

1232

• spooncreek

569

• Tallviking

356

• Khun Ken

336

John Khonken

TV det är väl jättebra att vi går bort från sådana dumheter som republikaner och demokrater. Kanske det blir kanon till sist. Vi börjar rösta på människor inte på grupper Varför ska man inte få stödja vem man vill.

TV tycker inte du att det ska vara så även I sverige. Eller gäller det bara I Usa och just nu.

Dela på andra sajter

Man blir mörkrädd när man läser sådant här:

http://www.dn.se/nyheter/varlden/trump-varfor-kan-inte-usa-anvanda-karnvapen/

Trump: Varför kan inte USA använda kärnvapen?

Publicerad 17:42

När den republikanske presidentkandidaten Donald Trump träffade en högt uppsatt säkerhetsrådgivare var en av hans frågor: ”Om vi nu har kärnvapen, varför kan vi inte använda dem?”

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Oregistrerad
32 minuter sedan, skrev Tallviking:

Man blir mörkrädd när man läser sådant här:

http://www.dn.se/nyheter/varlden/trump-varfor-kan-inte-usa-anvanda-karnvapen/

Trump: Varför kan inte USA använda kärnvapen?

Publicerad 17:42

När den republikanske presidentkandidaten Donald Trump träffade en högt uppsatt säkerhetsrådgivare var en av hans frågor: ”Om vi nu har kärnvapen, varför kan vi inte använda dem?”

Det är meningen att trumpen ska säga sjuka saker så att folk tror att Hitlary inte är så galen o röstar på henne.

Även om jag tor att röstningen har varit riggad läääänge.

försöker man att ändra i systemet som JFK eller palme tex. så :Bang:

Dela på andra sajter

John Khonken

MR ATM

Då är vi två som tror att allt är redan bestämt.  Hur manga trogna hade Trumpen på B-mötet =0. Clinton hade fem.

Dela på andra sajter

Oregistrerad
5 minuter sedan, skrev John Khonken:

MR ATM

Då är vi två som tror att allt är redan bestämt.  Hur manga trogna hade Trumpen på B-mötet =0. Clinton hade fem.

Jepp, har skrivit det några gånger. Den första gången för ett bra tag sedan.

Jag har sett blanketter där dom betalar ut 50 dollar till dom som kom till hitladys konvent och hurrade för henne.

Skillnaden mellan oss är att jag inte tror på regeringar och att rösta.

Eftersom jag inte ger dom makt genom att inte rösta på pajasarna så har jag rätt att klaga :big_smile:

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Mr atm:

Det är meningen att trumpen ska säga sjuka saker så att folk tror att Hitlary inte är så galen o röstar på henne.

Även om jag tor att röstningen har varit riggad läääänge.

försöker man att ändra i systemet som JFK eller palme tex. så :Bang:

Du har inte många hemma men det vet du säkert själv

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Precis nyss, skrev Boa52:

Nej jag visste inte det, men tack för att du berättade det för mig  B 52

Dela på andra sajter

Oregistrerad
3 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag ser att det är tänt hemma hos dig B52 ??

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mr atm:

Jag ser att det är tänt hemma hos dig B52 ??

Här är det inte tänt nåt inte ens ett ljus, solen skiner så det är nog med ljus. Vad vill du säga med den kommentaren, nån dum halv hot kommentar herre gud för små pojkar i gamla kroppar

Dela på andra sajter

Oregistrerad
1 minut sedan, skrev Boa52:

Här är det inte tänt nåt inte ens ett ljus, solen skiner så det är nog med ljus. Vad vill du säga med den kommentaren, nån dum halv hot kommentar herre gud för små pojkar i gamla kroppar

Huvudsaken att alla andra fattar. Nej det var inget hot.

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev John Khonken:

Nu la du ord I min mun. Springpojke ja. Men absolut inte åt cliton utan åt eliten som styr

Så en av världens mest framgångsrika affärsmän som har gjort den största välgörenhetsdonationen i historien är bara en springpojke?

Vad innebär det då att Trump är? Han har ju inte ens lyckats förvalta sitt stora arv så att han slagit börsindex.

/Krille

Dela på andra sajter

John Khonken

Krille. Trumpen en liten lort JA.  Resten vidhåller jag. Eliten gynnar alltid sina springpojkar.  Henry K är också en.

Dela på andra sajter

John Khonken

Nu vill trumpen släppa atombomber över alla. Självklart är det sant.Trumpens fråga är lite rolig. Varför ska man ha skiten om man inte använder den?

Njut nu av Trumpen idag

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Nu vill trumpen släppa atombomber över alla. Självklart är det sant.Trumpens fråga är lite rolig. Varför ska man ha skiten om man inte använder den?

Njut nu av Trumpen idag

Lite rolig?

Kanske har du hört talas om atombomberna över Hiroshima och Nagasaki, kalla kriget och terrorbalans osv .......

Efter augusti 1945 så har det hittills med kännedom om förfogande av kärnvapen och därmed möjlighet att använda dem varit  tillräckligt i sig.

Dela på andra sajter

Det kliar i fingrarna på Dåren Trump att bli "Den Store Ledaren" i USA med de möjligheter som inte Kim Jong-un har ännu.

Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev Alarik:

Lite rolig?

Kanske har du hört talas om atombomberna över Hiroshima och Nagasaki, kalla kriget och terrorbalans osv .......

Efter augusti 1945 så har det hittills med kännedom om förfogande av kärnvapen och därmed möjlighet att använda dem varit  tillräckligt i sig.

Du verkar tro på allt som skrivs. Vem släppte dom förra bomberna. Jo Usa . Så vilken av krigshetsarna tror du trycker på knappen. Hittills har väl obamas gäng startat alla möjliga konflikter.

Men frågan är berättigad. Trumpen och hans polare Putin kanske gör något åt skiten. Förstör alla  kärnvapen. Vad vet jag. Men en sak är säkert . Med Cliton blir det Inga förhandlingar med Ryssland. Utan då fortsätter det som hittills .

Vad jag däremot kan hålla med dig om. Vilken av idi*terna som kommer till makten så är det farligt att människor överhuvudtaget kan släppa bomber som förstör för all mänsklighet

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev John Khonken:

Du verkar tro på allt som skrivs. Vem släppte dom förra bomberna. Jo Usa . Så vilken av krigshetsarna tror du trycker på knappen. Hittills har väl obamas gäng startat alla möjliga konflikter.

Men frågan är berättigad. Trumpen och hans polare Putin kanske gör något åt skiten. Förstör alla  kärnvapen. Vad vet jag. Men en sak är säkert . Med Cliton blir det Inga förhandlingar med Ryssland. Utan då fortsätter det som hittills .

Vad jag däremot kan hålla med dig om. Vilken av idi*terna som kommer till makten så är det farligt att människor överhuvudtaget kan släppa bomber som förstör för all mänsklighet

Vad får dig att tro att jag tror på allt om skrivs?

Mycket av vad till exempel du skriver tror jag inte ett dugg på.

Vilken dåre som trycker på knappen tänker jag inte spekulera i.

Finns många som skulle vilja ha den möjligheten och många som skulle göra det också.

Angående tron på att Dåren Trump och Putin är polare. Glöm det.

Dela på andra sajter

John Khonken
2 timmar sedan, skrev Alarik:

Vad får dig att tro att jag tror på allt om skrivs?

Mycket av vad till exempel du skriver tror jag inte ett dugg på.

Vilken dåre som trycker på knappen tänker jag inte spekulera i.

Finns många som skulle vilja ha den möjligheten och många som skulle göra det också.

Angående tron på att Dåren Trump och Putin är polare. Glöm det.

Ingen är polare med Putin. Men skillnaden är att trumpen kan diskutera och Putin kanske lyssnar. Putin kommer aldrig att lyssna på cliton. Han har så mycket fakta om den falskspelaren

Ändrades av John Khonken
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev John Khonken:

Ingen är polare med Putin. Men skillnaden är att trumpen kan diskutera och Putin kanske lyssnar. Putin kommer aldrig att lyssna på cliton. Han har så mycket fakta om den falskspelaren

Putin har lika mycket fakta om Dåren Trump.

Putin kommer att "lyssna" vem av dem som än blir president.

Kan uppenbaras något han kan dra fördel av.

Men han litar inte på någon av dessa taskspelare. 

Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev Alarik:

Putin har lika mycket fakta om Dåren Trump.

Putin kommer att "lyssna" vem av dem som än blir president.

Kan uppenbaras något han kan dra fördel av.

Men han litar inte på någon av dessa taskspelare. 

Det är självklart att han har alla fakta även om Trumpen. Frågan kvarstår dock. Vem har mest skit som Putin kan utnyttja,

Putin litar bara på sig själv och sin omgivning.

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...