Hobbe Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 På tal om att ljuga ................... https://fb.watch/1Hvsi8CjOy/ Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 Trump agerar inte som någon som vill behålla makten. Han agerar som någon som inte vill hamna i fängelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 Det ligger en del i det. Bara de mest indoktrinerade vägra att inse det uppenbara, eller hur @John Khonken? Du som ständigt kritiskt granskar och ifrågasätter håller säkert med om det. Du får göra en insats nu tillsammans med mig att sprida budskapet bland de 3% som ännu inte fattat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 1 timme sedan, skrev Batting: Trump agerar inte som någon som vill behålla makten. Han agerar som någon som inte vill hamna i fängelse. Nej. Han agerar som någon med den mentala störning han har normalt gör och inser inte följderna av sitt agerande Han är och förblir en klassisk Narcissist ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 20 minuter sedan, skrev spooncreek: Det ligger en del i det. Bara de mest indoktrinerade vägra att inse det uppenbara, eller hur @John Khonken? Du som ständigt kritiskt granskar och ifrågasätter håller säkert med om det. Du får göra en insats nu tillsammans med mig att sprida budskapet bland de 3% som ännu inte fattat. Spooncreek Som du skriver. Jag är en av Marcus 3 %. Där har du rätt. Att Marcus har läst någonstans får stå för honom. Jag har också läst. Trump har inte presenterat några bevis. Till vem då. Ett åtal är inlämnat för granskning. Två till ska lämnas i den här veckan och sju ytterligare. Sen får Marcus och alla andra tro vad ni vill. Jag avvaktar och följer lagen hur ett val i USA går till. Inte vad media skriver eller vad någon annan skriver. Kul ska det bli spooncreek. Det kan jag lova . Jag skriver som jag gör hela tiden THE GAME IS NOT OVER BEFORE THE FAT LADY SINGS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 (ändrad) 4 minutes ago, John Khonken said: Spooncreek Som du skriver. Jag är en av Marcus 3 %. Där har du rätt. Att Marcus har läst någonstans får stå för honom. Jag har också läst. Trump har inte presenterat några bevis. Till vem då. Ett åtal är inlämnat för granskning. Två till ska lämnas i den här veckan och sju ytterligare. Sen får Marcus och alla andra tro vad ni vill. Jag avvaktar och följer lagen hur ett val i USA går till. Inte vad media skriver eller vad någon annan skriver. Kul ska det bli spooncreek. Det kan jag lova . Jag skriver som jag gör hela tiden THE GAME IS NOT OVER BEFORE THE FAT LADY SINGS Tyvärr John Konken men du är inte direkt känd för att ha rätt. Mitt blygsamma råd: låt det sjunka in långsamt från nu, så att chocken inte blir total när din feta dam sjungit: Trump är en loser. Ändrades November 11, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 Spoon Trumpen kan mycket väl förlora . Till skillnad mot dig inväntar jag resultatet . Inte som du firar i förskott. Det är dumt riktigt dumt. Ett råd ska du få. Varför inte vänta tills elektorerna röstar. Då har du svart på vit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 (ändrad) Khonk Din humor är ibland svår att förstå, men det där med elektorerna var högklassigt. Jag skrattar än. Ändrades November 11, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 spooncreek När jag får rätt. vad säger du då??????????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 spooncreek Då kan vara med i klanen som hyllar mig hela tiden. Du borde känna dig stolt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 (ändrad) John Khonken Det är ju redan avgjort, du har fel. Eller menar du om du får rätt på stryket nästa vecka? Då får du ett grattis. Tar för övrigt gärna emot raden i förhand. Ska lämna in en rad denna vecka och behöver en indikation på vilka matcher jag INTE ska spika. Ändrades November 11, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 Spooncreek Vad är avgjort. Och så fall. Var har du läst det?????? Ps nu blir det ännu roligare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 6 minuter sedan, skrev John Khonken: spooncreek Då kan vara med i klanen som hyllar mig hela tiden. Du borde känna dig stolt Har svårt att tänka mig Spooncreek som tredje medlem i din fan-club tillsammans med mr atm och Ken. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 15 minuter sedan, skrev John Khonken: Spoon Trumpen kan mycket väl förlora . Till skillnad mot dig inväntar jag resultatet . Inte som du firar i förskott. Det är dumt riktigt dumt. Ett råd ska du få. Varför inte vänta tills elektorerna röstar. Då har du svart på vit. Elektorerna röstar som deras stat har röstat. Annars är det totalt 0 (noll) demokrati. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 5 minuter sedan, skrev John Khonken: Spooncreek Vad är avgjort. Och så fall. Var har du läst det?????? Ps nu blir det ännu roligare Ta en fotbollsmatch. Ena laget leder med 5-0. Det är 1 minut kvar. Det lag som ligger under klarar och överklagar målen till domaren. Undrar vem som kommer att vinna. Hur ska det gå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 (ändrad) Khonken, Det stod ju bland annat att läsa i inlägget jag publicerade som startade denna diskussion. Du kanske inte läste det? Om det är så att du väljer att bortse från vad såväl Demokratiska och Republikanska valobervatörer säger, så kanske du har större förtroende för konservativa medier. De har också deklarerat Trump som vinnare, för flera dagar sedan. Men du kanske mest läser de media som förespråkar våld och revolt som en lösning på det olycksaliga faktum att Trumpen förlorade? Trist. Ändrades November 11, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 Enligt Decision Desk HQ har president Donald Trump nu tagit hem segern i delstaten Alaska, som totalt innehar tre elektorer. Det innebär att Trump nu har totalt 217 elektorsröster. Fortfarande återstår rösträkning i Georgia, Arizona och North Carolina. Källa AB. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 BREAKING: Georgia announces a full hand recount of the presidential election in the state. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Spooncreek Vad är avgjort. Och så fall. Var har du läst det?????? Ps nu blir det ännu roligare Förstår inte vart du får allting i från. du kan inte på allvar mena att Trump har vunnit valet. Först får vi hoppas att du har fel som vanligt och att som det ser ut, rösträkningen är OK. Du har inte haft rätt en gång förstår inte hur du orkar nedvärdera dej själv på detta vis Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 1 minut sedan, skrev Boa52: Förstår inte vart du får allting i från. du kan inte på allvar mena att Trump har vunnit valet. Först får vi hoppas att du har fel som vanligt och att som det ser ut, rösträkningen är OK. Du har inte haft rätt en gång förstår inte hur du orkar nedvärdera dej själv på detta vis Huva Hmm på tal om att nedvärdera sig själv.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 1 minut sedan, skrev berlitz: Hmm på tal om att nedvärdera sig själv.... Förklara är du snäll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 Fan boys. Ni är skitkul hela bunten. Helt fantastiska faktiskt. Var är Fakta Fakta fakta. Härligt sponnen att du är med i min klan. För att klara inträdes provet måste lära dig fakta och mera fakta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 12 minuter sedan, skrev John Khonken: Fan boys. Ni är skitkul hela bunten. Helt fantastiska faktiskt. Var är Fakta Fakta fakta. Härligt sponnen att du är med i min klan. För att klara inträdes provet måste lära dig fakta och mera fakta Apropå fakta så väntar vi fortfarande med spänning på börskraschen 2017 å div annat som du sagt så fakta fakta fakta är kanske ett skönt alternativ i din gemenskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 (ändrad) Är det för du inte kan läsa. Här talar vi om Trumpen. Fakta verkar du inte heller förstå. Fakta gör så att man kan ta beslut. Våga inte ha en egen uppfattning . Det är farligt idag. Åsikspolisen här på MPR kan banna dig. Ändrades November 11, 2020 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 11, 2020 Dela Inlagd November 11, 2020 10 minuter sedan, skrev John Khonken: Är det för du inte kan läsa. Här talar vi om Trumpen. Fakta verkar du inte heller förstå. Fakta gör så att man kan ta beslut. Våga inte ha en egen uppfattning . Det är farligt idag. Åsikspolisen här på MPR kan banna dig. Misstänker att det är mig du citerar? Trumpen är bara trumpen så som trumpen kan vara, inget att vara trumpen över. är det ett ord i ordlistan du ska akta dig för är det ordet fakta, till och med redaktionen på en ding ding värld skullle avråda dig ifrån det ordet. min åsikt är klar, en trumpen hen hör hemma på en kycklingfarm och inte i möblerade rum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts