Wanchai Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 11 minuter sedan, skrev spooncreek: Jag är mest nyfiken på om du lärt dig se skillnad på Joe Biden och Mexikos president än? Om man säger Biden på svenska med en accent över E:et. Vad blir det då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 3 minutes ago, Wanchai said: Om man säger Biden på svenska med en accent över E:et. Vad blir det då? Med din snäva världsuppfattning gissar jag att det för dig blir: "kommunist" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 22 minuter sedan, skrev Swift 4X4: Några inlägg innan skrev jag att vi behöver inte förolämpa varandra. Ändå gjorde du det. Därför fick du mitt svar på det. Jag sänkte mig till din nivå bara därför att du började. Jag förolämpade dej bara nästan? Det är en jävla skillnad. OK jag kan alltså skriva vilket skitsnack/lögner som helst, bara jag smyger in ett "nästan" i texten, så är jag oskyldig till att uppenbart ljuga, har jag uppfattat dej rätt, eller är det bara OK när du gör det? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 (ändrad) 17 minutes ago, Swift 4X4 said: En till som börjar yra. Mexikos president heter för övrigt Andrés Manuel López Obrador. Ganska coolt namn. Överväg det nästa gång du är så bortgjord här på MPR att det återigen är dags att byta nick. Ändrades Oktober 8, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 15 minuter sedan, skrev spooncreek: Mexikos president heter för övrigt Andrés Manuel López Obrador. Ganska coolt namn. Överväg det nästa gång du är så bortgjord här på MPR att det återigen är dags att byta nick. Varför ska jag byta nick? Har haft samma nick ett par år. Sluta yra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 27 minuter sedan, skrev Tommy: Jag förolämpade dej bara nästan? Det är en jävla skillnad. OK jag kan alltså skriva vilket skitsnack/lögner som helst, bara jag smyger in ett "nästan" i texten, så är jag oskyldig till att uppenbart ljuga, har jag uppfattat dej rätt, eller är det bara OK när du gör det? MVH Då är det P1 morgon som ljuger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 On 2020-10-07 at 18:09, skrev Swift 4X4: En fråga till alla. Om ni har brist på argument, VARFÖR kastar ni förolämpningar och epitet på varandra? Varför respekteras inte andras åsikter än era egna. Man behöver inte vara nazist eller rasist för att vara kritisk. Man behöver inte var vänster för att komma med kritik. Men ge fan i att förolämpa varandra för då sänker ni er själva. Tänk på det att det är bara döda fiskar som följer strömmen. 14 timmar sedan, skrev Swift 4X4: Det är alltid bättre att vara nästan klokt än att vara komplett idi*t som du. Hmm - det gick inte så många timmar mellan inläggen. /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 (ändrad) 40 minuter sedan, skrev Krille: Hmm - det gick inte så många timmar mellan inläggen. /Krille Vem som började det missade du avsiktligt eller hur... Ändrades Oktober 8, 2020 av Swift 4X4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 7 timmar sedan, skrev Swift 4X4: Vem som började det missade du avsiktligt eller hur... Låter som en sjuåring. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 12 timmar sedan, skrev Swift 4X4: Vem som började det missade du avsiktligt eller hur... Nä - det jag missade avsiktligt var ett tips i all välmening när du byter nick: Berätta inte först med ditt gamla nick att du har en Swift 4X4 😉 Fast vid närmare eftertanke är det nog enklast att du inte byter nick alls om du ska fortsätta att skriva om samma saker på samma sätt. Du är säkert en trevlig person och om du bara håller dig till de råd som du ger andra i den här tråden så slipper du byta nick igen 🙂 /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Trump har nu tillfrisknat 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 (ändrad) Inget fredspris så detta måste vara det näst bästa. Ändrades Oktober 9, 2020 av NiceBeaver "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Krille: Nä - det jag missade avsiktligt var ett tips i all välmening när du byter nick: Berätta inte först med ditt gamla nick att du har en Swift 4X4 😉 Fast vid närmare eftertanke är det nog enklast att du inte byter nick alls om du ska fortsätta att skriva om samma saker på samma sätt. Du är säkert en trevlig person och om du bara håller dig till de råd som du ger andra i den här tråden så slipper du byta nick igen 🙂 /Krille Vet inte var fick du dina tips. Det är upp till att tro på de eller ej. Någon som gillar mig säkerligen väldigt mycket och hittar på. Troligen för mina åsikter. Bryr mig inte. Flera gånger tog jag emot förolämpningar utan att svara men någon gång blev det bara för mycket där av mitt svar. Ändrades Oktober 9, 2020 av Swift 4X4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Varför är det så farligt att byta nick om alla vet så väl vem man är, finns ju ganska många, mig själv inräknat som haft flera nick på andra forum(mig själv inräknad ) dock inte här på MPR. Fö tycker jag det är bättre forummiljö här, inga som öppet deklarerar sina politiska åsikter, även om det lyser igenom hos de flesta(mig inkluderad ). Tycker det är helt ok att man ventilerar vad man anser om vårt samhälles utveckling, vissa (även här ) ser ju däremot rött om man har en från deras avvikande åsikt, och försöker då få till att man tillhör en mycket liten samhällsgrupp av mörkt blåa individer. Att kika på Svensk vänster TV (SVT ) är beklämmande, en alltmer vikande demokratisk syn, att använda statlig media att försöka normalisera vänstervridna åsikter om HBTQ , Hudfärg, religion mm är enligt mig inte ok . Låt folk ha sin sexuella läggning, att folk har annan hudfärg förändrar bara just hudfärgen, inte människan. Allt har gått överstyr, rena korvstoppningen från Svensk stazimedia. Samma i USA, kastar endast skit på varandra, jag är ingen Trumpvän, men kanske delar jag hans politiska åsikter, däremot är han enligt mig en riktigt otrevlig och halvtokig gubbe. Biden är ju senil så det förslår, styrs av de vänsterextrema anser jag, han själv kanske inte är vänster, men styrs som en nickedocka av dessa. Tur MPR finns. Här finns ingen moderator som hugger friskt om man inte har politiskt korrekta åsikter. Helt ok, jag gillar MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 (ändrad) Även om opinionsundersökningarna visade fel förra gången, så är skillnaderna så stora i år, dvs Bidens ledning är så stor, att det inte längre går att bortse ifrån att han har en mycket god chans att vinna. Dags för en ny analys. För att inte enkom fastna i opinionsundersökningar adderade jag en del typiskt thailändska metoder för att komma sanningen om framtiden närmare. Jag anlitade en shaman för att få en ingång till andevärlden, en munk och en kärring som spår i kort. Jag bad också kärringarna här i byn i byn att inte bara spana efter lottnummer i blommorna utan även på tecken om hur det kommer att gå i amerikanska presidentvalet och hur tiden därefter kommer att se ut. Resultatet är otvetydigt, Joe Biden blir nästa amerikanska president, vilket gör att jag måste ändra mitt changbett från Trumpen till Biden. Så här ser tidslinjen ut i stort: - Joe Biden plockar hem nästan alla swing-states inklusive den viktiga och folkrika Florida, och vinner därmed en jordskredsseger. - Dessutom drabbar missnöjet även en del Trumplojala republikanska senatorer, vilket gör att Demokraterna också sopar hem senaten. Deras dominans över amerikansk politik blir därmed total. - Trumpen vägrar erkänna sig besegrad, ryar om valfusk, och inleder direkt en del rättsprocesser. - Trumpen slår nytt rekord i rabiata twitterinlägg veckan efter valet, och är så ilsk och bitter att inte ens Sean Hannity på Fox News vill ha honom i sändning längre. Hos Ïnfowars och Alex Jones är han dock välkommen med öppna armar. - Trumpen blir alltmer isolerad, rättprocesserna går också åt skogen. Biden är tveklöst den rättmätige vinnaren. Demokraterna har svept hem allt. - Trumpen vägrar att acceptera faktum och måste till slut tvingas bort från Vita Huset i en gemensam aktion signerad Demokrater och Republikaner och genomförd av Secret Service. - Mike Pence tar över presidentskapet till dess Joe Biden kan sväras in. - Joe Biden tillträder som president i januari 2021, i ett USA där Trumpens mest högerextrema anhängare mobiliserat, upplopp pågår och USA står på randen till ett inbördeskrig. Så kommer det att bli i stora drag gubbar. Minns var ni läste det först. Ändrades Oktober 10, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 On 10/6/2020 at 1:04 PM, Bike said: Ja, och nu säger Trump " Var inte rädda för Covid viruset, låt Er inte kontrolleras av detta, vi har läkemedel samt duktiga läkare, ni överlever. Dvs EXAKT vad många trumphatare tidigare har skrivit här och på andra forum, "Viruset dör bara gamla och sjuka av" Skall dessa som även jag sett är Trumphatare nu ändra sig eller vilket ben skall de stå på? De kan väl knappast ge Trump rätt i denna fråga om huruvida viruset är farligt eller ej.. Man kan ju alltid lägga en "snurrig smile" i stället får att skriva inlägg. Dessa eviga vänster hycklare Ja, dessa som bär mask och är rädda, de är ju inte kloka i skallen, eller är de det kanske?? 😜 Finns säkert många Trumpälskare som ser mig som Trumphatare och det är jag givetvis glad för; har fortfarande aldrig stött på en Trumpälskare vars direkta motsats jag inte vill vara. Dock är jag inte hatare av Trumps politik. Minst 90% är Republikansk Politik 1A; inte något jag generellt sett stöder men heller inget jag hatar, helt enkelt vanliga politiska motsättningar såsom det brukade vara pre-2016. Just Corona-debatten tycker jag därför är fruktansvärt intressant. Trump har, i hela västvärlden, blivit en förebild för alla de som vill dra klockan tillbaka till 50-talet då solen alltid sken och vi vita, kristna och heterosexuella män styrde världen. Den del av denna grupp av människor som inte lyckats så bra som de borde, har nästan alltid kunnat se Trump som sin ledare och även när vi andra sett absurda twittrar och uttalanden så har de oftast jublat och i absolut värsta fall kunnat hävda att ändamålet helgar medlen. Den förväntade nationella revolten efter Brexit kom dock av sig och den nya kraften är fortfarande i opposition inom hela den civiliserade delen av EU och därför var denna grupp anti-regim i Västeuropa men samtidigt pro-Government i USA och helt plötsligt fanns det inte längre någon tydlig ställning att ta när Coronan kom. Anti-etablissemanget var emot lock-down i USA (trots att det var deras parti som var etablissemanget), Tyskland och många andra länder men istället för lock-down i Sverige och ett par andra länder. Personligen har jag inget emot Trumps politik angående Corona men som vanligt kan jag inte acceptera hans personlighet och resonemang. Han kombinerar verkligen de två egenskaper jag föraktar allra mest; arrogans och ignorans. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 1 timme sedan, skrev Atom: Finns säkert många Trumpälskare som ser mig som Trumphatare och det är jag givetvis glad för; har fortfarande aldrig stött på en Trumpälskare vars direkta motsats jag inte vill vara. Dock är jag inte hatare av Trumps politik. Minst 90% är Republikansk Politik 1A; inte något jag generellt sett stöder men heller inget jag hatar, helt enkelt vanliga politiska motsättningar såsom det brukade vara pre-2016. Just Corona-debatten tycker jag därför är fruktansvärt intressant. Trump har, i hela västvärlden, blivit en förebild för alla de som vill dra klockan tillbaka till 50-talet då solen alltid sken och vi vita, kristna och heterosexuella män styrde världen. Den del av denna grupp av människor som inte lyckats så bra som de borde, har nästan alltid kunnat se Trump som sin ledare och även när vi andra sett absurda twittrar och uttalanden så har de oftast jublat och i absolut värsta fall kunnat hävda att ändamålet helgar medlen. Den förväntade nationella revolten efter Brexit kom dock av sig och den nya kraften är fortfarande i opposition inom hela den civiliserade delen av EU och därför var denna grupp anti-regim i Västeuropa men samtidigt pro-Government i USA och helt plötsligt fanns det inte längre någon tydlig ställning att ta när Coronan kom. Anti-etablissemanget var emot lock-down i USA (trots att det var deras parti som var etablissemanget), Tyskland och många andra länder men istället för lock-down i Sverige och ett par andra länder. Personligen har jag inget emot Trumps politik angående Corona men som vanligt kan jag inte acceptera hans personlighet och resonemang. Han kombinerar verkligen de två egenskaper jag föraktar allra mest; arrogans och ignorans. Personligen har jag inget emot Trumps politik angående Corona men som vanligt kan jag inte acceptera hans personlighet och resonemang. Han kombinerar verkligen de två egenskaper jag föraktar allra mest; arrogans och ignorans. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Bike: Personligen har jag inget emot Trumps politik angående Corona men som vanligt kan jag inte acceptera hans personlighet och resonemang. Han kombinerar verkligen de två egenskaper jag föraktar allra mest; arrogans och ignorans. 👍 Träffade ett par bikers uppe i Udon , kom in på en bar och bar sig sig riktigt illa åt mot en Thaikille jag satt och snackade med, Thaikillen körde en liten 250 cc, det var hans hoj som han var lycklig över, de frågade vad han körde för cykel och när han berättade så blev det ett djäkla otrevligt bemötande från dessa två USA killar, fan vilka typer, precis samma överlägsenhet och arrogans mot denna Thaikille som Trump ofta uppvisar , var riktigt nära att det blev ordentligt kurr. Smädade även hans klädsel , många Thaibikeres hänger på sig alla märken samt små kedjor och prylar, det är deras stil och hans val, inget ett par USA idi*ter skall ha åsikter om. De förstod snart att de inte längre var önskvärda i den baren, så all blev som väl var lugn och frid. Och varför berättar jag detta ? Jo, för att jag tror Trumps stil accepteras av många i USA. dock är denna stil hatad av de flesta i Europa, även av mig , men det gör inte att jag inte gillar hans politik , precis som du Ändrades Oktober 10, 2020 av Bike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 On 10/7/2020 at 11:28 PM, Swift 4X4 said: Hur många av de som hejar på Biden gör det för att de genuint gillar honom och hans politik? Eller är det för att de ogillar alternativet ännu mer? Är det Endast för att ni ogillar Trump och inget annat. Den frågan kan ställas gällande svensk politik. Stor del av rödgrönas väljare håller fast vid dem för att trotsa systemkritiker. Som senaste åren fokuserar på att ifråga sätta id-politik och invandringens effekter. Det finns en massa undersökningar som visar på att Demokrater generellt sett är i majoritet i USA, se exempelvis denna länk 🙂https://en.wikipedia.org/wiki/Political_party_strength_in_U.S._states#:~:text=As of May 2020%2C Gallup,%2C and 40% as Independent.) As of May 2020, Gallup polling found that 31% of Americans identified as Democrats, 25% identified as Republican, and 40% as Independent.[3] Additionally, polling showed that 50% are either "Democrats or Democratic leaners" and 38% are either "Republicans or Republican leaners" when Independents are asked "do you lean more to the Democratic Party or the Republican Party?"[3] In 2018, the number of competitive states dropped down to 10, the lowest number since 2008. From 2017 to 2018, New Hampshire, Nevada, and Pennsylvania moved from competitive to lean Democratic, while West Virginia, Louisiana, and Indiana moved from competitive to lean Republican, and Nebraska moved from lean Republican to competitive.[4] As of 2018, Massachusetts was the most Democratic state, with 56% of residents identifying as Democrat, while only 27% of residents identified as Republican. Wyoming was the most Republican state, with 59% of residents identifying as Republican, and only 25% of residents identifying as Democrat.[4] Jag tror därför att ganska många generellt sett håller med om Bidens politik men givetvis är det inte särskilt många som går ned i spagat för Biden; mycket mindre inspirerande än så kan man nog inte vara. Jag är tämligen säker på att många Demokrater, Independents men också "riktiga" Republikaner snarare kommer rösta mot Trump än för Biden. Det är ju faktiskt helt möjligt att tro på "small Government" och låga skatter och därmed vara Republikan men samtidigt inte kunna stå ut med Trumps ständiga flörtande med White Trash snubbar från bakgårdarnas Trailer Parks, snubbar de ändå inte har något gemensamt med. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 9 minuter sedan, skrev Bike: Träffade ett par bikers uppe i Udon , kom in på en bar och bar sig sig riktigt illa åt mot en Thaikille jag satt och snackade med, Thaikillen körde en liten 250 cc, det var hans hoj som han var lycklig över, de frågade vad han körde för cykel och när han berättade så blev det ett djäkla otrevligt bemötande från dessa två USA killar, fan vilka typer, precis samma överlägsenhet och arrogans mot denna Thaikille som Trump ofta uppvisar , var riktigt nära att det blev ordentligt kurr. Smädade även hans klädsel , många Thaibikeres hänger på sig alla märken samt små kedjor och prylar, det är deras stil och hans val, inget ett par USA idi*ter skall ha åsikter om. De förstod snart att de inte längre var önskvärda i den baren, så all blev som väl var lugn och frid. Och varför berättar jag detta ? Jo, för att jag tror Trumps stil accepteras av många i USA. dock är denna stil hatad av de flesta i Europa, även av mig , men det gör inte att jag inte gillar hans politik , precis som du Vad sade du då till dom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 On 10/9/2020 at 12:32 AM, Swift 4X4 said: Varför ska jag byta nick? Har haft samma nick ett par år. Sluta yra. Visst har du haft samma nick i ett par år men du har också parallellt avverkat ett par till; Lobuz, Tack & Hej, JCT och JCC är bara några av de jag kommer på sådär "at the top of my head". Som jag skrev tidigare idag; alla har någon form av kredit som kan fyllas på eller förbrukas och att byta nick betyder att man inte står för det man skrivit tidigare och det kostar för de allra flesta en jävulsk massa kredit. Jag är helt uppriktigt imponerad av hur du som Polsk ekonomisk flykting blivit så duktig på skriven svenska, helt klart bättre än några av forumets infödda svenskar, men dina problem med ordningsföljd är ändå så uppenbara att de lämnar ett footprint som inte kan misstas och givetvis förstärks av att varje inkarnation har precis samma extrema politiska uppfattningar Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev Atom: Visst har du haft samma nick i ett par år men du har också parallellt avverkat ett par till; Lobuz, Tack & Hej, JCT och JCC är bara några av de jag kommer på sådär "at the top of my head". Som jag skrev tidigare idag; alla har någon form av kredit som kan fyllas på eller förbrukas och att byta nick betyder att man inte står för det man skrivit tidigare och det kostar för de allra flesta en jävulsk massa kredit. Jag är helt uppriktigt imponerad av hur du som Polsk ekonomisk flykting blivit så duktig på skriven svenska, helt klart bättre än några av forumets infödda svenskar, men dina problem med ordningsföljd är ändå så uppenbara att de lämnar ett footprint som inte kan misstas och givetvis förstärks av att varje inkarnation har precis samma extrema politiska uppfattningar Har du inte hittat på fler Nick?? Var fick du Polsk ekonomisk flyktning ifrån? Var fick du en jävulsk massa kredit ifrån? Du kan berätta mer om mig som jag inte vet, du har kanske försökt att ta kreditupplysning på mig. Men det har du misslyckat med. Du bara hittar på för att svärta mig. Du är ute och cyklar. Ändrades Oktober 10, 2020 av Swift 4X4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 7 hours ago, spooncreek said: Så kommer det att bli i stora drag gubbar. Minns var ni läste det först. Så kommer det med största säkerhet att bli. Skulle låtit helt absurt att skriva så sent som för ett år sedan men nu vore det mer absurt att inte hålla med. Jag har bott här borta i 22 år och konstant rest runt i Asien. Jag skulle säga att för för 99% av befolkningen i Asien så är det USA som representerar Västvärlden; gillar de inte Presidenten i USA så gillar de heller inte oss eller hela ideen om en liberal demokrati. Just nu så befinner vi oss i en existentiell fight med Kina om det är demokrati eller kommunism/authoritarianism som är framtiden och många är osäkra; 4 år till med Trump skulle nog få väldigt många länder att tippa över i fel riktning och Thailand är högst troligen ett av dem. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 37 minutes ago, Swift 4X4 said: Har du inte hittat på fler Nick?? Var fick du Polsk ekonomisk flyktning ifrån? Var fick du en jävulsk massa kredit ifrån? Du kan berätta mer om mig som jag inte vet, du har kanske försökt att ta kreditupplysning på mig. Men det har du misslyckat med. Du bara hittar på för att svärta mig. Du är ute och cyklar. 1. Det är högst möjligt att du har ännu fler nick men 5 konfirmerade nick räcker nog för att slå MPR-rekord och med automatik sänka din trovärdighet till noll. 2. Du kallade dig tidigare för "Lobuz" vilket är Polska och dina brister i svenska språket tyder på att du inte är German så du är med all säkerhet från Östeuropa. Att du kallade dig för "tysk-österrikare" men inte kunde läsa tyska gav ytterligare en indikation liksom din indignation varje gång det skämtas om Polacker. 3. Har inte påstått att du har några ekonomiska kreditproblem, däremot har du gigantiska trovärdighetsproblem på MPR och förmodligen andra ställen. 4. Har aldrig tagit någon kreditupplysning på dig men vet via kompisar i Mariestad och Lidköping vem du är; svårt att vara anonym på internet. 5. Cyklar ibland men här har jag nog inte många fel. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts