Efraim Barkbit Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 Precis nyss, skrev M33: Fan menar du nog. Tyvärr ingen GT idag då jag inte köpt tonic. Men gud skall veta att jag stavar bättre på GT än vad du verkar göra ”nykter”. GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 1 minut sedan, skrev Efraim Barkbit: GT Skönt att du missade att sär skriva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 1 minut sedan, skrev M33: Skönt att du missade att sär skriva. Vinäger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 14 minuter sedan, skrev M33: Skönt att du missade att sär skriva. Sär skriva en g t ’vem tror du på? T/J år ju fakriskt tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 Fan men kan inte avgöra ett val via furu eller ett.stackare som tar en Örgryte-öl måste man se på använderroch dom som ser vad som händer i verkligheten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 28 minuter sedan, skrev M33: Skönt att du missade att sär skriva. 1800 dödsfall igår. Trump gör verkligen allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 5 timmar sedan, skrev Alarik: Och vet ni vem detta är och vad han kan bli? Kör en Clirre. Framtida presidenten och The First Gentleman of USA. Mr Douglas Emhoff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 2 timmar sedan, skrev Efraim Barkbit: Glöm inte att TV4 tog in AA i studion, man är ju djupt impad av deras professionellia ståndpunkt Hade hon sympatiserat med Joe Biden så hade det varit okej, eller hur? Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 4 timmar sedan, skrev Bananen: Hade hon sympatiserat med Joe Biden så hade det varit okej, eller hur? Sympatiserade hon med Trump? Säger det mest om Anka, Trump eller båda? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Inte orkat kolla så mycket senaste dygnet men i mitt tycke så är det värsta när SVT (?) har Reinfeldt som expert. På vilka grunder då? Samt att han är vår tids störste landsförrädare. Sänkte landet, tvärtom emot vad Trump försöker göra, han må vara en tölp men han sätter USA i första hand, all heder för det. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 (ändrad) Nu börjar det hända grejer. Just nui Georgia bara 1800 röster till trumps fördel. Man förväntar sig att Georgia flippar snart. President Trump, har stått på vita husets podium, och anklagat pennsylvania för valfusk. Och sagt att han blir lurad på valet. Lindsey Graham har suttit i Fox, och på allvar sagt. Att han tycker att man bör byta ut electorer mot electorer som röstar "rätt". Vi kan nog med säkerhet räkna med bråk, när valet är klart. Med stor risk för en president som vägrar att lämna vita huset i Januari. Ändrades November 6, 2020 av janne_h "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 1 minut sedan, skrev Bibben: Inte orkat kolla så mycket senaste dygnet men i mitt tycke så är det värsta när SVT (?) har Reinfeldt som expert. På vilka grunder då? Samt att han är vår tids störste landsförrädare. Sänkte landet, tvärtom emot vad Trump försöker göra, han må vara en tölp men han sätter USA i första hand, all heder för det. Han sätter bara sig själv i första hand. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 1 minut sedan, skrev Esspe: Han sätter bara sig själv i första hand. Exakt, R trodde väl att han skulle få nåt flashigt jobb i FN nåt. Jo, jag fattade vad du menade... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 (ändrad) Biden är nu bara 63 röster efter Trump i Georgia. Samma skillnad igår var 18000 Ändrades November 6, 2020 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 12 minutes ago, Tallviking said: Biden är nu bara 63 röster efter Trump i Georgia. Samma skillnad igår var 18000 463. Men snart har nog 63 passerats också. 😀 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 5 timmar sedan, skrev Batting: Sympatiserade hon med Trump? Säger det mest om Anka, Trump eller båda? Det säger mest om Joe Biden.. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 (ändrad) 27 minutes ago, Tallviking said: Biden är nu bara 63 röster efter Trump i Georgia. Samma skillnad igår var 18000 13 minutes ago, janne_h said: 463. Men snart har nog 63 passerats också. 😀 Nu är han 917 plus. Georgia blir på håret, troligen Biden. Antagligen behöver inte Biden dock inte den delstaten, medans Trumpen är helt stekt om han förlorar. Ändrades November 6, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Biden har nu gått om i Georgia. Och leder med 917 röster. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Just now, spooncreek said: Nu är han 917 plus. Georgia blir på håret, men antagligen behöver inte Biden inte den delstaten Med tanke på hur Trump frustar och går an. Så är det bästa om biden vinner med stor marginal. Så blir det svårare för Trump, att ifrågasätta valresultatet. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 1 timme sedan, skrev janne_h: Med tanke på hur Trump frustar och går an. Så är det bästa om biden vinner med stor marginal. Så blir det svårare för Trump, att ifrågasätta valresultatet. Det skulle han inte ha några problem även om han förlorar med 80-20. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Ingen hemlighet med valfusk i USA, inte första gången då systemet med poströster har stora brister säger min svenska granne. En smart civilekonom med bra koll och kontakter där, själv vet jag inte och bryr mig inte särskilt heller. En dansk granne skickade mig en länk på det men jag har inte hunnit kolla den, var något om att siffrorna ändrade sig kapitalt över natten. Have fun för den som har tid och lust att se. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 21 minutes ago, Esspe said: Det skulle han inte ha några problem även om han förlorar med 80-20. Såvitt jag vet erkänner han fortfarande inte att han förlorade totalt sett över hela USA 2016, med tre miljoner röster mot Hillary Clinton. Det var fusk då med i hans värld. Han kan dock glädja sig åt han i detta val är historiens "biggest loser", ingen har någonsin fått så mycket röster och ändå förlorat. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 (ändrad) 14 minutes ago, SatanG said: var något om att siffrorna ändrade sig kapitalt över natten Poströstarna är till övervägande del Demokrater. De områden i delstaterna där det inte är färdigräknat och ingen segrare utsetts än, är de befolkningstäta som också totalt sett är övervägande Demokratiska, i detta val liksom i tidigare val. Detta gäller även i flera av de folkrika staterna (t.ex Kalifornien) som inte heller är färdigräknade än, men där man ändå kunnat utse en segrare för att marginalerna är så stora att återstående röster att räkna inte kan förändra läget. Ändrades November 6, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev SatanG: Ingen hemlighet med valfusk i USA, inte första gången då systemet med poströster har stora brister säger min svenska granne. En smart civilekonom med bra koll och kontakter där, själv vet jag inte och bryr mig inte särskilt heller. En dansk granne skickade mig en länk på det men jag har inte hunnit kolla den, var något om att siffrorna ändrade sig kapitalt över natten. Have fun för den som har tid och lust att se. / SatanG Så dina källor till valfusket är en svensk granne som har "kontakter i USA" och en dansk granne som skickat en länk du inte ens tittat på? Jag vet faktiskt inte om du är allvarlig eller om du driver med alla som tror på alla lögner som Trump sprider 😉 /Krille Ändrades November 6, 2020 av Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 2 minutes ago, spooncreek said: Poströstarna är till övervägande del Demokrater. De områden i delstaterna där det inte är färdigräknat och ingen segrare utsetts än, är de befolkningstäta som också totalt sett är övervägande Demokratiska, i detta val liksom i tidigare val. Detta gäller även i flera av de folkrika staterna (t.ex Kalifornien) som inte heller är färdigräknade än, men där man ändå kunnat utse en segrare för att marginalerna är så stora att återstående röster att räkna inte kan förändra läget. Ja det stämmer säkert men visst såg siffrorna helt annorlunda ut kvällen (tisdag) innan, att poströster kommer in som ger Biden 138k röster i Wisconsin men knappt en röst på Trump verkar ju lite misstänkt. Då såg det ju rätt klart ut att Trump skulle knyta ihop vinsten men omvänt på morgonen. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts