Jump to content

Öppen grupp  ·  130 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump

Herr Chang

Recommended Posts

On 2021-02-07 at 10:57, skrev Surin P3:

Jobbigt är när ölen är slut och man verkligen inte kan få tag i mer för tillfället. 

Att kalla artikeln för att stå upp för demokrati är inte jobbigt alls, utan bara visar på att vi även i detta fallet tolkar text olika. 

Skulle vara intressant att få läsa hur du tolkar den?

/Krille

Dela på andra sajter

• Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

1232

• spooncreek

569

• Tallviking

356

• Khun Ken

336

On 2021-02-08 at 17:11, skrev spooncreek:

Om du hade läst vad andra skriver i den här tråden, istället för att bara kräkas ur dig dina egna åsikter, så finns det ett antal inlägg från igår om hennes artikel. Att du inte tar och läser de inläggen istället och levererar din egen analys?

Det har jag missat. Vem har skrivit om artikeln här på MPR mer än jag. Och sakfrågan. Vad tyckte DU om artikeln. Hade Molly allt fel eller hade hon något rätt enligt dig. 

Dela på andra sajter

Senat is the key enligt Q

Tänka sig dom spelar Trumpen helt i händerna. Är folket som sitter i senaten totalt korkade

Dela på andra sajter

2 minutes ago, John Khonken said:

Senat is the key enligt Q

Tänka sig dom spelar Trumpen helt i händerna. Är folket som sitter i senaten totalt korkade

Ja, man kan iofs ifrågasätta kompetensen i senaten, men det är än värre ställt i representanthuset skulle jag säga. Där sitter ju t.ex en som tror att skogsbränderna i Kalifornien startades av laservapen från rymden som var finansierade av judiska bankirer. Det låter väl korkat om nått, eller vad säger du?

Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev John Khonken:

Första dagen i nya Hollywood filmen var total katastrof. Snacka om att slösa Amerikanarnas pengar

Så du tycker alltså att senaten inte ska få utföra sin plikt enligt konstitutionen. Det är ett odemokratiskt tankesätt.

Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev spooncreek:

Ja, man kan iofs ifrågasätta kompetensen i senaten, men det är än värre ställt i representanthuset skulle jag säga. Där sitter ju t.ex en som tror att skogsbränderna i Kalifornien startades av laservapen från rymden som var finansierade av judiska bankirer. Det låter väl korkat om nått, eller vad säger du?

Jag skrev senaten . Det andra skiten kan dom leka med hur mycket dom vill. Är inte intresserad

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Så du tycker alltså att senaten inte ska få utföra sin plikt enligt konstitutionen. Det är ett odemokratiskt tankesätt.

Du hänvisar till konstitutionen som du inte vet ett skit om. Läs på läs på. Kanske jag talar om vad som står i konstitutionen om den här frågan.

Borde inte senaten plikt vara att föra väljarnas synpunkter för ett bättre Amerika

Dela på andra sajter

17 minutes ago, John Khonken said:

Jag skrev senaten . Det andra skiten kan dom leka med hur mycket dom vill. Är inte intresserad

mmmm, jag förstår vilka du menar. Svårt att bestämma egentligen vem som är den mest korkad av Hawley & Cruz, eller håller du inte med? Jag lutar nog ändå åt Cruz, som trots att han vid flertalet tillfällen blivit förödmjukad av Trumpen, nu är hans största supporter i senaten. Det kan man kalla korkat. Eller tycker du det är Hawley?

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Du hänvisar till konstitutionen som du inte vet ett skit om. Läs på läs på. Kanske jag talar om vad som står i konstitutionen om den här frågan.

Borde inte senaten plikt vara att föra väljarnas synpunkter för ett bättre Amerika

Det är uppenbart att du inte vet något om konstitutionen. Och senaten gör det du skriver i sista meningen. 

Dela på andra sajter

On 2021-02-08 at 16:45, skrev John Khonken:

Annars kan du läsa Molly Ball i Time magazin. Där hon talar om hur dom gjorde för att vinna valet

Kontaktade Putin?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Det är uppenbart att du inte vet något om konstitutionen. Och senaten gör det du skriver i sista meningen. 

HH nu går vi ner på din nivå. barnstadiet. Vem är president i Usa  . Är det Donald J Trump ????

Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev John Khonken:

HH nu går vi ner på din nivå. barnstadiet. Vem är president i Usa  . Är det Donald J Trump ????

Biden är president, trodde du hade accepterat det.

Dela på andra sajter

Det här var rätt kul tycker jag: Ted Cruz, dvs den senator som nu stöttar Trumpen mest  avseende det påstådda valfusket,  utmanade ju honom 2016 om att bli republikanernas presidentkandidat, men förlorade i primärvalet.

Dock vann han någon eller några delstater som t.ex Iowa. Vad gjorde Trumpen då? Jo, påstod att Cruz seger berodde på valfusk. 😄😄.

trumpcruzfraud.thumb.PNG.183982d58e657fdb9bc616508ffae304.PNG

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev spooncreek:

Det här var rätt kul tycker jag: Ted Cruz, dvs den senator som nu stöttar Trumpen mest  avseende det påstådda valfusket,  utmanade ju honom 2016 om att bli republikanernas presidentkandidat, men förlorade i primärvalet.

Dock vann han någon eller några delstater som t.ex Iowa. Vad gjorde Trumpen då? Jo, påstod att Cruz seger berodde på valfusk. 😄😄.

The ultimate "bad loser" !!

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev spooncreek:

Det är väl det ultimata beviset?

Trumpen kan alltså omöjligt förlora ett val, skulle han ändå göra det så är det endast på grund av valfusk..

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

1 minute ago, MaiChai said:

Det är väl det ultimata beviset?

Trumpen kan alltså omöjligt förlora ett val, skulle han ändå göra det så är det endast på grund av valfusk..

När vi nu är inne på temat så ansåg han ju att det var valfusk även när han vann mot Clinton 2016. Egot fixade inte att han förlorade "popular vote".

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Biden är president, trodde du hade accepterat det.

Bra då förstod du frågan.Nästa fråga är då väldigt svår. Vad är då Donald J Trump. Börja nu inte smutskasta personen utan håll dig till sakfrågan

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev John Khonken:

Bra då förstod du frågan.Nästa fråga är då väldigt svår. Vad är då Donald J Trump. Börja nu inte smutskasta personen utan håll dig till sakfrågan

Den enda president som blivit ställd inför riksrätt två gånger.

Ändrades av Esspe

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev John Khonken:

En överviktig golfare med en trophy wife?

En före detta president som till synes inte klarade av att förlora i ett enligt alla instanser korrekt val och därför försökte att genomföra en kupp för att hålla sig kvar vid makten?

En pin-up bild vid sängen för alla trumpister?

Han är mycket olika saker nu beroende på vem du frågar men jag vet inte vad du är ute efter...

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev John Khonken:

Inte president. Jaaaaaa. 

Jag hade väl rätt?

Dela på andra sajter

Har sett att det nu går handla terminer på Trump for President 2024 :-)

Någon som tagit någon position där?

/ SatanG 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

T=tokig

R=rabbiat

U=uber

M=maktgalen

P=paranoid

Dela på andra sajter

Trump är en kopia på Tysklands Hitler.

Kan konsten att manipulera de som endast har huvudet till att hänga kepsen på.

En sjuinnihelvetes tur att alla jänkare inte är lika imbecilla.

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...