John Khonken Inlagd Juli 29, 2021 Dela Inlagd Juli 29, 2021 Tycker du det. Jag tycker han ser ut att äga allt. Har du sett hans rallys i jämförelse med Bidens. Trump fick 74 miljoner röster Biden 81 miljoner. Tror du på det?????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 29, 2021 Dela Inlagd Juli 29, 2021 20 minutes ago, John Khonken said: Tycker du det. Jag tycker han ser ut att äga allt. Har du sett hans rallys i jämförelse med Bidens. Trump fick 74 miljoner röster Biden 81 miljoner. Tror du på det?????? Jag har sett hans anhängare som FBI jagar med blåslampa https://www.fbi.gov/wanted/capitol-violence Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 29, 2021 Dela Inlagd Juli 29, 2021 1 timme sedan, skrev John Khonken: Tycker du det. Jag tycker han ser ut att äga allt. Har du sett hans rallys i jämförelse med Bidens. Trump fick 74 miljoner röster Biden 81 miljoner. Tror du på det?????? Jag förstår att du inte tror på verkligheten, men någon gång måste du sluta med alternativ fakta och fake news. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 29, 2021 Dela Inlagd Juli 29, 2021 6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Jag förstår att du inte tror på verkligheten, men någon gång måste du sluta med alternativ fakta och fake news. "Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true.” Homer Simpson "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 29, 2021 Dela Inlagd Juli 29, 2021 (ändrad) 1 hour ago, John Khonken said: Tycker du det. Jag tycker han ser ut att äga allt. Har du sett hans rallys i jämförelse med Bidens. Trump fick 74 miljoner röster Biden 81 miljoner. Tror du på det?????? Det är lite svårt att veta vems inlägg du besvarade, men det är klart: Du har ju bara varit medlem här i 13 år så du behöver väl lite längre tid på dig för att förstå funktionerna här på forumet. Nåväl, jag tar mig ändå friheten att (också) svara som närmast stående till ditt inlägg: Det där med rallies säger inte så mycket, även Kim Jong Un, Xi Jinping, General Prayuth och till och med Stefan Löfven brukar dra rätt mycket folk. Fattar du poängen? Ändrades Juli 29, 2021 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 29, 2021 Dela Inlagd Juli 29, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 31, 2021 Dela Inlagd Juli 31, 2021 Vi måste gratulera Nancy P till denna underbara framgång https://www.dn.se/varlden/kongressen-far-ta-del-av-trumps-deklarationer/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 31, 2021 Dela Inlagd Juli 31, 2021 (ändrad) On 7/31/2021 at 12:14 PM, John Khonken said: Vi måste gratulera Nancy P till denna underbara framgång https://www.dn.se/varlden/kongressen-far-ta-del-av-trumps-deklarationer/ Undrar hur mycket det satsades på att ta reda på dom försvunna biljonerna $ ? Ändrades Augusti 6, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 (ändrad) Mystiken tätnar . Fyra poliser som kunde vittna i stormningen av Kapitolium har tagit självmord. Ashley Babbits kvarlevor kremerades direkt.Ingen åtalad för mordet. Ingen är åtalad för bombattentatet dagen innan. Sitter över 400 st Trump anhängare i fängelse utan rättegång . Luktar demokrati eller ? Är det ett försöka sopa igen spåren så vi aldrig får reda på sanningen vad som hände. Ändrades Augusti 6, 2021 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 12 minutes ago, John Khonken said: Mystiken tätnar . Fyra poliser som kunde vittna i stormningen av Kapitolium har tagit självmord. Ashley Babbits kvarlevor kremerades direkt.Ingen åtalad för mordet. Ingen är åtalad för bombattentatet dagen innan. Sitter över 400 st Trump anhängare i fängelse utan rättegång . Luktar demokrati eller ? Är det ett försöka sopa igen spåren så vi aldrig får reda på sanningen vad som hände. Vilka spår? Vad är det för konspiration du anar nu? Var allt bara en "false flag" iscensatt av kommunister? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 4 minutes ago, spooncreek said: Vilka spår? Vad är det för konspiration du anar nu? Var allt bara en "false flag" iscensatt av kommunister? Nej hur kan du tro det när poliser öppnar grindar och vinkar in folk. Men kanske det bara var en tillfällighet? Kanske poliser som bara var trumpanhängare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Precis nyss, skrev Mr atm: Nej hur kan du tro det när poliser öppnar grindar och vinkar in folk. Men kanske det bara var en tillfällighet? Kanske poliser som bara var trumpanhängare. Fake news och alternativ fakta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 (ändrad) 39 minutes ago, Mr atm said: Nej hur kan du tro det när poliser öppnar grindar och vinkar in folk. Men kanske det bara var en tillfällighet? Kanske poliser som bara var trumpanhängare. Jamen, berätta för oss andra hur det ligger till nu då. Var inte blyg. Var de kommunister, eller köpta av kommunisterna? Var de kanske inte ens poliser? Är det inga självmord utan mord som skett för att sopa igen spåren? Berätta nu, och gör det gärna så trovärdigt så att du kan stå för det om du kan behöva berätta dina teser för dessa polisers sörjande familjer. Eller kanske @John Khonkenkan bistå med vad han menar med att "sopa igen spåren"? Ändrades Augusti 6, 2021 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Spoonis . Inga fulingar igen. Vad är du inte förstår vad jag skrev ovan. Jag skriver bara fakta. Om du inte tror dom får du kolla själv och motbevisa vad jag säger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 6 minuter sedan, skrev John Khonken: Spoonis . Inga fulingar igen. Vad är du inte förstår vad jag skrev ovan. Jag skriver bara fakta. Om du inte tror dom får du kolla själv och motbevisa vad jag säger. Du gör en BTT, påstår saker utan bevis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 OCH. Leta själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 1 minut sedan, skrev John Khonken: OCH. Leta själv Nä, jag letar inte efter fake news och alternativ fakta samt konspirationsteorier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 1 timme sedan, skrev HuaHindinnge: Fake news och alternativ fakta! Det finns på film. Om det sedan är iscensatt eller om polisen verkligen släppte in dom är svårt att veta. Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 (ändrad) 1 hour ago, spooncreek said: Jamen, berätta för oss andra hur det ligger till nu då. Var inte blyg. Var de kommunister, eller köpta av kommunisterna? Var de kanske inte ens poliser? Är det inga självmord utan mord som skett för att sopa igen spåren? Berätta nu, och gör det gärna så trovärdigt så att du kan stå för det om du kan behöva berätta dina teser för dessa polisers sörjande familjer. Eller kanske @John Khonkenkan bistå med vad han menar med att "sopa igen spåren"? Ingen aning. Enda jag såg var att poliser öppnade upp grindarna för folket och vinkade in dom. Ändrades Augusti 6, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Det är spännande nu. Vem vinner ARIZONA MOT GEORGIA= Just nu leder Georgia med 1-0. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 2 timmar sedan, skrev Mr atm: Ingen aning. Enda jag såg var att poliser öppnade upp grindarna för folket och vinkade in dom. Den polisen var syssling till Trump. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 21 minuter sedan, skrev John Khonken: Det är spännande nu. Vem vinner ARIZONA MOT GEORGIA= Just nu leder Georgia med 1-0. NFL? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 (ändrad) 1 hour ago, Esspe said: NFL? Det måste bli (Arizona) Cardinals vs (Atlanta) Falcons? Ibland chockar han, Khonken, med sina sportkunskaper. Men 1-0 låter lite fel. Kan det vara 11-0? Ändrades Augusti 6, 2021 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2021 Dela Inlagd Augusti 8, 2021 Det där med sanning och inte är väldigt inne just nu. Ett exempel just nu är valet i Usa. Ett gäng påstår att valet var det säkraste som någonsin hållits. Medan motståndarna säger tvärtom. Vem har rätt och vem ljuger. Vem har kört propaganda hela tiden. Till helgen hålls ett möte där alla fakta för alla delstater gås igenom. 10-12 aug. Sänds live Alla kan lyssna och bilda sig en egen uppfattning eller göra som vanligt. Stoppa huvudet i sanden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 8, 2021 Dela Inlagd Augusti 8, 2021 51 minutes ago, John Khonken said: Det där med sanning och inte är väldigt inne just nu. Ett exempel just nu är valet i Usa. Ett gäng påstår att valet var det säkraste som någonsin hållits. Medan motståndarna säger tvärtom. Vem har rätt och vem ljuger. Vem har kört propaganda hela tiden. Till helgen hålls ett möte där alla fakta för alla delstater gås igenom. 10-12 aug. Sänds live Alla kan lyssna och bilda sig en egen uppfattning eller göra som vanligt. Stoppa huvudet i sanden Vem håller i det då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts