Bibben Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 13 minuter sedan, skrev Tallviking: Vilken "teori" är det jag hela tiden upprepar ? Du har mer rätt än du tror om medborgarskapet. Min mor är från USA. Att ju mer du upprepar något så blir det till slut en sanning, finns säkert nåt finare ord för det men det kan jag inte. Du har ju haft ett mantra om SD och Trump en längre tid, så kan bara tolka det som att du försöker få oss att tycka som dig i den frågan. Att de är de man ska rösta på. Mata på ett tag till så har du omvänt även KK till din positivism och övertygelse om SD och Trump. Jaha, där ser man, jag är kanske lite synsk manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 21 minuter sedan, skrev Bibben: Att ju mer du upprepar något så blir det till slut en sanning, finns säkert nåt finare ord för det men det kan jag inte. Du har ju haft ett mantra om SD och Trump en längre tid, så kan bara tolka det som att du försöker få oss att tycka som dig i den frågan. Att de är de man ska rösta på. Mata på ett tag till så har du omvänt även KK till din positivism och övertygelse om SD och Trump. Jaha, där ser man, jag är kanske lite synsk Att jag tycker väldigt illa om Trump och det han står för, hur han beter sig och hur det skulle kunna bli med honom vid makten är jag väl knappast särskilt ensam om ? Och om du inte håller med om det får du väl istället förklara hur bra det blir om han vinner istället för att använda personangreppsmetoden som tyvärr verkar vara Trumps främsta egenskap ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 20 minuter sedan, skrev Tallviking: Att jag tycker väldigt illa om Trump och det han står för, hur han beter sig och hur det skulle kunna bli med honom vid makten är jag väl knappast särskilt ensam om ? Och om du inte håller med om det får du väl istället förklara hur bra det blir om han vinner istället för att använda personangreppsmetoden som tyvärr verkar vara Trumps främsta egenskap ! Jaså, jag trodde du tyckte om honom så ofta som du nämner honom, särskilt i samband med SD. Du får vara lite tydligare isf. Jag önskar att han vinner (men tror det inte) av ett skäl egentligen, och det är att det skulle vara kul/intressant hur en enormt framgångsrik företagsledare skulle sköta USA ist.f proffspolitiker. Där har du min förklaring. Var har du valt att lägga världskongressen för ditt designföretag i år? Hoppas du inte åker till LOS innan och blir sjuk, ta det efteråt isf. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 Jaså, jag trodde du tyckte om honom så ofta som du nämner honom, särskilt i samband med SD. Du får vara lite tydligare isf. Jag önskar att han vinner (men tror det inte) av ett skäl egentligen, och det är att det skulle vara kul/intressant hur en enormt framgångsrik företagsledare skulle sköta USA ist.f proffspolitiker. Där har du min förklaring. Var har du valt att lägga världskongressen för ditt designföretag i år? Hoppas du inte åker till LOS innan och blir sjuk, ta det efteråt isf. Vi skulle varit i Sydafrika men regeringen där har problem med ekonomin sedan kursen för randen stördykt jämfört med dollarn så nu satsar vi på wien i Österrike nästa år istället Men vad har det med DT att göra ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 24 minuter sedan, skrev Tallviking: Vi skulle varit i Sydafrika men regeringen där har problem med ekonomin sedan kursen för randen stördykt jämfört med dollarn så nu satsar vi på wien i Österrike nästa år istället Men vad har det med DT att göra ? Absolut ingenting men var nyfiken, tycker om dina rapporter från dessa träffar. Sett fram mot denna, SA är trevligt och skulle varit kul att få din syn på det. Tack vare dig så ligger Toronto högt upp på listan nu, gjorde det inte innan. Och på tal om T, så tyckte jag detta var lite roligt http://www.iflscience.com/plants-and-animals/two-worlds-largest-rodents-run-toronto-zoo/ manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 Sedan länge känt att DT vill bygga murar. Nu vill han också bestämma över pressen. Washington Post portas av Trumphttp://www.aftonbladet.se/nyheter/article22999134.ab Påminner en del om gamla öst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 Han är iaf handlingskraftig, nu har han även löst Zika-problemet. Här är en liten lista på saker som han har gjort: http://edition.cnn.com/2016/06/13/politics/donald-trump-takes-credit-for-things/index.html?sr=fbCNN061316donald-trump-takes-credit-for-things1018PMVODtopLink&linkId=25506161 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 50 bra saker med TRUMP http://www.bbc.com/news/election-us-2016-36253275?ocid=socialflow_facebook&ns_mchannel=social&ns_campaign=bbcnews&ns_source=facebook manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 Ett stort Grattis till Donald Trump som fyller 70 idag, hipp hipp hurra hurra http://edition.cnn.com/2016/06/14/politics/donald-trump-birthday-70-years-old/index.html manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 20, 2016 Dela Inlagd Juni 20, 2016 Apple drar in sitt stöd på grund av Trump Apple har tidigare stöttat både Republikanernas och Demokraternas kommande partikonvent. Men nu drar företaget tillbaka sitt stöd till Republikanerna. Anledningen är Donald Trumps uttalanden om kvinnor, immigranter och minoriteter, skriver Politico. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23033822.ab Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juni 21, 2016 Dela Inlagd Juni 21, 2016 On 2016-06-20 at 07:23, skrev Tallviking: Apple drar in sitt stöd på grund av Trump Apple har tidigare stöttat både Republikanernas och Demokraternas kommande partikonvent. Men nu drar företaget tillbaka sitt stöd till Republikanerna. Anledningen är Donald Trumps uttalanden om kvinnor, immigranter och minoriteter, skriver Politico. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23033822.ab Ytterligare företag som drar tillbaka sitt stöd för republikanerna. http://talkingpointsmemo.com/livewire/companies-wont-fund-gop-convention Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 21, 2016 Dela Inlagd Juni 21, 2016 Surt för dem när DT vinner sen... hahaha manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 22, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2016 17 timmar sedan, skrev Bibben: Surt för dem när DT vinner sen... hahaha Det återstår ju att se... Donald Trump äger aktier i Apple. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 22, 2016 Dela Inlagd Juni 22, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2016 Dela Inlagd Juni 22, 2016 Det återstår ju att se... Donald Trump äger aktier i Apple. Herr Chang har talat. Det gör väl du med ? Skickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 23, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2016 14 timmar sedan, skrev Tallviking: Det gör väl du med ? Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja, hur så? Jag har ju inte ens rösträtt i USA... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 23, 2016 Dela Inlagd Juni 23, 2016 Ja, hur så? Jag har ju inte ens rösträtt i USA... Herr Chang har talat. Så aktieinnehav i Apple påverkar inte Apple och där är du och DT på lika läge Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 23, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2016 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev Tallviking: Så aktieinnehav i Apple påverkar inte Apple och där är du och DT på lika läge Ähum... poängen var väl att innehav av presidentämbetet ger en del makt, även över Apple oavsett aktieinnehav eller inte. Donald Trump är kanske mindre benägen att, om han får denna makt, utnyttja den mot just Apple om han har kvar sina aktier då. Herr Chang har talat. Ändrades Juni 23, 2016 av Herr Chang stavfel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 23, 2016 Dela Inlagd Juni 23, 2016 25 minuter sedan, skrev Herr Chang: Ähum... poängen var väl att innehav av presidentämbetet ger en del makt, även över Apple oavsett aktieinnehav eller inte. Donald Trump är kanske mindre benägen att, om han får denna makt, utnyttja den mot just Apple om han har kvar sina aktier då. Herr Chang har talat. Tror ärligt talat Apple skiter i det. Trodde nästan dom orden borde komma från dig ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 24, 2016 Dela Inlagd Juni 24, 2016 Så dribblar Trump donationer till sina egna företag Donald Trumps kampanj är nära bankrutt samtidigt som han beskylls för att föra över donationer till egna företag. Under tiden drar Hillary Clinton ifrån. http://www.expressen.se/geo/sa-dribblar-trump-donationer-till-sina-egna-foretag/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juni 24, 2016 Dela Inlagd Juni 24, 2016 Donald duck skulle vara en mycket bra ledare i världen just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 Moody´s Blues. http://www.real-time-with-bill-maher-blog.com/index/2016/6/29/moodys-blues Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 Trump blåser småhantverkare. "Little guy" contractors still angry at Trump Taj bankruptcy. http://bigstory.ap.org/article/10bbe40a86774bac9ad1fbd3a936c808/little-guy-contractors-still-angry-trump-taj-bankruptcy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 Bevis på innovativt entreprenörskap och ledarskap, samt en utomordentligt god förhandlare manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 Så här ska det bli ordning med USAs TRUMP-kort manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts