Khun Ken Inlagd Juli 29, 2016 Dela Inlagd Juli 29, 2016 Conservatives Find Selves Shocked to Realize They Liked Obama’s Speech. http://www.slate.com/blogs/the_slatest/2016/07/28/obama_s_dnc_speech_praised_by_conservatives.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2016 15 timmar sedan, skrev spooncreek: Eller som nu, Trump säger något korkat om att han önskade att ryssarna hittade Clintons mejl, får stora rubriker och vinner säkerligen ytterligare röster till på det.. Helt fascinerande. För mig är det helt klart att många väljare i USA attraheras av någon som säger tvärtemot etablissemanget. Och det är knappast unikt för USA. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 29, 2016 Dela Inlagd Juli 29, 2016 Melania Trump’s website vanishes from internet after rumours swirl over her university degree. http://www.independent.co.uk/news/world/americas/melania-trump-vanishes-biography-website-online-disappears-rumours-plagiarised-speech-education-a7160856.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2016 Jag såg första halvan av Hillarys avslutande tal på ABC News. Det är fascinerande vilken vikt man lägger vid sin familj i amerikansk politik. Hillary framhäver sin make, sina barn och övrig släkt. Och det gör Donald Trump också. Ganska ovanligt i svensk valrörelse... Är det ens möjligt att kandidera som ogift utan barn i USA? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 29, 2016 Dela Inlagd Juli 29, 2016 Trump Goes Off-Script & It Is Bad. It Is Very, Very Bad. 5555555555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 A Post reporter was banned from a Trump-Pence rally yesterday. That should frighten you. https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/07/28/a-washington-post-reporter-was-banned-from-a-trump-pence-rally-yesterday-that-should-frighten-you/?wpmm=1&wpisrc=nl_most-draw8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 Clinton has said she deleted about 50,000 emails that dealt with personal matters, citing her daughter’s wedding and her mother’s funeral as examples. All the correspondence pertaining to official business was turned over to and archived by State. Never mind that former Secretary of State Colin Powell, a Republican, has said he used a system similar to Clinton’s — and never mind that in 2007 Karl Rove deleted 22 million emails from a private server in the Bush White House — a matter about which the Beltway media said little and Republicans in Congress, like Rep. John Boehner, said nothing. www.pensitoreview.com/2015/03/18/flashback-rove-erases-22-million-white-house-emails-on-private-server-at-height-of-u-s-attorney-scandal-media-yawns/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 Nu laser ni artikeln från idag I aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23252885.ab Sedan ställer ni er frågan. Clitons egna server blev aldrig hackade. Där det fanns minst 100 topphemliga document. TV fram med saningen nu. Vilka hade troligtvis dom bästa skydden. Demokraternas privata server eller clitons egna privata servrar.. Hur fan kan kärringen komma undan med detta. Eliten skyddar henne. Men till vilket pris. Nya krig!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 20 timmar sedan, skrev John Khonken: Nu laser ni artikeln från idag I aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23252885.ab Sedan ställer ni er frågan. Clitons egna server blev aldrig hackade. Där det fanns minst 100 topphemliga document. TV fram med saningen nu. Vilka hade troligtvis dom bästa skydden. Demokraternas privata server eller clitons egna privata servrar.. Hur fan kan kärringen komma undan med detta. Eliten skyddar henne. Men till vilket pris. Nya krig!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har postat denna länk tidigare. Clinton has said she deleted about 50,000 emails that dealt with personal matters, citing her daughter’s wedding and her mother’s funeral as examples. All the correspondence pertaining to official business was turned over to and archived by State. Never mind that former Secretary of State Colin Powell, a Republican, has said he used a system similar to Clinton’s — and never mind that in 2007 Karl Rove deleted 22 million emails from a private server in the Bush White House — a matter about which the Beltway media said little and Republicans in Congress, like Rep. John Boehner, said nothing. www.pensitoreview.com/2015/03/18/flashback-rove-erases-22-million-white-house-emails-on-private-server-at-height-of-u-s-attorney-scandal-media-yawns/ Read more: http://bigmango.boards.net/thread/6079/trump-conditions-defending-allies-attacks#ixzz4Fwkci0LH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 The Reviews Are In: Conservatives Say The DNC Was 'Disaster' For The GOP. http://talkingpointsmemo.com/livewire/conservatives-agree-dnc-was-disaster-for-gop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 3 timmar sedan, skrev Khun Ken: Jag har postat denna länk tidigare. Clinton has said she deleted about 50,000 emails that dealt with personal matters, citing her daughter’s wedding and her mother’s funeral as examples. All the correspondence pertaining to official business was turned over to and archived by State. Never mind that former Secretary of State Colin Powell, a Republican, has said he used a system similar to Clinton’s — and never mind that in 2007 Karl Rove deleted 22 million emails from a private server in the Bush White House — a matter about which the Beltway media said little and Republicans in Congress, like Rep. John Boehner, said nothing. www.pensitoreview.com/2015/03/18/flashback-rove-erases-22-million-white-house-emails-on-private-server-at-height-of-u-s-attorney-scandal-media-yawns/ Read more: http://bigmango.boards.net/thread/6079/trump-conditions-defending-allies-attacks#ixzz4Fwkci0LH Jag kanske har missat något I texten. men Utredaren från CIA sa att det fanns minst 100 topphemliga document I servern. Det är inte något jag hittat på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 3 timmar sedan, skrev John Khonken: Jag kanske har missat något I texten. men Utredaren från CIA sa att det fanns minst 100 topphemliga document I servern. Det är inte något jag hittat på. http://www.businessinsider.com/why-didnt-the-fbi-charge-hillary-clinton-2016-7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Utan läsa vet jag att Cliton blev friad. Har du också läst vad han säger. Det fanns topphemligt matrial . Svar ja eller nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 12 minuter sedan, skrev wUThai: Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 20 minuter sedan, skrev Tallviking: Kom osökt att tänka på en annan affärsman med maktambitioner, hehe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 1 timme sedan, skrev John Khonken: Utan läsa vet jag att Cliton blev friad. Har du också läst vad han säger. Det fanns topphemligt matrial . Svar ja eller nej Spelar ingen roll, hon blev ju friad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Där har vi olika åsikter. JAG anser att lika inför lagen ska gälla. Eller vad tycker du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 1 timme sedan, skrev John Khonken: Där har vi olika åsikter. JAG anser att lika inför lagen ska gälla. Eller vad tycker du. Comey described Clinton's email practices as "extremely careless" and noted that there was "evidence of potential violations of the statutes regarding the handling of classified information." Still, Comey said that "no reasonable prosecutor would bring such a case" against Clinton, and the Justice Department formally closed the investigation Wednesday. "Prosecutors necessarily weigh a number of factors before bringing charges," Comey said at a Tuesday press conference. "There are obvious considerations, like the strength of the evidence, especially regarding intent." Some legal experts say carelessness doesn't constitute sufficient intent for a prosecutor to bring a case against Clinton. http://www.businessinsider.com/why-didnt-the-fbi-charge-hillary-clinton-2016-7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 (ändrad) Om tar ett annat exempel till dig eller till ditt alter ego. Cliton hade på sin private mailserver minst 100 topphemliga document som inte var skyddade. Alla riktiga hackers hade kommit åt detta om dom ville. Och ingen fick en chans att utreda om det hänt eller inte. Sen har vi våran Edvard S . Kommer han tillbaka till Usa då är det kriksrätt. Det är vad jag menar med lika inför lagen Sedan har cliton som blev friad för sina misstag. Det är helt rätt. Ni har en annan polare I Taxen som inte gjorde något fel. Där tyckte väl ni två att det var perfekt att militären gick in kastade ut han. Cliton stoppar sina pengar I en fond som hon och hennes nära sköter. Taxen stoppade sina pengar I familjens ficka. Båda saknade insyn. Märklig dubbelmoral enligt mig. Ni får gärna förklara skillnaden för mig. ps jag vet att taxen tog statens pengar och cliton får pengar för vissa tjänster Ändrades Juli 31, 2016 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 8 timmar sedan, skrev John Khonken: Om tar ett annat exempel till dig eller till ditt alter ego. Cliton hade på sin private mailserver minst 100 topphemliga document som inte var skyddade. Alla riktiga hackers hade kommit åt detta om dom ville. Och ingen fick en chans att utreda om det hänt eller inte. Sen har vi våran Edvard S . Kommer han tillbaka till Usa då är det kriksrätt. Det är vad jag menar med lika inför lagen Sedan har cliton som blev friad för sina misstag. Det är helt rätt. Ni har en annan polare I Taxen som inte gjorde något fel. Där tyckte väl ni två att det var perfekt att militären gick in kastade ut han. Cliton stoppar sina pengar I en fond som hon och hennes nära sköter. Taxen stoppade sina pengar I familjens ficka. Båda saknade insyn. Märklig dubbelmoral enligt mig. Ni får gärna förklara skillnaden för mig. ps jag vet att taxen tog statens pengar och cliton får pengar för vissa tjänster Det finns ingen likhet inför lagen, inte ens i Sverige. Rika och högt uppsatta människor kommer alltid lindrigare undan. Har du övriga klagomål får du vända dig till FBI och det amerikanska rättsväsendet. På tal om likhet inför lagen GDB´s republikanska regering raderade 22 miljoner e-mejl som fanns på en server i Vita huset. Men som sagt det finns ingen likhet inför lagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 Där har du rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 (ändrad) Warren Buffett challenged Donald Trump Monday to discuss their tax returns publicly. http://money.cnn.com/2016/08/01/news/economy/warren-buffett-donald-trump-tax-returns/index.html?sr=fbCNN080216warren-buffett-donald-trump-tax-returns1212AMStoryLink&linkId=27178045 -Här ligger en en hund begraven annars hade Trump som tidigare presidenter gjort visat sina papper. Kanske han inte tjänar så mycket som han påstår, kanske han inte ger så mycket till välgörenhet som han påstår, något är det som inte stämmer. Ändrades Augusti 2, 2016 av Khun Ken Kommentar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Humle och Dumle. The controversy over Donald Trump's ties to Russia, explained. http://www.vox.com/2016/7/27/12271042/donald-trump-russia-putin-hack-explained Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Nu har de riktiga tungviktarna bland kapitalisterna börjat att såga DT offentligt. http://www.di.se/artiklar/2016/8/2/buffet-hudflangde-trump/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts