Oregistrerad Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 14 minuter sedan, skrev Fredman: Nu har de riktiga tungviktarna bland kapitalisterna börjat att såga DT offentligt. http://www.di.se/artiklar/2016/8/2/buffet-hudflangde-trump/ Det som Buffet säger i art om finansmannen DT är ju inte så smickrande för en sk affärsman som själv säger att han är bäst! KHUNs art om skatteutredning verkar också lite underlig efter som Buffet tar upp den också mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Nu har de riktiga tungviktarna bland kapitalisterna börjat att såga DT offentligt. http://www.di.se/artiklar/2016/8/2/buffet-hudflangde-trump/ Men varför ska man lyssna på näringsidkare? De kan ju ändå inget om politik... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 31 minuter sedan, skrev Benriach: Men varför ska man lyssna på näringsidkare? De kan ju ändå inget om politik... Jag tyckte att han uttalade sig om Trump som affärsman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Warren Buffet är springpojke. Hade han uttalats sig annorlunda hade jag blivit väldigt orolig. Tyder på att man är orolig I cliton lägret. Njut nu av den härliga tisdagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 4 minuter sedan, skrev John Khonken: Warren Buffet är springpojke. Hade han uttalats sig annorlunda hade jag blivit väldigt orolig. Tyder på att man är orolig I cliton lägret. Njut nu av den härliga tisdagen Hade du uttalat dig annorlunda så hade jag blivit orolig. Klart att Buffet är en hjärntvättad robot eller nåt liknande, jajjamensan ! Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 53 minuter sedan, skrev John Khonken: Warren Buffet är springpojke. Hade han uttalats sig annorlunda hade jag blivit väldigt orolig. Tyder på att man är orolig I cliton lägret. Njut nu av den härliga tisdagen Jag har läst många inlägg från dig som fått mig att fundera över din verklighetsförankring. Det där inlägget var nog det som tog priset i vart fall. Buffet är inte bara en av världens rikaste (i många undersökningar den rikaste) han håller dessutom på att skänka bort 85 % av sin förmögenhet till behövande. Han har en grundsyn på företagande som jag tycker är sympatisk och mycket ovanlig. Är det någon som håller i taktpinnen bland Amerikas kapitalister så är det just Buffet. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Warren_Buffett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Nu har de riktiga tungviktarna bland kapitalisterna börjat att såga DT offentligt. http://www.di.se/artiklar/2016/8/2/buffet-hudflangde-trump/ Säger som grabben brukar säga till mig när han slå mig i nåt spel. you got rekt! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Svenska stjärnan Joel Kinnaman, 36, gör succé i USA. Men om Donald Trump blir nästa president i landet – då flyttar han hem till Sverige. http://www.expressen.se/noje/kinnamans-harda-ord-till-donald-trump/ Tror inte han är ensam om dom tankarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Härligt grabbar full fart framåt. Nu får ni en present av mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 (ändrad) Det blir en konstig debatt i "vad man tycker om Donald Trump" när inlägg om honom besvaras med inlägg om Hilary Clinton. Är det någon naturlag som säger att man måste älska Clinton om man ogillar Trump. Det blir verkligen sandlåda när uttrycket "hen då, hen är ju mycket värre" blir svar på något som handlar om Trump. De som är intresserade av det kan kanske starta en tråd om det amerikanska valet eller om Hilary Clinton verkligen är djävulen. Ändrades Augusti 2, 2016 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 (ändrad) Donald Trump isn't crazy Is Donald Trump crazy? Author Michael D'Antonio explains why Donald J. Trump isn’t as unstable as some say (via CNN Opinion) http://edition.cnn.com/2016/08/02/opinions/trump-isnt-crazy-opinion-dantonio/index.html?sr=fbCNN080216trump-isnt-crazy-opinion-dantonio0605PMStoryGalLink&linkId=27205555 Ändrades Augusti 2, 2016 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Clinton, är väl ingen favorit men det är ju inte nåt man ens behöver funderar på varför man hellre se henne än Trump. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 6 timmar sedan, skrev John Khonken: Warren Buffet är springpojke. Hade han uttalats sig annorlunda hade jag blivit väldigt orolig. Tyder på att man är orolig I cliton lägret. Njut nu av den härliga tisdagen Så en av världens rikaste filantroper är alltså springpojke åt Clinton? Hur kom du fram till den slutsatsen? /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Fick denna kepa för över ett år sen, i Alabama. Frugan tycker den sitter perfekt . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 On 29 juli 2016 at 08:39, skrev Herr Chang: Jag såg första halvan av Hillarys avslutande tal på ABC News. Det är fascinerande vilken vikt man lägger vid sin familj i amerikansk politik. Hillary framhäver sin make, sina barn och övrig släkt. Och det gör Donald Trump också. Ganska ovanligt i svensk valrörelse... Är det ens möjligt att kandidera som ogift utan barn i USA? Herr Chang har talat. ..eller uttalad ateist för den delen. Tror dock att herr Trump skitit mer i det blåa skåpet än vanligt nu, hans attack mot familjen Kahn som förlorat sin son när han tjänstgjorde i USA´s armé riskerar att slå tillbaka väldigt hårt. I USA ser man inte med blida ögon på någon som verbalt attackerar familjen till en fallen soldat, särskilt inte från en "draft dodger" som Donald Trump. Han lyckade ju komma bort från sin sågning av John McCain som en dålig soldat eftersom han togs tillfånga - frågan är om spindoktorerna klarar av samma trick denna gång? Förresten så är det ju Pridefestival på sina ställen, hörde det skulle komma en uppföljare till Brokeback Mountain... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 7 timmar sedan, skrev Tallviking: Svenska stjärnan Joel Kinnaman, 36, gör succé i USA. Men om Donald Trump blir nästa president i landet – då flyttar han hem till Sverige. http://www.expressen.se/noje/kinnamans-harda-ord-till-donald-trump/ Tror inte han är ensam om dom tankarna Oj, ja detta är ju en riktig dealbreaker. Nu har jag tänkt om och stöder Hillary 100%. Om Joel ryter ifrån då stannar hela världen och lyssnar. Ryktet säger att Donald håller på att packa ihop sina prylar och avstår kandidaturen nu. Trodde inte att en så mäktig svensk man som Joel skulle lägga sig i USA-valet men nu har han ensamt avgjort det. USA kan ju omöjligt riskera att han lämnar dem och filmindustrin, det hade ju varit förödande, inte bara för dem utan hela USA:s ekonomi hade ju kollapsat. OK, men då kan de ju ställa in valet nu när Joel har talat. Lås tråden. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 Trump har nog kränkt för många kvinnor för att kunna vinna valet. Vilken kvinna röstar på en karl som älskar att mobba tjejer för deras vikt bla? Så Trump är inget att bekymra sig om. Hillary kommer att bli nästa president. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 9 timmar sedan, skrev Krille: Så en av världens rikaste filantroper är alltså springpojke åt Clinton? Hur kom du fram till den slutsatsen? /Krille Nu la du ord I min mun. Springpojke ja. Men absolut inte åt cliton utan åt eliten som styr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Trump har nog kränkt för många kvinnor för att kunna vinna valet. Vilken kvinna röstar på en karl som älskar att mobba tjejer för deras vikt bla? Så Trump är inget att bekymra sig om. Hillary kommer att bli nästa president. BTT Härligt nu är BTT inne här och talar om för alla saningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 12 timmar sedan, skrev Fredman: Det blir en konstig debatt i "vad man tycker om Donald Trump" när inlägg om honom besvaras med inlägg om Hilary Clinton. Är det någon naturlag som säger att man måste älska Clinton om man ogillar Trump. Det blir verkligen sandlåda när uttrycket "hen då, hen är ju mycket värre" blir svar på något som handlar om Trump. De som är intresserade av det kan kanske starta en tråd om det amerikanska valet eller om Hilary Clinton verkligen är djävulen. Jag tycker debatten är självklar. Här talar vi om vi som vet allt vem som är mest korkad. Eftersom tråden handlar om amerikanska valet. Eller brukar du skriva I andra trådar om trumpen eller cliton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 4 minuter sedan, skrev John Khonken: Härligt nu är BTT inne här och talar om för alla saningen Haha dagens bästa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 5 timmar sedan, skrev Bibben: Oj, ja detta är ju en riktig dealbreaker. Nu har jag tänkt om och stöder Hillary 100%. Om Joel ryter ifrån då stannar hela världen och lyssnar. Ryktet säger att Donald håller på att packa ihop sina prylar och avstår kandidaturen nu. Trodde inte att en så mäktig svensk man som Joel skulle lägga sig i USA-valet men nu har han ensamt avgjort det. USA kan ju omöjligt riskera att han lämnar dem och filmindustrin, det hade ju varit förödande, inte bara för dem utan hela USA:s ekonomi hade ju kollapsat. OK, men då kan de ju ställa in valet nu när Joel har talat. Lås tråden. Man förstår att du älskar Trump för du och han har samma nivå på er debatteknik och retorik Läste du ens artikeln eller var det bara ett reptilsvar ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 41 minuter sedan, skrev Tallviking: Man förstår att du älskar Trump för du och han har samma nivå på er debatteknik och retorik Läste du ens artikeln eller var det bara ett reptilsvar ? Läser du de artiklar jag postar här? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 1 timme sedan, skrev Bibben: Läser du de artiklar jag postar här? Det beror på om jag kommenterar dom eller inte Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts