Surin P3 Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 3 minuter sedan, skrev janne_h: Donald Trump kom just med ett chockerande uttalande. Han deklarerade att han vunnit. Trots att flera delstater fortfarande räknar rösterna. Han sa att han skulle gå till Supreme court för att få delstaterna att avsluta sin rösträkningen. Och gå på dom resultat som räknats hittills. Donald vet ju naturligtvis att post rösterna är en gamrchanger. Så han försöker på så sätt på ett mycket fult sätt att stjäla valet. Classic Donald. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 Precis nyss, skrev janne_h: Donald Trump kom just med ett chockerande uttalande. Han deklarerade att han vunnit. Trots att flera delstater fortfarande räknar rösterna. Han sa att han skulle gå till Supreme court för att få delstaterna att avsluta sin rösträkningen. Och gå på dom resultat som räknats hittills. Donald vet ju naturligtvis att post rösterna är en gamrchanger. Så han försöker på så sätt på ett mycket fult sätt att stjäla valet. Allt kan tolkas som man vill, jag hörde inte att han sade vi har vunnit, han sade han vunnit i Michigan samt Pensylv, mm, men visst kan man tolka allt som fan läser Bibeln. Men stor i käften är han, alldeles för mycket. Biden var inte så mycket sämre i sitt tsista tal tyvärr. Ingen av dessa anser jag är en värdig president, djäkla clowner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 16 minutes ago, janne_h said: Donald Trump kom just med ett chockerande uttalande. Han deklarerade att han vunnit. Trots att flera delstater fortfarande räknar rösterna. Han sa att han skulle gå till Supreme court för att få delstaterna att avsluta sin rösträkningen. Och gå på dom resultat som räknats hittills. Donald vet ju naturligtvis att post rösterna är en gamechanger. Så han försöker på så sätt på ett mycket fult sätt att stjäla valet. jag såg hela den "press-konferensen" Han sa bara att hans siffror ökade hela tiden stadigt i flera stater för att sedan hux-flux bara stanna. Nåt man känner igen tyvärr från andra länder. FRAUD!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 Trump har vunnit, hörde jag honom säga på TV, alltså sant, BBC, CNN, SVT, Tv4... Nu är världen fri från alla krig. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 9 minutes ago, Bike said: Allt kan tolkas som man vill, jag hörde inte att han sade vi har vunnit, han sade han vunnit i Michigan samt Pensylv, mm, men visst kan man tolka allt som fan läser Bibeln. Men stor i käften är han, alldeles för mycket. Biden var inte så mycket sämre i sitt tsista tal tyvärr. Ingen av dessa anser jag är en värdig president, djäkla clowner. Vad som var det chockerande var att han sa, att han skulle gå till högsta domstolen för att stoppa rösträkningen i flera delstater där han ledde. Men det är mycket poströster att räkna kvar. Medans i Arizona där han ligger under just nu Där skulle rösträkningen fortsätta till sista rösten är räknad. Han anklagade även valarbetare för valfusk. Där man under natten skulle lägga till postsäcksr med röster mm. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 37 minuter sedan, skrev Soengsang: TV4 är inte statlig TV......helt privatägt. Fel även det. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev Fritz: Fel även det. Nä, det är ett privatägt aktiebolag idag! Inte statligt ägt! Ändrades November 4, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 52 minuter sedan, skrev Soengsang: Nä, det är ett privatägt aktiebolag idag! Inte statligt ägt! Så staten äger inte 38 procent längre ? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 35 minuter sedan, skrev Fritz: Så staten äger inte 38 procent längre ? Det är inte statligt ägt i det fallet. Gissar du tänker på Telia/TV4? TV4 klassas som ett privatägt aktiebolag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 Bitcoins värde under dom amerikanska presidentvalen. 2012. 10$ 2016. 700$ 2020. 13800$ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev janne_h: Vad som var det chockerande var att han sa, att han skulle gå till högsta domstolen för att stoppa rösträkningen i flera delstater där han ledde. Men det är mycket poströster att räkna kvar. Medans i Arizona där han ligger under just nu Där skulle rösträkningen fortsätta till sista rösten är räknad. Han anklagade även valarbetare för valfusk. Där man under natten skulle lägga till postsäcksr med röster mm. Jag tror bägge dessa herrar är kapabla till det mesta för att vinna, skitstövlar bägge två. Att valarbetare lägger till röster, vem skulle förvånas? Detta hände i Sverige sista valet dvs valfusk av valarbetare som brände SD väljares valsedlar, samt även gav fn i ställa ut SD i vallokalen mm. Detta fanns bild och videobevis på, och ingen vet hur omfattande detta var samt vilka som organiserat detta om det var organiserat vill säga . Valet i USA är en smutsig och oärlig händelse anser jag. Tråkigt. Ändrades November 4, 2020 av Bike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 12 minuter sedan, skrev Bike: Jag tror bägge dessa herrar är kapabla till det mesta för att vinna, skitstövlar bägge två. Är väl mer eller mindre en förutsättning för att kunna bli och verka som president i "det stora landet" där i väster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 (ändrad) 38 minuter sedan, skrev Soengsang: Det är inte statligt ägt i det fallet. Gissar du tänker på Telia/TV4? TV4 klassas som ett privatägt aktiebolag. https://cornucopia.cornubot.se/2018/07/svenska-staten-koper-tv4.html Svenska staten och ytterst regeringskansliet kan nu sägas kontrollera både SVT och TV4. Vilket sätter fingrarna på hur onödig SVT är nu när vuxendagiset ska tvångsfinansieras via skatt. Med ägandet av TV4 bör rimligtvis endera av SVT 1 eller SVT 2 läggas ner. Svenska staten behöver inte tre kanaler. Ändrades November 4, 2020 av Bike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 Rätt förvirrande rapportering av ställningen..... DN (CNN) 224 - 213 FOX 238 - 213 NYTimes 227 - 213 Aftonbladet (AP) 238 -213 /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 2 minuter sedan, skrev Krille: Rätt förvirrande rapportering av ställningen..... DN (CNN) 224 - 213 FOX 238 - 213 NYTimes 227 - 213 Aftonbladet (AP) 238 -213 /Krille Jag litar mest på Aftonblaskan, den är ju alltid opolitisk🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev Bike: Jag litar mest på Aftonblaskan, den är ju alltid opolitisk🤣 Om du läser det som står så ser du att deras rapportering är exakt precis samma som FOX - så ditt argument faller liksom ganska platt 😉 /Krille Ändrades November 4, 2020 av Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Krille: Om du läser det som står så ser du att deras rapportering är exakt precis samma som FOX - så ditt argument faller liksom ganska platt 😉 /Krille Varför det, tycker du inte Fox news är något att lita på ? jag skrev ju att det är opolitiskt Ändrades November 4, 2020 av Bike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 (ändrad) Tittar just nu på Fox News, och måste hålla med Mick Huckabee helt och hållet när han menar att det är dags att kasta opinionsundersökningar i papperskorgen. Själv får jag ta på mig dumstruten för ett tag eftersom jag trodde att opinionsinstituten hade lärt sig lite av läxan från 2016, men icke. Nu ska jag göra som de säger på både Fox och CNN: skippa spekulationerna och vänta tills alla röster är räknade. Ändrades November 4, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 29 minuter sedan, skrev Bike: Varför det, tycker du inte Fox news är något att lita på ? jag skrev ju att det är opolitiskt Så din smiley i slutet av ditt inlägg "råkade" bara hamna där utan att du menade något med den? 🤣 "Jag litar mest på Aftonblaskan, den är ju alltid opolitisk🤣" /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 1 minut sedan, skrev Krille: Så din smiley i slutet av ditt inlägg "råkade" bara hamna där utan att du menade något med den? 🤣 "Jag litar mest på Aftonblaskan, den är ju alltid opolitisk🤣" /Krille Det vet du ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 59 minutes ago, spooncreek said: Tittar just nu på Fox News, och måste hålla med Mick Huckabee helt och hållet när han menar att det är dags att kasta opinionsundersökningar i papperskorgen. Själv får jag ta på mig dumstruten för ett tag eftersom jag trodde att opinionsinstituten hade lärt sig lite av läxan från 2016, men icke. Nu ska jag göra som de säger på både Fox och CNN: skippa spekulationerna och vänta tills alla röster är räknade. Dock känns det som dom inte är helt fel ute. Tidigare markant skillnad på typ 200000 röster till Trumps fördel i michigan. Nu bara 26000. Jag tror att michigan avgör? Om inte pennsylvania om ett par dagar? Då till bidens fördel. Post rösterna kommer avgöra valet. Och Trump kommer att starta stämningar i domstol över valresultatet. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 Oddsen på bettingsidorna har nu satt Biden till 1,30 och Trump till 3,40(Unibet) Tidigare idag var Trump favorit så mycket troligt att poströsterna har en väldigt avgörande betydelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 1 hour ago, Risifrutti said: Oddsen på bettingsidorna har nu satt Biden till 1,30 och Trump till 3,40(Unibet) Tidigare idag var Trump favorit så mycket troligt att poströsterna har en väldigt avgörande betydelse. Jag fortsätter med att mest ha konservativa Fox News på TVn för att inte få för uppskruvade förhoppningar. Deras prognos just nu är också (motsträvigt) att Biden sopar hem det till slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 Joe Biden skryter om att dom iscensatt det största val bedrägeriet nu och tidigare när Obama blev president. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd November 4, 2020 Dela Inlagd November 4, 2020 8 minuter sedan, skrev spooncreek: Jag fortsätter med att mest ha konservativa Fox News på TVn för att inte få för uppskruvade förhoppningar. Deras prognos just nu är också (motsträvigt) att Biden sopar hem det till slut. Jag tycker det är mer intressant att följa bettingsidorna då dom är helt politiskt oberoende. Deras oddssättare är giriga jävlar som hatar att förlora pengar. Vi får se vem som vinner i slutändan, men 1,20 mot 4,50 just nu är ungefär som Hammarby mot Göteborg i fotboll😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts